1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gammo noemt controller onhandig?!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Barbatruuk, 19 okt 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En je punt is? :confused:

Oh dat verklaard alles natuurlijk. Gammo is daarom pro GameCube en anti Xbox of bedoel je iets anders met deze totaal nutteloze zin?

Ik weet niet of die gast een GameCube liefhebber is en het interesseerd me ook niet, maar ik weet wel dat die makers van Gammo objectieve meningen geven tov games/consoles. Wie dat niet kan zien moet echt eens een keer die oogkleppen van z'n ogen halen. Wat schiet een programma over games er nu toch mee op om expres bedoeld, negatief te zijn over een bepaalde console? Je hoeft het niet met hun meningen eens te zijn, maar threads als deze zijn echt totale onzin.

2. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    ze schieten er misschien mee op (met het negatief zijn over een bepaalde console) als ze er wat voor krijgen, maar dan start ik een of andere conspiracy theory of iets dergelijks, en daar zal ook helemaal niets van waar zijn, omdat ze onafhankelijk zijn

3. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    ik moet toch zeggen dat noch gammo noch gaykings een fatsoenlijk games programma is, er zou eenz een normaal games programma moeten komen 1 x in de week wat langer dan 20 minuten is zonder 10 minuten reclame die duidelijk op games inspeeld en ook ALLE game gebieden per programma behandeld, voor de xbox was er deze keer geen ruk terwijl t toch barst van de info

CYBER 4 LIFE. ( canal + )

4. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, ik snap wat je bedoelt. Maar het gaat er niet om dat het om een algemene controller gaat. het gaat om het woord onhandig. Het is simpelweg gewoon niet onhandig... Nu kan je wel zeggen dat die fps-freaks die controllers verachten; ze hebben d'r waarschijnlijk nooit een in de hand gehad. Laat staan op gespeeld. De meeste fps-freaks zijn ook nog s anti-console.

Ik heb deze thread ook niet echt gemaakt alleen om dit ene kutzinnetje. Het is gewoon dat ik gammo niet zo'n goed programma vind. Kwestie van smaak, maar er zijn er een hoop met me eens. En ik snap niet dat Niels van het Hoofd zulke scripts schrijft. Beste reviewer: ok. Maar ik zie geen reviews in gammo.... Alleen standaard info en dat kan je zo van internet plukken van de site van de game.

Reviews van internet zijn leuk; maar er is een nadeel. Namelijk dat je dingen niet kunt laten zien. Dus met een tv-programma ben je gezegend. Je zou verscheidene bugs kunnen laten zien of hoeveel framedrops er zijn. Maar tot nu toe heb ik dat nog nooit gezien, bij geeneen programma. En dat vind ik jammer....heel jammer. Een gemiste kans wat mij betreft. Feateres haal ik wel van internet. Maar ik wil goeie voorbeelden.

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Beetje loos idd, ik vind controller juist veel handiger in Halo. Vind het op de PC maar onhandig werken met de controls.

6. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan 't ook zelf instellen heh :9.

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    klopt maarja in Halo heb je granaat gooien, met je geweer butten, wapen wisselen, wapen oppakken en jumpen. Op de controller zit dat lekker onder alle knopjes, op het toetsenbrod krijg ik de indeling niet goed voor mijn gevoel.

8. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat wel :). Vind 't trouwens retelijp dat je in Blood Gulch in een Banshee kan rondvliegen, maar dat ff terzijde :p.

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    persoonlijk vind ik dat niet echt jofel.. beetje lelijk als je aan het lopen bent en beschoten wordt vanuit een banshee vind ik.. maarja.

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Echt dom, ze noemen Gearbox de makers van Half-Life, ze hebben alleen enkele expansions gemaakt echt dom.

11. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik me er als gayking eens in mengen. Ik heb Niels 't Hooft erg hoog zitten, inderdaad een van de beste journos van Nederland. Echter, deze opmerking, als ie al van hem is, is erg onhandig.

a. Je kunt de boel moeilijk vergelijken. Halo op de Xbox en Halo op de PC kennen een iets andere aanpak als het op AI, vijanden etc aankomt. Tenminste dat verzekerde de developer mij. En het is ook logisch, mikken en moeven met je muis gaat sneller dan met een controller en dus pas je de plaatsing van vijanden en hun bewegingssnelheid aan als je een consolegame maakt. de PC-versie met een controller spelen zou dus best veel frustratie kunnen opleveren. de console versie speelde echter heerlijk met de controller.
    b. hij rakelt iets op waar we nu wel allemaal overheen zijn. Een grapje mag wel over de GROTE controller van de Xbox, maar er is immers een S-versie die prima speelt. Ophouden met dat slappe gelul dus.
    c. De PC-versie kan niet tippen aan de Xbox versie. Check de review in de PU maar. Grafisch hogere resolutie, maar daar houdt het wel mee op, hij stottert wel eens, zelf op megabak, etc. Begrijp me niet verkeerd,a ls je de game niet op de Xbox hebt gespeeld, omdat je er geen hebt (dom!!!), dan is dit een wereldgame. Maar als je al een Xbox hebt, dan speel je hem daarop. Die multiplay is natuurlijk cool, maar nog een paar maanden en dan kunen we dat ook op ons boxie doen.

JJ

12. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    dat laatste heb je helemaal gelijk in de pc game is verre van goed en is ruim 2jaar te laat verschenen.
    Dus vind een game als Unreal2 al prettiger om naar te kijken en tsja de gameplay voor de pc zuigt vindt ik want netzo als je al zei JJ het hapert de game van tijd tot tijd en wat naar mijn mening niet eens nodig hoefde te zijn.
    een gemiste kans van Microsoft om ook voor de PC een klassieker te maken

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10

Bwahaha :p_O_
    De nieuwe PU is komt toch pas op de 24'ste? :confused:

14. sneaky

sneaky Guest

de almachtige JJ heeft gesproken!
    Hulde!_O_
    :)

15. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    JJ en Jan_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    Maar ik denk dat Halo op de Xbox ook een soort van sfeer heeft!
    Op de PC is het gewoon een goede shooter, maar op de Xbox is het iets speciaals......:D

16. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hetis gewoon dezelfde game. Bungie kan el stoer doen met Gearbox maar het enige wat ze echt gedaan hebben is resolutie omhoog gegooid en wat technsische blabla eroverheen gekieperd. PLus multiplay dus, die erg cool is, maar BF 1942 vind ik beter.

Halo is gewoon voor de console gemaakt en ze hadden em daar moeten laten. de manier van spelen en de actie was er helemala op toegespitst, Maar ja Ms wil er geld mee verdienen en dara is niks mis mee. Maar verwacht geen 9´s in de bladen. Half Life 2 en Call of Duty zetten opde PC echt nieuwe standaards. Of Hidden and Dangerous 2. Net uit, man wat een spel.

Nu ja, morgen lekker Topspin spelen bij Ms in Adam. Wat een spel en ik heb alleen nog maar de previewversie.

JJ

17. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    En wat vinden jullie van Gammo algemeen?

En jj, wat zeg jij van Bounty Hunter? Kheb m namelijk net gewonnen.

/Mod Houd het on-topic s.v.p.! Je probeert nu 2 onderwerpen aan te snijden waar deze thread niet over gaat! :)

Eckie

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hier zijn ook al zoveel discussies over geweest. Krijg je weer dat gezeik van Gammo sucks/rules om vervolgens weer uit te komen bij de hele Gammo vs GameKings fanboy posts. :{

19. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    Owkee, dan gaan we daar niet op in. We zouden ook hele objectieve antwoorden kunnen geven maar dat gaat toch wel weer fout....

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Die gasten van gammo hebbe gewoon er geen verstand van.
    Gamekings is veel beter.
    Maar ik heb geen last als ik met controller speel dan op de PC!!!
    Die gasten noeme het een revieuw die games.
    maar ik zie hun mening en cijfer enz er niet in.

Laatst bewerkt: 21 okt 2003

Deel Deze Pagina