1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gastenboek

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door basovich, 21 jul 2006.

1. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook een groot gedeelte vaste bezoekers in bepaalde threads, en vooral in de serieuzere topics gaat men ook goed met elkaar om dus waarom niet? Het is niet verplicht om het in te vullen, en als een grap écht grappig is waarom niet? De mensen die het verzieken moeten gewoon worden aangepakt.

2. partyproof

partyproof What's next?

Leuk Bevonden:
    0
    basovich komt tenminste nog met ideeen aanschijten
    Denk wel dat 't wat lastig wordt overigens.. Denk toch dat 't CU2 wordt *)

ennuh.. doerak15...
    Erg mooie en vooral orginele pickup line hoor:+ :lol:

3. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    never mind...

verwijder dit maar.

wat argument? ik had eerst iets gepost en toen vond ik het zinloos om te laten staan in dit topic. Omdat er verderop al op gereageerd was...

Laatst bewerkt: 21 jul 2006
  4. basovich

basovich Guest

argument?

5. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    gastenboek? Ik pas liever.Opzich wel een leuk idee, daar niet van. Maar als mensen een berichtje achter willen laten bij mij of iets van me willen weten dan ben ik al blij met een pm.

6. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    je weet dat je er nu om vraagt, hè? :eek:
    *voorspelt een volle pm box van een zekere vrouwelijke xbw-user*

7. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Massive-Multiplayer-Online-Spam-Iris-game?

Ik voorspel niet echt dat er veel zinnigs btw uit dat uhmm gastenboek... Ik heb al genoeg om naar te kijken als ik berichtjes wil lezen :D Heb nog een mailbox van MSN/Hotmail die volzit met 662 e-mails(ongelezen) :D 8). Oke, moet overigens wel toegeven dat zoiezo 7/8e van XBW is(*reclame:+) & de andere helft van registratie dingen... Altijd leuk(en vooral GEEN vragenlijsten van 'CU2/Myspace/breezergezeik/weet ik veel wat voor 'matties gezeik')!!!

8. basovich

basovich Guest

jongens, WTF praten jullie nou over da CU2?.. 't wordt toch helemaal niet als cu2 dan..alleen als mensen zelf zo'n verneukte vragenlijst erin planten..

9. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, hetgene is dat ik denk ik voor mezelf dat ik al dat gedoe maar gewoon niet serieus neem :+. Nee, als je 8er me telefoonnummer komt, mag je me stalken. Maar dat gedoe met CU2 vond ik zo'n gezeik van "Kijk mij populaaiiir zijn jah!? D1kk3 Ku5 R0FLC0P73R 101!!1"

Maarja, ligt er net aan wat je allemaal bedoelt met gastenboek?;)

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Wat een grandioze vergelijking.
    Amerikaanse Hiphop - site over xbox en alles daaromheen.
    Ik bedoel maar... :)

11. partyproof

partyproof What's next?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat het dan een CU2 gaat worden, maar afgezien van de ruimte die 't inneemt denk ik dat het niet erg praktisch is voor een xboxsite. Je moet nu al een url invoeren voor je plaatjes :confused:

Deel Deze Pagina