1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gateway

Discussie in 'Algemeen' gestart door HeAvY-GeAR, 13 dec 2002.

1. masterape

masterape Guest

Dit ben ik niet met je eens het gaat niet alleen om de graphics maar vooral om de gameplay!

2. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    maar is the getaway nou een beetje een leuk spel als je van vice city achtige spellen houd of kan je hem dan beter niet kopen????

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als je van Vice city houd dan moet je hem zeker kopen.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik word het een beetje zat hier dat af gekraak van andere consoles=(
    De Getaway is helemaal niet lelijk!
    Jij bent gewoon jaloers dat zulke vette spellen als de Getaway en vice city niet op de xbox komen.
    Wat jij nu zegt dat de Getaway lelijk is, is hetzelfde als ik zeg dat Splinter Cell lelijk is. Je zegt dan gewoon dingen die niet waar zijn!

5. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wees effe eerlijk.
    The Getaway heeft miljoenen gekost. Zoals ik het heb gelezen in de meeste games bladen en op inet.

Aan The Getaway werd gelijk begonnen toen de PS2 uitkwam, met dit spel wilden ze de kracht van de PS2 laten zien. Dit spel moet de kaskraker en primeur worden. Daarom werden er MILJOENEN dollars in dit project gestopt.

Ik zeg niet dat het een k*tspel is maar ze hebben er zoveel tijd in gestopt en zoveel verwachtigingen van en dan nog zoveel geld in gestopt met dit resultaat.

Splinter Cell is voor veel minder geld gemaakt en in minder tijd en het is nog dezelfde kwaliteit kwa graphics. De gameplay is in beide spellen ook goed.

Ze hadden wel beter werk kunnen leveren lijkt me met al die miljoenen en grote praat daarover. Een spel hoeft niet veel te kosten om goed te zijn. En dan kan je zeggen dat tie lelijk is voor het geld dat ze eraan hebben uitgegeven.

[EDIT]
    Niemand kraakt de PS2 - GC af. Je moet gewoon naar de feiten kijken en de Xbox en GC zijn mooier dan de PS2. Waarom is PS2 de best verkochte console? Omdat deze veel eerder (3 jaar geleden) werd uitgebracht en omdat de Playstation al een goeie imago had (brute spellen, goeie console). De GC is nog in zijn groeifase maar krijgt ook brute games (Metroid etc.). De Xbox is de krachtigste en is nog in zijn beginfase. En als je naar de Gameplay gaat kijken .. tjah .. ieder zijn mening daarover eigenlijk maar op dat gebied liggen al consoles gelijk.
    [/EDIT]

Laatst bewerkt: 16 dec 2002
  6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de Xbox, de Gamecube en de PS2.
    Op het moment vind ik Gamecube de leukste.

7. masterape

masterape Guest

Ik heb er nog maar 1 en die vind ik de beste.DE XBOX!

8. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    De Getaway was al meer dan een jaar in ontwikkeling voor de PS2 op de markt kwam.Het was de bedoeling om een soort techdemo van dit spel te maken en zo de "power" van de emotion engine aan te tonen.Ik denk ook dat het eindproduct niet zo speciaal is en dat die "power" van PS2 nu al aan zijn einde zit.
    Zoveel tijd en geld,maar na 2 jaar PS2 is dat het maximum?

Xbox zal daar binnen 2 jaar ferm over zitten en de kwaliteit van de gameplay ziet er nu al veelbelovend uit.Fabel,Star Wars KOTOR,BC,etc. de online optie's van Halo 2,PGR 2,etc.
    Ik speel al meer dan 15 jaar games en kan zonder probleem verklaren dat de Xbox de beste keuze is.
    Ik blijf wel een strever van minimum 3 consoles op de markt te laten.
    De PS2 en GC blijven voor veel mensen interessant en ze maken een gezonde marketing mogelijk.Maar voor een hardcore gamer die gewoon ALLES wil zien van een console moet je toch voor de Xbox kiezen.Iedereen die daar anders over denkt kan
    1-geen toekomst zien in online gamen.
    2-kiest kwantiteit boven kwaliteit.
    3-verkiest niet zo veel afwisseling.

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Serieus???

Ik zit trouwens niet op PS2 forums of zo, maar er zijn volgens mij ook weinig topgames in aantocht op de PS2.
    Correct me if I'm wrong.....

Xbox heeft in ieder geval wel HALO2, PGR2, RSC2....
    Allemaal sequels, maar wel potentiële topgames....

10. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    waarom krijgt alleen de ps2 van dit soort spellen....:mad:

11. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    The Getaway verslaat GTA

Code:
    The Getaway staat deze week op de eerste plek in de Engelse charts.
    Op nummer twee vinden wij Grand Theft Auto: Vice City.
    The Getaway is na Grand Theft Auto: Vice City de snelst verkopende game ooit in Engeland.
    De game is tussen de 150.000 en 300.000 keer verkocht én dat binnen enkele dagen.
    De ontwikkelaars, Team Soho, kunnen opgelucht ademhalen.
    De game is nu namelijk al een succes te noemen.

Ook in Nederland kunnen we niet meer op The Getaway heen.
    Je komt de game echt overal tegen.
    Niet alleen op TV, maar ook op bijna alle NS stations.
    Nu is het nog zien of The Getaway zich staande weet te houden of GTA: Vice City volgend week gewoon weer op één staat.

@ Tweakzone.nl

Tja, wat moet je er van zeggen, het verkoopt goed, ik had net m'n vriend [een vriend] aan de telefoon en zei dat het spel saai was, de wagens reden als invalidewagentjes. je kan niet vrij in de stad lopen [alleen waarneer het helemaal uit gespeeld is], kortom volgens hem "een grote geld verspilling ]:- "

Laatst bewerkt: 18 dec 2002
  12. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf is gateway nou weer voor spel, een spel waarbij je op een vliegveld gate's moet zoeken?

13. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    LOL
    Zoeits ja:D

Deel Deze Pagina