1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Geannuleerd] Caterham 300R Challenge [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Helmet cam geeft ook zeker een betere spelervaring, en buiten de competities om switch ik ook zelden naar chase cam. Buiten dat het mijn eigen race kan kosten, kan ik ook iemand anders eraf rijden als die aan mijn zijkant zit en ik hem over het hoofd heb gezien, en dat wil ik zo veel mogelijk proberen te voorkomen.

Zeker in project cars waar het om je heen kijken geanimeerd wordt vind ik het gewoon heel lastig om te zien wat er om mij heen gebeurd. In Forza had ik hier minder last van, dan gaf ik kleine tikjes naar rechts of naar links en zag je direct wat er naast je gebeurde.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Voor de mensen die bij de start van races moeite hebben met een snelle start:

(Gele balkje is de koppeling)

En voor de mensen die online geen liverie geselecteerd krijgen:

RBxGino, Racerblade01 en NovaCaine vinden dit leuk.
  3. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Duidelijke uitleg Ruben, Thnx

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613

Ik kan eigenlijk nagenoeg niet racen met die tail cam.. Ik snap werkelijk niet hoe men dan de car op de baan kan houden...
    Wel jammer dat je met die Xbox clips maar max 29 sec kan recorden....

5. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    @ Flavour is het mogelijk om tijdens de heats een pauze van 10 minuten in te lassen zodat eventueel de console gereset kan worden voor FFB stuurwiel en voorkomen stotterende beelden ?
    En ook de qualificatie beurten niet aan te melden via een mail-berichtje maar via de lobbychat of partychat. Omdat anders de FFB wegvalt en het onzeker is of je het stuurwiel 100% FFB terugkrijgt?

Bedankt voor de snelle start-TIP. Je krijgt gratis een makkelijke inhaalpoging van mij:+:+:+:+:+

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Beltoni vindt dit leuk.
  7. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ja, melding via chat zou natuurlijk beter zijn, maar ik kon niet veel mensen horen dinsdag, waaronder flavour. Dus het was niet anders

8. NullMicrobe6099

NullMicrobe6099 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    En als we een party starten vanaf de xbox zelf is dat geen optie

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zou het graag via chat doen maar ik kon dinsdag maar 4 mensen horen. Ik vond de eerste methode wel leuker dan iedereen willekeurig op de baan. Jullie kennen nu het systeem dus als je de go krijgt via een message dan hoef je dat niet te openen om te lezen maar kan je als je de popup ziet gelijk rijden. Ik stuur naar mensen die er dinsdag niet waren dezelfde uitleg message voor de eerste echte race maar mensen die er dinsdag al waren weten het dus al.

10. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Daar zit een maximum van 8 man op.

11. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    In de lobby had je het er ook nog over dat als men een invalid rondje heeft, ze het nog een keer mogen proberen. Ga je dat doorzetten?

12. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nee want je kan dan als je denkt een slecht rondje te hebben express een fout maken (niet dat ik denk dat iemand dat zou doen maarja) en zo duurt een kwali alleen maar langer. Bovendien is er 45 minuten aan practice dus iedereen zou wel clean moeten kunnen rijden eigenlijk. Volgens Divimus wordt als je invalid rijdt je practice rondje gebruikt om aantesluiten na de valid laps

Racerblade01 vindt dit leuk.
  13. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat laatste klopt inderdaad. Volgens mij had ik dat ook al eerder gezegd. De training kan je dus zien als een kwalificatie voor mensen die geen clean lap rijden tijdens de kwalificatie :D

14. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Dat is natuurlijk ook zo, ik hoef het bericht niet te lezen, niet aan gedacht.

15. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Het is wel spannend met de poll overigens! Donington en Watkins Glen mogen van mij allebei winnen, heerlijke circuits!

21 inschrijvingen alweer, dat gaat nog druk worden. Even lobbyen en we hebben makkelijk 2 groepen...

16. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Even mijn stem veranderd om het nog spannender te maken :+

17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik wil met deze competitie liever nog even met 1 groep blijven rijden aangezien alles nog niet helemaal super werkt. Het rijden in 2 groepen vergt wat strakkere coördinatie en dat is in 1 lobby al redelijk ver te zoeken.

wat betreft de start in de heats. Ik hoop dat mijn filmpje iedereen helpt. Maar als het na de 2e week nog rommelig is kunnen we kijken naar een handmatige rollende start. (niet automatisch want dat werkt al helemaal gaar)

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Je kunt er 5 minuten mee recorden

19. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Halfuur oefensessie in plaats van 45 minuten zodat we op een iets normaler tijdstip klaar zijn en mensen ook nog de ronde van de volgende week kunnen proberen. Zelf oefenen mag de hele week uiteraard ook.

20. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Vanwaar 5 minuten warm-up? Kun je toch ook skippen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina