1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Geannuleerd] Caterham 300R Challenge [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Maak niet uit.....heat 1 verliep uiteindelijk goed voor me

Heat 2 schaam ik me echt dood voor....zoveel kleine fouten en me controller die raar ging doen opeens

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat foto's die ik gemaakt heb van heat 2, genomen door screenshots van de replay te maken. Ik kan met de replay alleen mezelf volgen en niet naar andere switchen waardoor niet iedereen er even vaak opstaat helaas.. Heb ze heeeel snel door de effecten/filtermolen gedraaid omdat ze 'stock' wat flets waren :p I know... effecten zijn wat overdone.

Door de camerastandpunten in de replay leuk en creatief te gebruiken kun je denk ik nog tot best aardige foto's komen als je er tijd in steekt :)

Pyoonexk, RBxGino, pim_smeets en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zitten wel een paar mooie tussen, vooral die met 3 auto's naast elkaar:thumbs:

Was allemaal tijdens race 1? Sta bijna op alle foto's (#61)

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    was allemaal race 2!! Ik vermoed dat het divimus was, die ook in #61 reed. Wij hebben elkaar nauwwlijks gezien op de baan :)

5. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Toffe foto's Tender!

Livery's kloppen trouwens niet, ik ben het wel maar jij ziet een andere livery :+

6. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ah dat verklaart een hoop. Ik zag Divimus volgens mij in het groen rondrijden. Bij race 2 reed ik helemaal alleen vooraan. :'-(

Aangezien ik me verveel en eerste sta ben ik even met mijn Excel skills aan de slag gegaan! 8)

Mag ik mezelf nu PCars koning noemen aangezien we de klassementen misschien even laten voor wat ze zijn, zoals Flavour op de vorige pagina voorstelde...

:lol:

7. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Eerste drie rondjes waren prima voor mij. Geen geweldige start, maar klom van P4 naar P1 in twee rondjes en begon al best snel weg te lopen van P2 (Divimus geloof ik). Maakte toen een fout en had kort daarna een incident met Gino, wat denk ik makkelijk voorkomen had kunnen worden als we met elkaar hadden kunnen communiceren. Liep toen achter de feiten aan en aangezien ik de hele race niemand kon horen was er eigenlijk ook niks meer aan. Tweede race kon ik er niet eens meer in komen. Op deze manier zijn georganiseerde races niet echt leuk meer, ik had het vanmiddag bijvoorbeeld meer naar mijn zin, toen we gewoon steeds verschillende auto's en tracks selecteerden.

8. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Zucht.
    Jammer van deze game.
    Het is nu meer een party-game geworden voor de gezelligheid omdat competatief racen niet mogelijk is.
    Ik vrees dat die patches veel te laat gaan komen.
    Of net als met GRID 2 Autosport een soort goedmakertje meen soort Project Cars Reloaded versie met de Kerst 2015.

De race:
    Ik verpruts mijn start steeds en breng mijzelf daardoor onnodig in de problemen.

Heat 1 dacht ik dat er nog een warm up kwam. Werd ook nog geroepen. Maakte bijna een valse start en moest toen in de remmen.
    Daarna was de start al verpest en werd het gelijk al ingewikkeld.

Heat 2 gewoon veel te laat weg. Iedereen stuift voorbij. Daarna zijn de verschillen in rondetijden te klein en moet je forceren met de risico van een foutje.
    Toch nog 2e. Moest ook nog op de tijd letten want ik had nachtdienst en kwam bijna te laat op het werk. Het was krap aan doordat het uitliep.

Laatst bewerkt: 3 jun 2015
  9. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Morgen ff mijn nieuwe GTE ferrari stuurtje op de TX klikken.
    Wat een verschil in built quality in vergelijking met het standaard stuurwiel.
    De knoppen en flippers voelen niet meer aan als speelgoed.

