Gammo op V8

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 18 mei 2003.

1. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    eerlijk gezegd vind ik gammo best wel een flut programma... te weingig ingame filmpjes. en neem nou de vorige aflevering: alleen maar PS2 en PC games gezien

2. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja is op zich wel vermakelijk, maar heeft weinig 'nieuwswaarde' in mijn ogen.

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah, idd weinig nieuwswaarde. Vooral die zogenaamde 'previews'. Ze laten alleen een filmpje zien! Zo was laatst de preview van Sudeki: lieten ze (alleen, geen commentaar ofzo) een filmpje zien.

4. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx, denk dati k et vanavond maar opneem, wil dat filmpje van HALO toch nog eens zien op een TV!!

5. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is vanavond nog niet maar pas volgende week!!

6. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    klopt..

maar ik vind gammo echt suckie slaat nergens op vooral van die opervalkkige revieuws geef mij maar gamekings

7. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    Gammo suckt inderdaad, maar gamekings kan ik niet zien...geen @#$@& the box.
    Waarom geen gamekings op V8 of Yorin?!:mad:

8. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het kan toch geen kwaad dat er een game´s programma op de tv is?

al is het dan niet al te best, het ziet er wel proffesioneel uit. Beter dan die robot van veronica van vroeger.

En als dit gaat scoren dan gaan de andere zenders misschien ook denken aan zo´n programma

9. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings komt nou niet meer op de tv. Het seizoen is afgelopen, maar volgens mij komt er binnenkort weer een nieuwe reeks afleveringen. Wees trouwens blij dat Gammo er is, anders heb je helemaal niets ;).

Even on-topic. Ik heb die aflevering van Gammo vanacht gezien. Ze zeiden dit: 'volgende week, een filmpje van Halo2 ingame'. Dus het is gewoon het filmpje van de E3 maar dan in stukken geknipt.

10. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    GameKings komt dacht ik 2 juni weer op de Box.......

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Idd! Ik zit dus ook nog met een 56k modem... GRRR :mad: Dat is ook 1 van de redenen waarom ik nog steeds geen live heb. Kabel (en binnenkort ADSL) kan bij ons wel, maar ik vind het nog te duur. Vooral ook omdat ik dan de enige ben die moet betalen, omdat ik ook de enige ben die het dan gebruikt....

12. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    echt wel cool maar gammo geeft er geen competaar bij bij zommige dingen dit is echt nep als ze een review over een cool spel en laten ze alleen maar filmpjes zien die je ook al op het i-net heb kunnen gezien en dan moet je hun teminste ook nog geloven dat hun het echt gespeeld hebbu daaaaaaag..

gamekingz zag je het gewoon dat ze het spelen we waren de grappen die skate maakte ook nog cool soms probeert die gammo gast het na te doen maar hij is totaal niet grappig

13. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    daarom is het soms ook grappig...die gast probeert cool te doen..maar het komt amateuristich en lachwekend over...laterrrrrrrrrrr to gammmmmmmmmmooo!

Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  14. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    slaat nergens op echt hij echt crazy monkey die gast :)

15. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ze zijn inderdaad een beetje +++ voor de ps2 en de pc. Een paar spellen die ze reviewden kwamen ook op de xbox uit. Als je nou wat van PS2 en de xbox doet. Nu is het alleen maar PS2. Best wel nep als je al die graphics ziet. En van xbox live heb ik ook nog niks gezien.

16. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    jepe onzin mensen daar ;)

17. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is inmiddels begonnen! Beelden van Halo 2 zijn van de E3, en die heb ik al gezien! *) Maar het zier er echt nog steeds goed uit! En een preview van Midtown Madness 3, ook nog! 8)

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, de nieuwe gammo was cool :9 net afgelopen. MM3 en Halo 2.

19. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeten te kijken :mad:

20. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de framerate van MM3 tegenvallen en ook die kartels leek net ps2...

Deel Deze Pagina