1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GBA] Gameboy Advance, SP!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door masta_user, 15 feb 2003.

?

Welke kleur GBA SP heb je?

1. Blauw

2 stem(men)
    1,3%
  2. Zilvergrijs

33 stem(men)
    20,6%
  3. Zwart

14 stem(men)
    8,8%
  4. Ik heb er (nog) geen. / Ik heb een gewone GBA

111 stem(men)
    69,4%
  1. bellsprout

bellsprout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een sp en hij bevalt me uitstekend..:D

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die batterij is niet echt verwisselbaar. Dan moet je hem helemaal openschroeven.

Maar als je ff langs een electro zaak gaat dan kan je zo een converter halen waarmee je die adapter van de SP gewoon ook in amerika kan gebruiken.

Wat dacht je van de mensen die een amerikaanse xbox in europa hebben? Hoe spelen die dan? Nou gewoon met zo een converter ding.

Suc6

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik zit nu in Amerika (normaal ben ik namelijk nooit rond deze tijd online :)) en heb sinds enkele dagen een GBA-SP (amerikaanse versie dus)..

hij bevalt me echt prima... als je eenmaal licht gewent bent wil je niet iets anders. ik heb de spellen:
    splinter cell Valt tegen vet moeilijk :p
    Pokemon Ruby Tja.. wat moet ik zeggen keb em pas sinds vandaag maar speelt nu al top!!
    Advance Wars 2 gewoon een goede game.. alleen missschie niet zo vernieuwend als ik verwacht had..
    Rainbow 6 rogue spear geen nieuwe game ofzow maar wel gekocht :) wel grappig , niet super..
    E-card Reader zeer cool ding, je kan kaartjes scannen en dan een game spelen.. ik heb nu al enkele games/kaartjes dus dat gaat allemaal prima.. ik maar picutres als ik thuis kom...

* E-card reader komt Waarschijnlijk in Oktober (Anders niet!!)

nja ik ga weer pokkkkemonnnen :)

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    dus je kan met de sp niet ff snel een andere batterij erin doen?

dan moet ik wel een converter hebben, hoeveel kost zo een ding ongeveer?

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    weer ff een berichtje :

uje kan andere batterijen kopen.. maar ik denk dat je dan nog steeds dezefede soorrty (US) batterij moegt kopen.

even iets anders. bij Pokemon (ruby) kun je een secret base maken.. weet iemand waar er een is? ik kan er geen vinden :mad:

6. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk nog niet dat veel mensen ruby hebben (volgens mij is ie nog niet uit in NL).

@ [2K]:
    Zal niet weten hoe duur die zijn. Moet je ff zoeken op internet en anders naar een electrozaak gaan.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja klopt, die komt binnenjkort pas uit..
    overgens ik weet niet of iedereend at weet , maar de cartrigde van Pokemon (ruby) is ROOD i.p.v zwart!!

8. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is toch bij al doe pokemon cartridges. Yelllow is geel en Gold goud etc. Ik zag het laatst bij iemand.

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    ga toch maar de gewone gba kopen, toch ruim 35 euro voordeliger en hoef ik geen converter te kopen om m op te laden maar n pakkie batterijen (wat een stuk goedkoper is).

10. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Moet eerlijk zeggen..

DAT IS ECHT EEN SLECHTE KEUS.

Tenzij je geen geld voor een SP hebt maar anders...............

11. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerst ook een gewone gba maar dat was echt zwaar irritant ; je had nooit het perfecte zicht op het scherm
    of het was te donker of als je ermee in de zon zat kon je ook weer amper wat zien

ik heb nou mn ouwe gba verkocht en een SP gekocht, bevalt me veel beter
    ook de accu is makkelijk :) ik zou toch voor een SP gaan als ik jou was

12. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd. Zoveel beter is die SP. Ook als je niet kan pitten ofzo ff een potje metroid spelen. Echt wel beterz.

Maar nogmaals als je het geld er niet voor hebt dan ......... zou ik alsnog die oude GBA niet kopen ;)

Suc6

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    heb de gewone platina gba gehaald, gisteravond ff gespeeld, (vandaag kan ik niet spelen omdat duim in verband zit:mad:) en ik vind de sp toch nog wat te duur, voor wat ik ermee gebruik, en het batterijen verwisselen zat me niet lekker, en dan moest ik n converter erbij gaan kopen enzo

14. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Welke games heb je erbij gehaald?

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    zelda, a link to the past

komen nog een of meerdere bij voor de vakantie en nog een goede starterskit kopen

16. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is zeker een goede keuze. Die game is echt toppie. Metroid Fusion is ook echt zo gaaf. Zeker een aanrader.

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, niet echt slim, een gba kost toch oiok al gauw 99 euro (ieuw) en een SP kost $99/euro 130) voor dat geld heb je wel veel meer kwaliteit!!

ik blijf met spellen aan zetten (Het is hier zo goedkoop:) DBZ: Goku Lecancy II

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    op zich heb je wel last van scherm als je zonlicht oid er niet goed op valt, maar das niet t ergste, sp is dan met backlight en oplaadbare batterij beter, maar niet erg gebruikelijk voor amerika, of je moet nog eens een converter kopen, en voor gba kan je ook gewoon adapter/accu etc kopen en ik vind de sp nog wat te duur dus heb ik voor de gba gekozen

19. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik neem aan dat je maaar ff in amerika bent en niet voor altijd?

En QWX waar zit jij dan nu? Toch ook in amerika? En is het daar zo goedkoop?

Want ik ga binnenkort naar new york en dan neem ik ook wel ff flink wat duiten mee voor me GBA games.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    een maand, maar we gaan meerdere keren naar amerika, 5de keer nu (waarschijnlijk wel ff laatste keer)
    maar toch, om nou een converter er bij te kopen omdat je batterijen niet makkelijk kan wissen vind ik ook niks, en aangezien ik hem veel in de vakantie gebruik vind ik 100 euro meer dan zat (en ik zit met ouders die nog wel eens zeuren:p)

Deel Deze Pagina