en of ze goedkoper zijn!!!
E-cards spellen(NES) kosten $4,99
normale GBA spellen $29,95
Pokemon ruby of die andere $34,99
GBA SP $99,99
Pokemon E-cards $3,29 - $3,99
1 dollar = 1,12 (euro) ofzow..
1
Bij GameSTop is het meestal iets goedkoper, EBgames is vet duur, K-mart gewoon, Wal-mart super goedkoop!
eidt:
ik zit in het westen van Amerika (VS) en heb pas 10 Toys r us`sen gezien, wat opzich redelijk weinig. daarbiji komt ook nog eens dat Toysrus redelijk duur is, daarom zou IK persoonlijk naar een gamestop achtige game winkel gaan.
Toyrsus heeft alle standaard prijzen, terwijl gameStop een kleinere (games only) zaak is..
edit 2: umm, T1 verbinding heb uik hier
anyway alle GBA spellen zijn regio vrij. ik heb in 2001 ook amerikiaanse spellen meegenomen toen ik daar was, en dat werkte prima op mijn Europeese GBA, overgens kan ik dat nu niet echt testen omdat ik een amerikaanse GBA-SP heb gekocht maar ikl kan je verzekerren dat het werkt (ondervoorbehoud , misschien kan 1 of 2 spellen niet werken..)
ik zou ghet voor de zekerheid even vragen, de mensen hier(in Amerika) zijn dus echt (wel) super aardig,aardiger als ik het kl*te land waar wij vandaan komen
edit 3:
@ chap. (ja sorry ik kan niet zo super typen op een laptop),
ja ik zit nu in Amerika (kun je misschien wel aan de tijd zi43en, normaal ben ik niet echt zo laat nog online).
ik zitr nu in Indianapolis, en ga over 2 dagen naar Chigago.
het is hier NU: 20:45 (s`avonds dus)
Laatst bewerkt: 21 jul 2003