fusion frenzy is denk ik alleen leuk als je met meerdere speelt. Gewoon met 3 andere vrienden op de bank, krat bier je ouders zijn er niet en je hebt lol. Halo kut spel??? Wat zijn jullie voor #%@& spelers???
nej, halo is echt de beste game die ik gespeeld heb, maakt hiervoor een grapje met dat halo is klote(nu moeten jullie lachen ) single player is juist leuk om nog eens te spelen, je ondekt veel nieuwe dingen
Een echt zuig spel? Wreckless, dat is echt een mega zuig spel. Ik zeg maar; stop er voetgangers in en je mag ze dood rijden en anders haal je ze er maar lekker uit. Wat voor fokkin' zin hebben die voetgangertjes dan? En zeg niet: "Voor de sfeer". Want dan ken je die sfeer lekker in je **** douwen . Je kunt alles slopen wat beweegt, behalve die mensjes. Ik ergerde me daar ook aan bij Midtown Madness, walgelijk gewoon. Je moet alles kunnen slopen of niets. En dan liever alles (met heel veel blood&gore ).
wreckless is best wel chaostisch maar toch wel leuk, (demo's van) Halo en DM BMX vond ik echt niets en bij Halo vooral die klote auto die best wel slecht bestuurbaar is. DM BMX is echt supernep
Die warthog vindt iedereen in het begin klote rijden maar na een tijdje wen je daar aan en is het echt super makkelijk.
FF is juist een super goed spel! Heb laatst met een paar gasten bij mij zitten gamen en 1 van hun had dat spel ook maar meegenomen. Eerst wat drank halen enzo. Op het moment dat het richten in Halo niet meer zo lukt moet je FF erin duwen. Vanaf dat moment vind je het het vetste spel wat er is!
Wreckless en Bloodwake Demo's gespeeld Wreckless: 7 (gameplay) 6 (lastability) 9 (graphics) Bloodwake was zo whack dat ik die niet langer dan 2 minuten heb kunnen spelen.
Ik heb met mijn "stomme" kop bij de lanchering van de X-box dus Bloodwake gekocht, maar met mijn heldere kop het spel de volgende dag binnen 24 uur weer omgeruild... Wat een baggerspel, geen reet aan... 1 ) De wapens zijn vaak te zwak of het is niet duidelijk wat voor schade ze precies aanrichten; 2 ) Je wordt zeeziek van al dat water, en dat is nog niet het ergste, je boot staat groot en dichtbij te beuken op het water... 3 ) De besturing is zwaar kl*te en ik kon er niet aan wennen, met name de wendbaarheid van de boten is bagger... Geef mij maar Hydro Thunder op de Dreamcast, heeft wel geen shooting abilities, maar speelt veel beter op het water, ook al is het een arcadegame... 4 ) De muziek daar kreeg ik bijna migraine van... De game waarvoor ik Bloodwake heb omgeruild is Dead or Alive 3, die s*ckt tenminste niet!
Fuzion frenzy is juist wreeeeeed met 4 man tegelijk echt puur multiplayer spelletje, er word opzeker hard gelachen vooral op die grote vertikale wokkel over die paaltjes springen en dan weer net op tijd bukken en dat gaat dan steeds sneller je lacht je de pik uit den broek vooral als je altijd wint
Ik zat er dus aan re denken om FF te kopen..lijkt me wel net iets als MArioparty?? die overigens wel aso roeleert ...dr is ook zon Surf game...ben even de naam kwijt..die lijkt me ook wel wat...
Klopt niet helemaal vind ik!!! Als je naar de extreme sports games kijkt is THPS3 gewoon the King en is Dave Mirra 2(of zoiets) maar een slap aftreksel... Het klinkt inderdaad wel een beetje raar wat je schreef, of bedoelde je het op een andere manier.....
Batman zag ik bij de MM op de Xbox. Slechte graphix! Echt een hele simpele monotone grijze achtergrond en een hoekig mannetje dat batman voor moest stellen... Zeker gepoort van de PS2?