1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamez die hard zuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 23 apr 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik vind een 4.9 :)

2. Flood

Flood Guest

fusion frenzy is denk ik alleen leuk als je met meerdere speelt. Gewoon met 3 andere vrienden op de bank, krat bier je ouders zijn er niet en je hebt lol.
    Halo kut spel??? Wat zijn jullie voor #%@& spelers???

3. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien had je het nog niet door maar het was een grapje Halo is natuurlijk de bom ;)

LaterZ

4. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    halo is goed,maar zeker niet de beste.
    Ik vind Quake 3 een beter spel dan Halo.

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nej, halo is echt de beste game die ik gespeeld heb, maakt hiervoor een grapje met dat halo is klote(nu moeten jullie lachen8) )

single player is juist leuk om nog eens te spelen, je ondekt veel nieuwe dingen

6. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een echt zuig spel? Wreckless, dat is echt een mega zuig spel. Ik zeg maar; stop er voetgangers in en je mag ze dood rijden en anders haal je ze er maar lekker uit. Wat voor fokkin' zin hebben die voetgangertjes dan? En zeg niet: "Voor de sfeer". Want dan ken je die sfeer lekker in je **** douwen :).
    Je kunt alles slopen wat beweegt, behalve die mensjes. Ik ergerde me daar ook aan bij Midtown Madness, walgelijk gewoon. Je moet alles kunnen slopen of niets. En dan liever alles (met heel veel blood&gore }:]).

7. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    wreckless is best wel chaostisch maar toch wel leuk, (demo's van) Halo en DM BMX vond ik echt niets en bij Halo vooral die klote auto die best wel slecht bestuurbaar is.
    DM BMX is echt supernep

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die warthog vindt iedereen in het begin klote rijden maar na een tijdje wen je daar aan en is het echt super makkelijk.

9. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    FF is juist een super goed spel! Heb laatst met een paar gasten bij mij zitten gamen en 1 van hun had dat spel ook maar meegenomen. Eerst wat drank halen enzo. Op het moment dat het richten in Halo niet meer zo lukt moet je FF erin duwen. Vanaf dat moment vind je het het vetste spel wat er is!

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Jij. Ik niet.
    Jij.:)

11. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Wreckless en Bloodwake Demo's gespeeld
    Wreckless: 7 (gameplay)
    6 (lastability)
    9 (graphics)

Bloodwake was zo whack dat ik die niet langer dan 2 minuten heb kunnen spelen.

12. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Azurik : rise of ...

Dit is wel een heel slecht spel !!
    Zeker je Euro's niet aan verspelen.

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    kdenk dat ik maar fusion frenzie kies als 1 van de 2 games van de reward pack...

14. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met mijn "stomme" kop bij de lanchering van de X-box dus Bloodwake gekocht, maar met mijn heldere kop het spel de volgende dag binnen 24 uur weer omgeruild... Wat een baggerspel, geen reet aan...

1 ) De wapens zijn vaak te zwak of het is niet duidelijk wat voor schade ze precies aanrichten;
    2 ) Je wordt zeeziek van al dat water, en dat is nog niet het ergste, je boot staat groot en dichtbij te beuken op het water...
    3 ) De besturing is zwaar kl*te en ik kon er niet aan wennen, met name de wendbaarheid van de boten is bagger... Geef mij maar Hydro Thunder op de Dreamcast, heeft wel geen shooting abilities, maar speelt veel beter op het water, ook al is het een arcadegame...
    4 ) De muziek daar kreeg ik bijna migraine van...

De game waarvoor ik Bloodwake heb omgeruild is Dead or Alive 3, die s*ckt tenminste niet! :D

15. Loekos

Loekos Huur moordenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Fuzion frenzy is juist wreeeeeed met 4 man tegelijk echt puur multiplayer spelletje, er word opzeker hard gelachen vooral op die grote vertikale wokkel over die paaltjes springen en dan weer net op tijd bukken en dat gaat dan steeds sneller je lacht je de pik uit den broek vooral als je altijd wint }:]

16. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat er dus aan re denken om FF te kopen..lijkt me wel net iets als MArioparty?? die overigens wel aso roeleert :D...dr is ook zon Surf game...ben even de naam kwijt..die lijkt me ook wel wat...

17. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is elk spel wel redelijk goed in z'n genre...Of klinkt dat heeel raar?:confused:

18. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt niet helemaal vind ik!!!
    Als je naar de extreme sports games kijkt is THPS3 gewoon the King en is Dave Mirra 2(of zoiets) maar een slap aftreksel...

Het klinkt inderdaad wel een beetje raar wat je schreef, of bedoelde je het op een andere manier.....
    :)

19. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel 't op een andere manier...:confused: :confused:

20. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Batman zag ik bij de MM op de Xbox. Slechte graphix! Echt een hele simpele monotone grijze achtergrond en een hoekig mannetje dat batman voor moest stellen...

Zeker gepoort van de PS2? ;)

Deel Deze Pagina