pff wat een drama was de uitzending vandaag... 1x liep die xbox vast. meer clips dan games. en dan nogeens in je tmf lobby zitten noobs... en die 3 gasten in de studio waren ook zeker niet goed.. had graag tegen ze gespeeld
Echt dom gisteren... ze zochten allemaal naar Nederlandse mensen die wilde spelen. Dus hun Optimatch..niemand..dan maar Quick Match. Hadden ze een Nederlander...zegt ie zo: ey jullie zoeken Nederlanders...wat denk je van die lobby? Daar zit iedereen te wachten!!! Je had die spacekees moeten kijken!!!!! Wat een mongool..echt een domme fout, die mensen weten echt helemaal niets! Gingen ze maar snel naar een clip..:{
of die actie van : zet hem op pauze dan kunnen we naar een clip, maar die pauze is maar 30 seconden...
Vigilante en ik samen op gameshop pro, far cry volgende week woensdag dus voor de mensen met far cry...join!
Vet need for speed most wanted Dat moet ik echt zien!!! Mooi ff kijken hoe het spel gaat en zo, anders misschien mooi halen voor de 360
Ik had gisteren nog ff Gameshop pro gekeken. Die spacekees is een echte voetbalkenner. Praten 2 gasten over Kone van PSV, denkt spacekees dat Kone een spel is voor de Xbox. Hij zal heus zijn best wel doen, maar hij komt zo ongelooflijk dom over
Ja denk dat ik weet wie je bedoeld.. die gast die het zeg maar presenteert toch? Met zo`n sikje of zo dacht ik... Hij is echt dom... heeft 0.000000% verstand van voetbal! Wat een knuppel!! Als je hem vraagt wta is het verschil tussen Ajax en Fc Zwolle zegt ie nog: Fc Zwolle speelt toch in Engeland