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Na pCARS de rest van de avond Raceroom gespeeld op de PC met nieuwe patch. Wou het met Divimus checken maar servers waren druk waardoor er eerst een error kwam, maar toen de game aan de gang ging liep het als een trein. Heerlijk met 15 onbekenden geracet met 1992 DTM's op Zandvoort zonder ook maar een korreltje lag of crashes.

Dat is wat anders dan de connectiedrama met 8 man. :lol: Als het zo doorgaat met pCARS ga ik het wachten tot na de zomer niet eens meer doen. We doen ons hiermee alleen maar te kort.

11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    En nu??????

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Uithuilen en hopen dat ze snel wat doen aan het online gebeuren...

13. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik zal één dezer dagen nog even een topic openen hierover op het officiële pCARS forum. Ze zullen vast al wel op de hoogte zijn van de problemen, maar ik wil het graag van me af schrijven ;) Want ondanks dat pCARS in de basis een geweldige game is (eigenlijk voor het eerste dat zoiets op de console verkrijgbaar is) en ik geloof in hun goede intenties, is de release op (met name de X1?) wel heel erg slecht.

B Tender vindt dit leuk.
  14. RBxGino

RBxGino New Member

Leuk Bevonden:
    15
    wederom een disconnect ik heb het spel er afgegooid en opnieuw geinstalleerd was er helemaal klaar mee, kreeg ook weer een beste beuk :mad: ze moeten dat online echt snel beter maken!

15. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Oh trouwens, nog even over de chat. Ik begreep dat in poule A niemand elkaar kon horen (of iig een aantal). In poule B was dat slim opgelost door met elkaar in een party te gaan (dus op de Xbox zelf zeg-maar). Dan verloopt de chat niet via de game. Dat werkte perfect.

16. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Hebben wij ook gedaan alleen Beltoni en Loyall waren eigenwijs en kwamen er niet in haha

17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    We waren eerst met 9 man dus dan is de chat geen optie.

18. RBxGino

RBxGino New Member

Leuk Bevonden:
    15
    poules van 8 maken.. dit is niks zo dat je mekaar niet hoort :)

19. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Naja ik ga zondag nog even proberen maar zelfs met 8 man zijn er nog 100 dingen waar ik me ontzettend aan erger. Patch 1.4 afwachten en kijken wat er verder gefixed wordt is voor mij de enige echte optie.

Ik stop veel tijd in het organiseren en op deze manier vind ik het mijn tijd absoluut niet waard.

20. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Beuken mag niet, dus graag (indien mogelijk) de replay sturen met ingevuld verzoek (zie art. 5.4 Algemene Regels en Voorwaarden) sturen naar Flavour en/of mij. Met dit systeem filteren we er de excessen uit en zo wordt al jaren (naar ieders tevredenheid clean geracet).

Helemaal mee eens....

Verder voor mij gisteren inderdaad weer een deceptie. Veels te laat thuis ……, maar gelukkig was men nog steeds niet begonnen en kon ik net voor de kwalificatie de lobby joinen, dit volgens mij wel ten koste van Nova, sorry mate! Totdan had ik dus voordeel van de onstabiele lobbies….. Tijdens de kwalificatie deed stuur echt heel vreemd, leek wel of rotatie niet op 900 maar op 2700 stond. Ik moest bijna gaan steken om überhaupt de hairpin te halen…… Daarna de start van heat 1, compleet verprutst, totaal niet voorbereid of gekeken naar benzine level. Was daar meer mee bezig dan uberhaupt met racen. Achter Fuzzy een 360 gemaakt en daarna proberen weer aan te sluiten. In ronde 3 was het over……. Iedereen haalde ik in 1 keer in op het rechte stuk bij, ik dacht nog herstart?? terwijl men 20 sec voor lag, tot vervolgens in bocht 1 de game compleet vastslaat…...GVD was er klaar mee.

Heeft Slighly Mad het eindelijk (na shift) voor elkaar om goed te kunnen rijden met de meeste auto’s, is het multiplayer gedeelte weer helemaal ruk met peren.
    Inderdaad uithuilen en afwachten of er betere tijden aankomen……….iemand nog interesse in FM5 competitie?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina