Ik begrijp ook niet dat zo wat meer afwisseling hebben in die games gooien. In plaats daarvan spelen ze 1 week het zelfde game. Maar ik begrijp het natuurlijk wel, ze willen gewoon de nieuwste games promoten
ja heel de week maar iedereen had last van lag behalve die gast die daar zat... dus die won alles.. maar ze moeten een slot van 10 doen maximaal
hehe, mars. ouwe feyenoorder ik was dr gisteren ook nog, maar had last van flinke lag.. 4e plek was voor mij bestemd
Ik was er gisteren ook maar die server crashte steeds ofzo en als ik in de server was dan had uik dikke schijt LAG enw at een kneus in de studio zegt ook geen fuck.
ik post dit maar hier want ik ga er geen nieuwe thread voor maken zondag nacht om 10 voor half 1 krijg je een programma waar de "beste" gamers het tegen elkaar op nemen. het duurt 1 uur en het schijnt ongeveer net zo als studio sport te worden. het is 1 uitzending en als het veel word bekeken worden er meer gemaakt. maar ik vind het maar een stomme tijd.
Ik weet het Total E-Sports, is al maanden geleden opgenomen. Als het veel bekeken wordt, gaan ze er een serie van maken. Maar volgens mij hebben ze hun besluit al genomen, dit was gewoon eenmalig. Wie gaat er nu om 00:30 uur dat programma zitten kijken. Ik wil het best zien, maar niet op die tijd. Dan lig ik denk allang te maffen