Hey Beste mede-forummers Ik kwam er vandaag achter dat mijn MP3 speler niet meer in mijn jaszak zat, ik dacht hij zal wel ergens liggen, maar toen bedacht ik dat ik hem er nooit heb uitgehaald.. Maar nu is mijn vraag.. ik heb mijn mp3 op schiphol gekocht, en heb er 1 jaar garantie op, maar hij is nu dus weg en ik kan hem dus niet opsturen? Geven ze er ook garantie op als die verzekert is? Of weet iemand een smoes, want dit echt zwaar jeweetwel.. Alvast Bedankt.. /edit: Er mankeerde al best wel veel aan, en de laatste tijd deed die het al echt nauwelijks meer, (hij ging niet meer aan) Dus ik had hem kunnen inruilen, als die niet was gestolen..
Volgens mij kun je er niet bij de winkel mee komen aanzakken. De enige manier is opgeven als gestolen bij de verzekering. Hoe dat werkt weet ik niet want ik laat mij niet zomaar rippen door een paar straatschoffies.
Tuurlijk krijg je van de winkel geen nieuwe... Je hebt immers de 'oude' niet meer, zo kan iedereen wel vanalles wijsmaken (niet dat ik je verhaal niet geloof, maar toch... er zijn mensen die er misbruik van maken) Bij de verzekering moet je nauwkeurig beschrijven hoe waar en wanneer het is gebeurd. Zelfs dan heb je kans dat je niets krijgt.
Voor zulke dingen heb je inderdaad je verzekering, en zoals corleone al zei...erg kleine kans dat je iets terug krijgt. Zo zijn wij onze camera kwijt
Ik wou toch al nieuwe, ik koop wel een nieuwe, @ Toxic, ik ben ook nog nooit bestolen tot nu toe, en het is wss op een feestje gebeurd maarjah..niks aan te doen
Niet verloren op het feestje? Je kan de mensen die er ook waren vragen of ze hem hebben gevonden. Je weet maar nooit. Dan zou je hem alsnog kunnen ruilen voor een nieuwe, omdat je hem bezit.
Ik zxou sowieso de verzekering bellen, of kijken in hoeverre je verzekerd bent voor een dergelijke diefstal. Ik denk echter niet dat je vele kans maakt, maar altijd kijken waarvoor je betaald.
Je heb Mp3 speler verzekerd ? Dacht et niet En wat betrefd Diefstal is het ook nog niet zeker, ik denk dat dit gewoon geld als kwijtgeraakt dus voor je eigen kosten opdraaien
Als je op vakantie gaat binnenkort kun je tegen de reisverzekering zeggen dat hij daar is gejat, dan ben je meestal wel verzekerd geloof ik... (maarja, dat is feitelijk wel oplichting)