1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GBA] Gameboy Advance, SP!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door masta_user, 15 feb 2003.

?

Welke kleur GBA SP heb je?

1. Blauw

2 stem(men)
    1,3%
  2. Zilvergrijs

33 stem(men)
    20,6%
  3. Zwart

14 stem(men)
    8,8%
  4. Ik heb er (nog) geen. / Ik heb een gewone GBA

111 stem(men)
    69,4%
  1. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zeurende ouders. Ja dat heb ik ook gehad. Ben die tijd gelukkig voorbij.

Maar zijn de games daar goedkoper in amerika?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ik dacht het wel, weet het niet zeker, maar als ik wat leuke gba titels zie voor een leuke prijs neem ik ze mee, aangezien er toch geen regioverschil inzit

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is echt het mooie van die GBA. Geen regio.

Neem Golden Sun II mee man die is echt toppie (tenminste lijkt mij). Ik moet nog ff wachten tot september want dan kwam ie hier. Als ik het goed heb.

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    heb golden sun 1 nog niet eens gespeeld, weet niet eens of ie wel wat voor mij is:D maar zodra ik er meer over weet, en eventueel golden sun koop en hij bevalt me dan neem ik m zeker mee, alhoewel ik niet echt van plan ben gameshops te gaan zoeken want we gaan een tour doen en dan zullen we niet zoveel van die shops tegenkomen. maarjah, we zien wel

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou dan maak je toch gewoon een GameShop Tour. Is ook leuk voor je ouders ;)

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    :D:D maar we zullen denk vast nog wel een winkelcentrum tegen komen bij een van de hotels in de steden, daar zit ongetwijfeld weer een supermegagrote toys'rus

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd. Die Toys r us zitten daar toch overal net als macdonalds?

Maar ben nog steeds benieuwd wat die games daar kosten. Let me know.

thnx

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en of ze goedkoper zijn!!!

E-cards spellen(NES) kosten $4,99
    normale GBA spellen $29,95
    Pokemon ruby of die andere $34,99
    GBA SP $99,99
    Pokemon E-cards $3,29 - $3,99

1 dollar = 1,12 (euro) ofzow..
    1

Bij GameSTop is het meestal iets goedkoper, EBgames is vet duur, K-mart gewoon, Wal-mart super goedkoop!

eidt:

ik zit in het westen van Amerika (VS) en heb pas 10 Toys r us`sen gezien, wat opzich redelijk weinig. daarbiji komt ook nog eens dat Toysrus redelijk duur is, daarom zou IK persoonlijk naar een gamestop achtige game winkel gaan.

Toyrsus heeft alle standaard prijzen, terwijl gameStop een kleinere (games only) zaak is..

edit 2: umm, T1 verbinding heb uik hier :)
    anyway alle GBA spellen zijn regio vrij. ik heb in 2001 ook amerikiaanse spellen meegenomen toen ik daar was, en dat werkte prima op mijn Europeese GBA, overgens kan ik dat nu niet echt testen omdat ik een amerikaanse GBA-SP heb gekocht :) maar ikl kan je verzekerren dat het werkt (ondervoorbehoud , misschien kan 1 of 2 spellen niet werken..)
    ik zou ghet voor de zekerheid even vragen, de mensen hier(in Amerika) zijn dus echt (wel) super aardig,aardiger als ik het kl*te land waar wij vandaan komen :confused:

edit 3:

@ chap. (ja sorry ik kan niet zo super typen op een laptop),

ja ik zit nu in Amerika (kun je misschien wel aan de tijd zi43en, normaal ben ik niet echt zo laat nog online).
    ik zitr nu in Indianapolis, en ga over 2 dagen naar Chigago.
    het is hier NU: 20:45 (s`avonds dus) :)

Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  9. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    NIW, Deze week ga ik em halen..
    Ik denk een zwarte..

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    hoeveel zijn de gba spellen bij toysrus dan? en hoeveel zijn de dvd's daar (kan ze spelen thuis), ook goedkoper denk ik, en de nieuwste films heb je er al

11. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    beetje offtopic, wat betekent NIW eigenlijk? :-S

12. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet denken maar doen. Die zwarte heb ik ook en heeft echt wel style.

@ QWX.
    Thnx voor de info. Als ik daar ben dan zal ik zeker ff langs zo een shop gaan. Ik neem me SP mee dus kan gelijk testen.

Damn ik had gister avond ff metroid fusion uitgespeeld. WAT EEN SPEL.

Verplichte kost voor alle GBA bezitters.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    geen id, ze komen elke keer met andere afkortingen

weet iemand wat ik nou precies moet verwachten van advance wars behalve dat ie goed is, zag gister toevallig wat ingame beelden van deel 2, je hebt een kaartje met tenks, rode en blauwe en andere units enzo, en die moet je naar elkaar toe klikken of hoe je het ook noemt, dan krijg je een splitscreen en zie je de ene team op de ander knallen, soms krijgt ie ze allemaal neer, soms een paar, maar toen ik t zag merkte ik iets op, krijgen de andere kant niet hun beurt om bij jouw aan te vallen ofzo, want dat zag ik niet toen ze speelden:confused: lijkt me wel denk ik, maar hoe (zie je dat)

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ghehe, ik heb die nog niet:), maar ik heb vandaag weer ff een supermarkt opgezocht (wal-mart) en voor 4,93$ een Golf E-card spel gekocht.

ik zou niet weten hoeveel de spellen bij Toy `r us zijn, ze zijn waarschijnlijk *standaard*, wall-mart is vaak oets goedkoper

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gister (weer) naar een Mall geweest, en Golden Sun 2 gekochyt, ookal heb ik deel 1 niet, ziet er wel grappig uit en speelt ook wel leuk:) ook heb ik 2 nieuwe e-card games (oude NES games herleeft:p) gekocht voor 0.99$ (p/s) mijn dag is weer goed:)

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    een e-card is gewoon een goedwerkende nes game, voor nog geen 5 dollar, en voor een snes betaal je 45 euro:| damn

17. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gast geen dikke duiten meer verspillen aan E-cards en aan Wal Mart (daar kan je toch ook ammo kopen zag ik in die docu "Bowling for Columbine"). Je moet (lees MOET) Metroid Fusion kopen.

NU

That's an order !!!!

18. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar met zo een E-card reader heb je toch zo een mega groot ding aan je GBA hangen? Dat vind ik dus al minder van dat ding.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yes sir!
    umm, ik moet nog ff kijken ik wil em wel, geld is ook niet echt een probleem, maar ik wil nog zoveel games :D

umm, boeiend van wal-mart, zer zijn goedkoop. overgnes ze verkopen geen kogels meer!!

tja, hij is wel groot idd, maar goed.. een game kost iig 5 dollar (of minder) en voor 5 dollar kan ik geen normale game kopen.
    ik heb nu 7 games (inc starterkits games) en blijf ze gewoonkopen.. ik he b ook nog een zooi (lees +/- 50) pokemon E-cards gekocht:) het is allemaal wel grappig :p

20. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit er ook aan te denken om een e-leezer aan te schaffen, lijk mt wel lol!

Deel Deze Pagina