Gamester Arcade Stick

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maradona10, 1 dec 2002.

1. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nou heb ik gister voor het eerst eens geprobeerd om JSR te spelen met de gewone controller. Tot mijn verbazing ging het vrij goed af. De thumbsticks zijn het probleem niet eens dan(die kan ik vrij goed besturen), maar de gewone knopjes en met name de triggers. Die zitten voor mij op een zeer ongunstige plaats. Misschien heb ik de oplossing hieronder in een afbeelding duidelijk gemaakt. Omdat ik zowiezo kan switchen (bij die arcade stick wat ik besteld heb) tussen d-pad/linkerd.s. en rechterd.s. heb ik ze in principe alleen nodig bij spellen waar ik zowel de linker als de rechter duimstick moet gebruiken. Die zouden toch op soortgelijke wijze als in de afbeelding bevestigd kunnen worden lijkt me. Iemand een suggestie?
    M.v.g. Alex

Waarom doet dat plaatje het nou niet? Anders kijk hier ff als dat wel werkt.

Laatst bewerkt: 6 dec 2002
  2. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Om maar weer eens deze heeel oude thread naar boven te halen...
    Na veel stress en veel spellen die ik niet kan spelen verder, zit ik nog steeds met dit probleem. Voor degene die me willen helpen zie de vorige bladzijden.

Kort samengevat: Ik zoek of iemand die heel goed is in het ombouwen van controllers/arcade stick of iemand die mij verder kan helpen met mijn probleem. Ik heb namelijk een dwarslaesie en kan niet goed overweg met een gewone controller. Speel ik wel met een gewone, dan kom ik niet aan de linker en rechter triggers. En op mijn arcade stick zit geen rechter thumbstick, die je bijna bij ieder spel nodig hebt. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik kom maar niet tot een oplossing. Heb zelfs Microsoft al gemaild, maar niks. Dus aub, wie kan mij helpen???

3. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Guten abend,

Ik hang hier ook nog steeds rond. Mischien kun je deze jongen pm'em: Atmoz
    , hij verandert alles aan z'n xbox etc, tot in het zieke toe ;). Hij woont ook in m'stricht. Ik weet nog niet of die actief is op het forum, anders kun je altijd mailen offfffff weet ik wat :). Suc6 met je speurtocht.

4. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Yo bedankt voor je post. Ik zal morgen eens kijken of ik hem kan vinden.
    Het zou in principe voor een techneut niet zo moeilijk moeten zijn lijkt me.
    In de arcadestick zit namelijk de bedrading voor de rechter duimstick, alleen kun je maar 1 v/d 3 besturingen tegelijk selecteren.

Thanx.

Gr. Alex.

5. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina