1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GCshop vraag aan XBW gebruikers, welke game voor een actie?

Discussie in 'Algemeen' gestart door GCshop.nl, 23 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Kungfu Chaos, PDO en Ninja gaiden allemaal voor 5 euro8)
     
  2. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    panzer dragoon orta ! :D
    zeker een leuke game voor die actie !!
     
  3. Horny Devil

    Horny Devil Jackass Extrodinare

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Mortal Kombat 5 + DAOX
     
  4. cK1

    cK1 KotorLightSideScout

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL

    Als je verder las dan je neus was dan las je er ook in af dat ik het over de IGN review had en volgens IGN gaat DOA X Volleyball en Panzer Dragoon Ortha in (Pal-land) als een stoom trein verkopen en zo de xbox sales een nog positievere sales boost geven, en IGN mag je wel als een site zien met verstand van zaken ( dit ten opzichte van sommige sceptics die het 1 of ander beter denken te weten ;) )
     
  5. shootergod

    shootergod Guest

  6. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Panzer Dragoon Orta.........
     
  7. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Racing evolutione lijkt mij maar niets!!! Liever een echte aktiegame als Halo 2 of in die stijl!!!
    Panzer Dragon Aorta lijkt ook nog wel iets!!!
     
  8. GCshop.nl

    GCshop.nl www.gcshop.nl

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat ons om een game die wij als eerste in de aanbieding kunnen gooien. Racing Evoluzione komt eerder uit dan Panzer Dragoon Orta, dus we kunnen met de laatste ook wel een soortgelijke actie houden.
     
  9. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik nou echt een goed idee van jullie ;)
     
  10. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: LOL

    volgens mij las je mijn post ook niet goed :) ik had het over de mensen op deze site.. niet op ign of whatever. Het is toch wel duidelijk dat hier RE meer gewilt is dan bijv. DOAX
    greetz
     
  11. GCshop.nl

    GCshop.nl www.gcshop.nl

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    De actie is nu ingesteld, je kunt nu Racing Evoluzione bestellen voor maar €46,- ! We zullen de actie op dezelfde manier uitvoeren als Splinter Cell, dat wil zeggen dat je de game zo goedkoop kan bestellen voor de releasedate. Na de releasedate zal de prijs omhoog gaan. We zullen de game nu ook bezorgen op de releasedate en de dag erna.
     
  12. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi! :D ik ga hem morgen gelijk bestellen..
     
  13. doOpY

    doOpY Appel de Pappel

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de uiterste bestel datum ??????? ik ga nu echt me geld nog niet overmaken om dan nog eens 2 weken te moeten wachten en hoe krijg je de game in een doos verpakt of gewoon zo in hoes met stukkie plastic eromheen ? heb dit nooit eerder gedaan en deze prijs bevalt me zeer goed :D plzz reply effe


    en waar precies zit die shop van jullie?
     
  14. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    de release date is 7 feb. dus dat is tevens ook de uiterste datum om te bestellen
     
  15. doOpY

    doOpY Appel de Pappel

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ok dan bestel ik uhm wel de 6de 8)
     
  16. GCshop.nl

    GCshop.nl www.gcshop.nl

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    De game zit in een standaard XBOX hoesje, de uiterste besteldatum is niet bekend. Op GCshop.nl staat ook dat de game maximaal te bestellen valt tot de releasedate, het kan niet gegarandeerd worden dat je de game dus tot de 6e zo goedkoop kan bestellen. Bij Splinter Cell hebben we de actie ook verkort tot 3 dagen voor de release. Wij hebben alleen een kantoor, geen winkel overigens. GCshop valt onder de activiteiten van GameCom, dit gebeurt dus allemaal vanuit 1 plaats.
     
  17. doOpY

    doOpY Appel de Pappel

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ok dan dat wou ik effe weten niet dat ik dadelijk zoals ik wel eens lees op dit forum wel betaal maar nooit een game ontvang :{ maar bedankt voor de info
    En hebben jullie niet een vast nummer waar jullie te bereiken zijn ik zie alleen maar 06 nummers ?
     
  18. doOpY

    doOpY Appel de Pappel

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    antwoord aub
     
  19. GCshop.nl

    GCshop.nl www.gcshop.nl

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben een vast nummer, maar aangezien wij allemaal studenten zijn die dit naast de studie doen zijn wij lang niet altijd aanwezig en dus bereikbaar op dit nummer. De 06 nummers zijn 99% van de tijd wel altijd bereikbaar, dat is dus efficienter. Echter, het Xboxworld forum is bij uitstek de plek om te lezen dat GCshop.nl betrouwbaar is. Een simpele search zal dat aantonen.
     
  20. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    doaxv lijkt me ook heel mooi om goedkoper bestellen voor dat ie uitkomt. Ik denk dat dat spel ook als een trein gaat lopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina