1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GBA] Gameboy Advance, SP!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door masta_user, 15 feb 2003.

?

Welke kleur GBA SP heb je?

1. Blauw

2 stem(men)
    1,3%
  2. Zilvergrijs

33 stem(men)
    20,6%
  3. Zwart

14 stem(men)
    8,8%
  4. Ik heb er (nog) geen. / Ik heb een gewone GBA

111 stem(men)
    69,4%
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga em zeker kopen, ik gebruik dit soort dingen veel in de vakantie, en zeker omdat we nu iets verder weg gaan als normaal :)

2. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er weer stukjes van gelezen in de PU en alles, ik kan niet wachten. whehe
    de game boy advance special project gaat het helemaal maken!!

edit\ whehe me neef belde net op over van alles en nog wat over de SP

hij dacht nl. dat ie pas uitkwam in juni enzo. hij wou ook weten hoe die eruit zag en hoe duur.

Laatst bewerkt: 22 feb 2003
  3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hij komt eind maart uit.

Wij hebben afgelopen week een 3-tal dummies (nep-producten die er echt uitzien, als demo en promo-materiaal) gekregen voor in de winkel, en ik vind ze er wel gelikt uitzien, vooral de blauwe! Hij kost dacht ik bij ons € 139,99. Dus wil je hem al bewonderen, moet je ff naar Dixons gaan! :)

4. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er al op gespeeld bij de Bart Smit hier in het dorp. Daar hebben ze hem in sto'n stellage staan en kun je er Metroid Fusion op spelen. De verkoop start echter pas 28 maart :mad:.

5. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben jullie hem het goedkoopst gezien?

Ikzelf zag hem bij www.play.com voor de laagste prijs, namelijk 85 pond, wat omgerekend circa 125 euro is. Scheelt je dus wel weer 15 euro oftewel een leuk tweedehands spelletje!

6. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jep, heb LOTRTTT voor ge GBA gezien voot 14.98. gelijk halen ;)

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb op de GBASP gespeeld in de mediamarkt van heerlen.. Hij speelt echt voor geen meter!! Veel te klein. Grootste minpunt: de R en L knop. Backlight i wel ok maar had het scheper verwacht. De A en B knop zijn ook te klein vierpuntsdruk knop gaat nog enigzins. Ik heb een GBA gehad maar die speelde toch echt veel beter. Mijn advies: koop liever een Xbox spel dan de SP.
    Veel te klein!!! (ideaal voor kleuters van 4)

8. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga hem ook kopen.
    En ik ga hem kopen om dat ik zelf een fan ben van mobile gamen en tog redelijke kwalietijt spellen wil spelen. En met de GBA SP heb tog wat beter kwalietijt dan GBA opzich.:)

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn meer mensen die hem te klein vinden.. zelf lijkt hij me niet echt handig.. vooral vanwege dat opklapbaar scherm en die accu.. Batterij leeg? sorry, dan een paar uur niet spelen.. scharniertje in het scherm kapot? jammer, kan hij niet meer dicht.. en om naar het geluid te luisteren met een koptelefoon (wat echt wel nodig is, ik gebruik altijd een koptelefoon om naar m'n gba te luisteren) heb je een adaptertje nodig.. en dat kost extra natuurlijk..

10. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil 'm zelf eerlijk gezegd ook gaan halen. Ik vind het design gewoon echt supermooi. Daarnaast wilde ik gewoon een stukje entertainment on-the-road hebben, voor als ik bijv. op vakantie ga...

Ik moet eerlijk zeggen (ook al ga ik 'm kopen):
    volgens mij speelt de gewone GBA lekkerder (dit is puur op visuele basis). Doordat de gewone GBA zo breed is, ligt die volgens mij lekkerder i.d. hand.
    Maar het grote nadeel, is dat als je die gewone GBA hebt, er geen backlight in zit. Het in laten bouwen is weer vervelend (kost weer tijd om het te regelen, kosten, etc).

Mede hierom, heb ik besloten om een SP te kopen en geen goedekope 2ehandse gewone GBA (waar ik dus ook nog ff aan heb zitten denken).

Dat je speciale adapters moet kopen voor bijv. een koptelefoon vind ik echt totale bullsh!t... pure afzetterij (wel slim vanuit Nintendo gezien, maar da's een andere zaak).

11. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een voordeel van de SP: minder kans op krassen op het scherm wanneer hij niet gebruikt wordt :)

Ik hoop inderdaad wel dat hij een beetje lekker speelt...

12. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    In de Mediamarkt in A'dam hebben ze er eentje staan... ik moet er nog maar een keertje ff kort op spelen... Metroid Prime hangt erin.... maar het is vaak druk daarzo, dus de lust om het uit te proberen wordt me vaak al ontnomen...

13. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    nou al die spellen of de meeste heb ik vroeger al op de super nintendo gespeeld

14. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar originele toppers als Advanced Wars (deel 2 zo ook) en Golden Sun (deel 2 zo ook) wil ik voor geen goud missen!

Daarnaast beginnen er van Nintendo zelf ook steeds meer nieuwe spellen te komen.

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt hij eigenlijk uit? Verdiep me er niet zo in namelijk :)

16. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij 28 maart

17. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb metroid fusion gespeeld op de sp.. ook niet de moeite waard.. maar dat is mijn mening want ik hou niet van die side scrolling games.. graphics konden beter!

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zit te twijfelen, ik wil erg graag een GBA, een normale of een SP, dat weet ik nog niet.
    Mijn vraag dus, hoe houdt de SP vast?
    Het lijkt mij alsof je echt 0% grip hebt.

Games die ik wil hebben, bij de SP of de normale, zijn Metroid Fusion, Golden Sun (of de opvolger hiervan).

Edit : Release date is inderdaad de 28ste. Verkoop prijs zal rond de 135 euro liggen. (Bron, Intertoys Ermelo)

19. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    je hebt idd 0% grip tenzij je echt kleine handen hebt.. omdat de gba breder is ligt deze beter in de hand. Bij de SP moet je je vingers over elkaar houden omdat hij zó klein is. Dit is dus erg onhandig. Ook het spelen gaat niet goed omdat de knopjes te klein zijn en je moet kijken wat je induwt.

Ik heb bij mun GBA ook Golden Sun 1 gehad.. wat een topper!! die graphics 8) die gameplay 8) echt WREED!! Maar je moet ze dan wel beide kopen want volgens mij kun je 2 alleen spelen als je 1 ook hebt.

EDIT: alle gba games zijn op sp te spelen en andersom ook.. SP is gewoon een gba met battery en backlight...

Over Metroid Fusion heb ik mijn mening al gegeven boven jou reply..

suc6 met je aankoop! mzzl

20. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    voor niet zulke grote handen houdt ie volgens mij net zo vast als een gameboy color ofzo. ik bne verkocht watn backlit is erg handig. bij de GBA moet je altijd puzzelen om het goede hoekje te vinden.

Deel Deze Pagina