Ger, ik kwam helemaal niet naar de XBW stand om te gemen. Ik vond het leuk om die grote controler te zien, maar ik kwam er om de crew te ontmoeten. De boyz hadden niet eens een naam op hun naambordje.
Als je zo'n stand inricht als Xbox website dan verwacht je op de muren wat posters met de look and feel van de forums of zo. Ik kwam niet op de stand voor gadgets en give-aways. Ik kwam er om die mafketels te ontmoeten die hier met veel moeite en energie een prima website in elkaar hebben gedraaid.
I don't give a fuck about demo's. Die kan ik drie meter verder op de M$ stand wel spelen (heb ik ook gedaan).
Maar als ik iets tegen een van de mensen probeer te zeggen word ik nota bene gewoon weggedouwd en wordt er een kanjer van een tafeltussen de boyz en mij gepleurd. Ik heb inderdaad getracht om een conversatie te starten. "Ik zag op de website dat jullie Splintercell demo's hebben".
Dan kun je dus reageren met "He, ken je onze website? Hoe vind je die?" Helaas niet. Ik kreeg de CD in me handen geduwd en er werd niet eens verder gereageerd. Da's nie communicatief en op dat moment creeerde dat een enorme afstand.
Nee, voor mij geen spellen op jullie stand. Gewoon "Hoi, heb je internet? Heb je onze wepsaait al eens gezien?"
Want dat is toch jullie boodschap?
Laatst bewerkt: 24 nov 2002