LOL Ik heb een Cube gekocht, dus ik kijk verder.... Maar ik heb ook een N64, en ik heb geen zin om heel m'n N64 verzameling weer terug te kopen op de Cube. Ik kocht 'm eigenlijk voor Monkey Ball, een nieuw, leuk en exclusief spel. Ik heb juist alle consoles om alle leuke (exclusieve) spellen te kunnen spelen... Dus ik hoop dat er nog leuke exclusieve spellen komen die niet door Nintendo zelf gemaakt worden....
@ Stijn mijn lijstje gamecube games ziet er wel wat anders uit, maar voor de xbox zijn er voor mij weer minder toptitels.. maar aangezien we hier op een xbox forum zitten is het niet vreemd dat er meer mensen wat zien in de xbox titels natuurlijk..
Op dit moment zijn er voor de niet nintendo fan te weinig aansprekende titels. timesplitters bv vind ik niet bijzonder vergeleken met goldeneye of perfect dark. Ik mis de mogelijkheid om om een hoekje te schieten heel erg. qua racers zijn er geen sim racers bv. er zijn nog geen beat m ups, dus ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hem nu links laten liggen. voor mij was er geen andere keuze dan een NGC aan te schaffen: ik moet nou eenmal zelda en mario spelen. daarnaast heb ik lol gehad met pikmin, star wars rs, fifa 2003, monkeyball, ssbm, res evil, wave race, burnout en eternall darkness. voor mij genoeg maar ik kan me voorstellen dat het niet iedereen aanspreekt. maar over een jaar zijn er in alle categorieen genoeg spellen.
Hier een lijstje van games waar je een GC voor zou moeten kopen Metroid Prime Legend of Zelda: The Wind Waker Final Fantasy Tactics Final Fantasy Chrystal Chronicle Raven Blade(ik hoop..ik hoop) Pokémon Online* Pokémon Stadium* Resident Evil -0- Resident Evil 4 Viewtifull Joe Killer7 P.No3 Dead Pheonix F-Zero Golden Sun* Tales Of Phantasia Eclipse* Mega Man Animal Crossing 1+2 Star Fox Armada Wario World Skies of Arcadia Legends Mario Kart Online* Super Mario 128* Unity 1080 Avalanche Project Zero* Too Human* *=games waar de definitieve titel nog niet van bekend is
FF tactics is voor de GBA, Raven blade is echt al HEEL lang dood verklaard.. dat was al sinds oktober 2001 bekend trouwens.. Het scheen trouwens toch kut te zijn..
oooh shit...nee ik had dit lijstje gekopieerd van wat ik op een ander forum had geplaatst en die lijst was wel 2x zo lang maar ik moest de GBA titels er natuurlijk uithalen en dan zat FF:T er nog bij en dat van Raven Blade...Raven Blade si teh pwn! daarom staat er ook 'ik hoop' achter en het was btw een veelbelovende rpg waar ik toendertijd naar uit keek en toen werd ie 'on-hold' gezet en er is misschien 1 op de 23973974 kans dat ze verder gaan met de game dus ik 'hoop'