Gammo noemt controller onhandig?!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Barbatruuk, 19 okt 2003.

1. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings is inderdaad op 3 november weer terug. de eerste vier uitzendingen zijn vrij eeeh anders aanegzien ze van het Nk gamen, vervolgens het WK gamen in Korea (2x) en daarna vanaf de Tokyo gameshow komen. een soort journaal aangezien Jan en ik weer op XO3 en de ECTS zaten. Oud nieuws? Denk het niet, a je ziet hoe het er is, b. we hebben games die nu nog niet uit zijn (Ninja Gaiiiiden!!!), c. we doen het op onze manier d. we hebben de bank meegnomen naar Korea en Tokyo en bespreken daar gewoon de games. Ik bedoel, moet toch kunnen. Daarnaast weer een competitie met de Xbox. Maar daarover later meer. Check even de nieuw tijden bij www.gamekings.tv. Baal ik ook van, maar kon niet anders. Ach nu kun je het in iueder geval later zien als je 's avonds moet werken.

Gammo gesponsord, nope, die verkopen hun programma aan Belgie en doen het daarvan. Dus dat klopt niet. Voorkeuren zijn er niet met grote redacties. Ik denk dat het een zaak is dat Ms gewoon heel erg actief dingen doet en dat maakt het makkelijk leuke items te maken.

En ja ik ben JJ van de PU. Jan, Jeroen en ik zitten regelmatig op ander fora (okay ik span de kroon) en ik begrijp gewoon niet waarom ander bladen dat niet doen. Het is leerzaam, het is leuk en het is goed voor je blad. Tenminste dat denk ik, je toont betrokkenheid en staat open voor kritiek. dat beetje moeite vind ik moet iedereen doen, we hebben immers allemaal een wereldbaan.

En of ik een voorkeur voor de Xbox heb. Ja, kwa hardware wel. Maar dat zal denk ik iedereen wel beamen. Ben een graphics fanaat. maar kwa games niet. Ik heb ze allemaal thuisstaan en heb schele ogen van de vermoeidheid. Ik zal jullie even gek maken. Van hier op de redactie ligt

Max Payne 2
    Project Gotham 2
    Mario Kart Double Dash
    Call of Duty
    Prince of Persia
    Tony Hawk Underground
    True Crime

en zo kan ik nog wel even doorgaan. En allemaal wil ik ze spelen. Ben echt met vijf games tegelijk binnen. Ik geniet gewoon van goede games en deze Kerst wordt een hele fijne voor de gamer. dat kanik je nu al vertellen. Zo veel goede shit (sorry breezertaal)

JJ

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Marcel had het ooit geprobeert, maar die verdween in een ziekelijke discussie met Jordi/Ugamer over Deathrow :)

3. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ook leuk om te zien dat er door de redactie leden vrij verschillend gepost kan worden.
    Als de post van JJ op t powerweb had geplaatst dan had je een totaal andere discussie gehad.

Edit: PU komt trouwens morgen uit.

Door Janmeyr op Vrijdag, 24 Oktober 2003 - 02:13:

Ja, ja, ja

hij is er weer ; 100 pags dik met veel vette previews en reviews en weet ik veel allemaal nog meer

Laatst bewerkt: 24 okt 2003
  4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ahh kijk ik zie em

5. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina