1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GBA] Gameboy Advance, SP!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door masta_user, 15 feb 2003.

?

Welke kleur GBA SP heb je?

1. Blauw

2 stem(men)
    1,3%
  2. Zilvergrijs

33 stem(men)
    20,6%
  3. Zwart

14 stem(men)
    8,8%
  4. Ik heb er (nog) geen. / Ik heb een gewone GBA

111 stem(men)
    69,4%
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het gaat hier wel om NES spellen he!!
    je scant bij een een kaart de (soort) barcode, de e-card reader zet het om in html ofzow (voorbeeld) die html code bij elkaar is een spel....

het nut: een E-card spel (NES dan) kosten slechts $4,99.
    en aangezien dat ik nooit een NES heb gehad kan ik toch (goedkoop) nes games spelen...

komt er aan ik ben er mee bezig...

huh? heb je em dan al? en hoe!!?? het spel dan he!!
    heb je de Japanse versie dan?

Laatst bewerkt: 28 jul 2003
  2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hierbij wat fotos van het E-card systeem, ik ben nu aan het uploaden. de teksten zal iki er nog bij zetten.
    -----

Foto1: je pleurt een kaart rustig in de e-card reader.
    hij geeft dan een bevesteging als het goed is gegaan. (zoniet, moet het natuurlijk overnieuw). als je meerdere codes moet scannen zie je een schermpje hoeveel je nog moet scannen.
    bv ''you need 5 codes for Golf'' ofzow.
    het scannen herhaal je dus de heletijd. je kunt 1 spel in geheugen zetten.

Foto2: hier zie je zo`n e-card. dit is de e-card van Air hockey (overgens een Promo card volgens www.nintendo-ecardreader.com ofzow, maar ik heb er 3 van :))
    aan de onder/bovenkant zie je de codes, voor dit spelheb je slechts 1 kaart nodig (= 2 codes) voor Golf heb je 5 kaarten nodig(=9 of 10 codes)

Foto 3: ingezoemt in de Dot code van de ecard

Foto 4: zooitje kaarten van Golf spel

Foto 5: Het E-card menu

Foto 6: Ecard aan de GBA SP vast.
    Let op: je kan niet linken met een GBA-SP+Ecard <--> Gamecube of GBA, je kunt wel linken als je Ecard reader in een (normale) GBA zit!!

zo dat was het dan, het is nogal moeilijk om fotos te maken van een ingebouwde camera in een laptop. de fotos die ik eerder heb gemaakt zijn komen te vervallen..

Laatst bewerkt: 28 jul 2003
  3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik weet dat het over NES spellen gaat, maar ik zie nu ook dat het geen streepjescodes zijn. In streepjescodes had nóóit een hele game opgeslagen kunnen zijn. (Nee, ook geen NES spel.)
    Hmm heb je ook scherpere foto's van die code? Het intresseert me namelijk nogal hoe ze zoveel informatie op zo'n kaartje kunnen proppen, en deze foto is een beetje vaag :'-(
    Read again: ik ben verder gegaan met Final Fantasy 7, en dat is nog steeds een PSX spel! :+
    Ik heb nieteens een SP! :'-(

4. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me wel geinig zo een E-reader. Maar damn dan heb ik weer zo een groot ding in me handen. Zit ook niet echt lekker in je broekzak.. Maarja heb je dan een rugtas voor.

Denk niet dat ik hem aan ga schaffen.

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm, ik kan geen betere fotos maken, pas als ik thuis kom zal ik super fotos kunnen maken.
    anders stuur een mail naar nintendo zelf :)

overgens keb vandaag Wing Commander Prophecy gekocht, maar daar is dus geen **** aan. hm, X-bazar misschien?
    Ook heb ik nu alle NES games voor de X-bazar :)

Laatst bewerkt: 29 jul 2003
  6. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    O ik had verwacht dat ie wel gaaf zou zijn Wing Commander. Het is toch in 3D? En had je Golden sun al gekocht (ik had volgens mij een paar posts terug gelezen dat je deel 2 had gekocht)?

En hier nog een klein nieuws stukje over de nieuwe Game Boy:

Japanese developer Takeshi Kiyuna commented about the succesor to the Gameboy Advance and Gameboy Advance SP. He said the following: "The next generation of the Gameboy is already in development, it will feature a bigger and better screen, the resolution will probably be 300x200 or more, and will feature 260,000 colors". He also commented that it will be atleast as powerful as the Nintendo 64, being a true enemy against the threath of the Sony PSP. More info as it arrives.

_O_ minimaal even sterk als de N64 _O_

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, Wing Commdader is 3D, ik kan niet met de controls overweg. als je em wilt kopen voor 40 euro is ie van jouw denk ik , PM me ofzow:)

anyways, ik heb iid ook Golden Sun deel 2!

nieuwe game boy gaat ik ook wel kopen, me = gb-freak :)

8. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand waar je een goeie carry/travelcase voor de SP kan halen?

Ik heb bij BS zo'n Piranha carrycase gehaald, nadeel is alleen dat als ik de SP wil opbergen het scherm moet openklappen en dat ding onder zo'n stuk plastic moet doorproppen.

Dus even snel de gameboy pakken zit er niet in!

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zijn geen fijne dingen indeed. ik heb een klein doosje waar je de GBA SP oin kan doen + 3 spellen ( 4 in totaal dus..) dat is een redelijk fijn doosje. alleen ik kan mijn spellen er niet in kwijt.

ik heb iets van 25 gba sp spellen en die passen daar dus absoluut niet in.. hmm

ik heb hier ook nog een (nog) kleinere versie gezien. dit is een lere(??) hoesje waar ALLEEN je SP in pas :mad:

10. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk zijn ze binnen, ik heb deze stickers(vinyl) gekocht zodat mijn gba SP blijft beschermt tegen al die krasjes die je zzzzzzzzo goed zietop de zilveren sp

11. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Heb je me PM al gehad?

Nee?

Kan ook niet want ik ga nix sturen ;)

Sorry ik hoef hem ook niet. Ik heb hem ff gespeeld (om hem daarna maybe bij jouw te gaan kopen) maar het is idd nix aan.

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Whoa! Niet verkeerd!
    Heb je een link naar de site waar deze staan?

13. Platina

Platina Nintendo Addict

Leuk Bevonden:
    0
  14. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een site met roms en een emulater voor de GBA
    keb gister dus 2 miskopen gedaan (final fight one, contra), gelukkig dat ik er tegoedbonnen voor kon krijgen, ik ga dus eerst ff de spellen spelen voordat ik ze koop

15. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad van lik-sang:)

Ik had hem vrijdag besteld en had hem woensdag binnen:)

Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  16. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    waar bewaar jij je gameboy dan??
    volgens mij zijn ze in je broekzak er zo af

17. Ajax

Ajax Guest

mag niet he gba roms downloaden

18. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mag wel, als je ze alleen uitprobeert. Voor een bepaalde tijd is het legaal om ze te spelen.

19. Ajax

Ajax Guest

wie weet dan nog ff een site

op www.gbxemu.com en www.advance-power.de kan je geen roms meer downloaden

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    yo, zit nu in amerika gratis te inetten in een hotel
    vet goedkoop hier: golden sun: 19 dollar, yoshi's island, metroid fusion: 30 dollar etc. dvd's en films zijn nog niet zo heel veel goedkoper maar midnight club 2, soldier of fortune voor xbox: 50 dollar, vet relax! bij mij is t nu 2 uur, geen idee hoe laat t in nederland is, 8 uur later dacht ik.

Deel Deze Pagina