1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GBA] Gameboy Advance, SP!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door masta_user, 15 feb 2003.

?

Welke kleur GBA SP heb je?

1. Blauw

2 stem(men)
    1,3%
  2. Zilvergrijs

33 stem(men)
    20,6%
  3. Zwart

14 stem(men)
    8,8%
  4. Ik heb er (nog) geen. / Ik heb een gewone GBA

111 stem(men)
    69,4%
  1. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    nou ik weet het wel ik heb een poosje geleden mijn GBA verkocht voor 50 euro. afgelope vrijdag ben ik mijn GBA sp wezen kopen. twas even zoeken voordat ik hem had want bij de bart smit was er geen meer, bij dixons niet, bij e-plaza niet maar gelukkig hadden ze er bij de freerecord shop nog een exemplaar staan. gelijk gekocht, wel in het zilver natuurlijk

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm, ik wil dus ook een SP gaan kopen maar dan een USA-exemplaar... kwa spellen maakt het niet uit want hij is toch regio-vrij.. maar kwa prijs :)

nja anyway, ik wilde dus een zwarte kopen omdat die dan mooier staat bij me xbox (als je em erop legt ofzow :|) Maar Onxy ofzow komt pas in september in Amerika uit dus... dan ben ik er al (lang) niet meer. dus word het toch maar een silvere...

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    strax maar ff bij bart smit hier kijken (zowat enigste winkel in t dorp die m zal verkopen) en ff kijken wat ie kost, anders misschien toch maar halen aangezien het ook niet zo opschiet met 5.1 set:D

4. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem misschien ook gaan halen, maar wat zijn de leuke spellen hierop?

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    leuke spellen? nja Mario kart enz.. herken je allemaal wel van de snes.. maaruh:

Pokemon (blijft leuk)
    Zelda (voor de liefhebber)
    Metriod Fusion
    Advance Wars II <-----

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    hopen dat we vanaaf naar stad gaan:D als ik daar de creative niet zie neem ik de sp mee (als het mag)

TIP: GameShop in Den Haag heeft op alle Nintendo spellen 20% korting in de maand juli!!!

7. sneaky

sneaky Guest

advance wars 2 moet wel vet worden.Verder vind ik het naaierij van nintendo dat ze een tweede handheld uitbrengen vlak daarna.Nou ja wat zeur ik eigenlijk zon lichtje is 5 euro hah

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zo`n lichtje van 5 euro is dus 3 x niks. als je een fatsoenlijke GBA licht ding wil hebben ben je al gauw 20 euro kwijt. + je moet batt. kopen. boeiend koop em dan niet :)

9. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb vanmiddag castlevania, aria of sorrow gehaald. De vorige vond ik steengoed, en deze begint ook al top. Vooral dat je spirits van monsters kunt vangen, die je extra powers geven, zijn erg cool. En daarbaast ziet het er waanzinnig mooi uit. Echt ongelooflijk hoe ze zoiets op zo'n klein schermpje kunnen krijgen!

10. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hum ik hoor echt veel te veel van dat Castlevania. Ik heb me nog nooit eraan gewaagd maar denkj dat ik dat toch maar een keer ga doen.

Maar is het nodig om eerst deel 1 te spelen voordat ik aan 2 begin?

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nee hoor iedere game staat op zich.

12. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    let wel op welke je koopt! Voor de gba zijn de beste: Harmony of dissonance en aria of sorrow. Er is ook een andere maar ik geloof dat dat puur een remake is van een NES deel.
    Als je echt een gave castlevania wil spelen, zoek dan het ps1 deel. Die is echt geweldig.

Qua gameplay, denk aan metroid wat betreft levelopbouw. Je vind steeds meer items die je verder helpen (dubbelsprong, over water lopen etc).

Let wel, de gba versies zijn niet erg groot maar naar mijn mening wel de leukste spellen op dat kleine ding :)

13. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    de game die ik het beste vind op de gba?
    da is makkelijk Golden Sun. het is echt super mooi, niet makkelijk, groot. en je wilt het echt helemaal uitspelen en als je het uitgespeeld heb wil je het liefst meteen deel 2 spelen.
    deel 2 is trouwens ook wel leuk (ik heb hem al :cool: ) maar de puzzels zijn wel veel moeilijker en de gevechten zijn te makkelijk, na 1 of 2 rondes heb je het wel gehad.

de andere uber game voor de gba is inderdaad advanced wars II
    ik speelde hem vrijdag op de PU awards en ik zat er meteen weer helemaal in. gewoon level selecteren en spelen maar, heerlijk.

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    ook op de pu wat op de gba gespeeld en wat met die gamecube player, zelda was best leuk, speelde ook een spel maar daarin krijg je eerst een halfuur van die saaie teksten die je steeds weer op verder moet klikken enzo, dat is wel saai, dan kan je niet ff snel spelen. maar denk toch wel dat ik hem ga kopen, zal dan wel vlak voor de vakantie worden anders duurt t nog wel een poos:D

edit: net met mn fam (broers zusje en ouders) gesprek gehad over bedtijden enzo, werd er niet echt vrolijk van, dus wordt denk toch maar een sp om savons/snachts te spelen als er geen licht en tv meer aanmag, backlight :worship:

Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  15. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    THNX voor de info. Ik zit eraan te denken om aria of sorrow te kopen. Eerst ff Metroid uitspelen.

Ik had van de week Donkey Kong Country gekocht. Damn ik herkende alle plekken nog van de SNES. Ik had hem uitgespeeld in een kleine 4 uur. Maarja ik breng hem niet terug want hij blijft cool.

@ [2K]:
    Daar koop je een GBA SP nu voor. Handig toch zo een lampje. Ik heb hem ook gebruikt op vakantie als soort van zaklamp :+

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    krijg vlak voor ik op vakantie ga pas mn salaris binnen, dus als ik nog tijd heb koop ik voor de vakantie een gba sp, dan wel alles in 1x, en dus nog wat vragen:

1) hoeveel batterijen zitten er nu in de sp?
    2) hoe zit t met die cartridges als je een game koopt, zitten ze echt alleen in een plastic zakje waardoor ik zelf nog van die plastic hoesjes moet gaan kopen ervoor?
    :cool: wat zit er bij de gba sp als je hem koopt, adapter, sp zelf, batterij, ook nog een beschermhoesje of andere nodige snoeren oid?
    4) behalve games (en reserve batterijen voor in amerika), moet ik dan nog iets anders kopen bij de gba sp?

17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    1) 1 lithum (ofzo) batterij, nooit meer batterijen wisselen
    4) up to you.. tasje, dingetjes.. allemaal extraatjes :)

rest weet ik niet :eek:

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    dus toch 1, weet al vast wat meer, thnx!

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    die batterij zit vast en hoef je nooit te verwisselen of erbij te kopen ofzo.. dus don't worry about the batteries!

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    nee klopt, maar in amerika werken ze met een ander voltage (110 volt dacht ik) en dan kan je m niet opladen, dat had ik tenminste met mn md speler, dus dan maar wat batterijen mee:D)

Deel Deze Pagina