1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Geannuleerd] Caterham 300R Challenge [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dat kan ook natuurlijk.:D
     
  2. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Jammer dat het geschrapt is, ik ben dr wel bij! En Olijke we hadden laatst een mini competitie met formula C! Misschien vanavond ook iets regelen?
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dit gebeurt ook al geregeld. Het probleem daarbij is natuurlijk dat "het aanbod" aan spelers dan nogal versnipperd is. Een vast moment in de week valt dus zeker te prefereren.

    ik ben er morgen iig zeker bij! :)
     
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik zou meedoen. :)
     
  5. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Maar pakken we voor morgen weer dezelfde poule a en b als vorige keer of wordt dit nu wel veranderd? En Gino mocht je wat opzetten ik ben er bij :)
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik weet niet of ik mee rij dus wat mij betreft wordt er een lobby geopend en rijd iedereen waar hij wilt. Na de problemen van de afgelopen weken (eigenlijk 2 jaar met Forza erbij) heb ik er zo'n ontzettend hard de pest in. Sinds november 2013 niet meer normaal online kunnen racen op console. Heb nu in een weekje tijd op PC meer lol beleefd (wat betreft game/server/physics/FFB kwaliteit dan hea) dan de afgelopen twee jaar bij elkaar...
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja ik las het, vanavond is lastig want ben even een tablet van mijn fuckering opnieuw aan het installeren... Dat moet gedaan zijn vanavond natuurlijk, anders krijg ik klop. Lol.....
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dankzij de problemen die we tegen zijn gekomen is voor mij het organiseren van een competitie niet goed mogelijk. Deze competitie is daardoor voor nu geannuleerd. Mogelijk dat we na wat patches opnieuw aan de slag kunnen met een nieuwe competitie. Mensen die toch graag blijven rijden met deze auto en kalender of iets anders zijn in dit nieuwe topic welkom!
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha, waarom laat je de mensen die nog wel willen racen deze competitie niet hier gewoon afmaken. Blijkbaar hebben genoeg mensen er gisteren weer een hoop plezier mee gehad. Om hem nou gelijk te annuleren omdat jij zelf niet meer mee wilt doen... Als Tiktak graag de organisatie overneemt dan is er toch ook geen probleem?
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  10. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Kan ik het niet gewoon overnemen Flavour? was net de standen aan het uploaden :p

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Deze competitie wordt door de annulering niet meegeteld in het algemene klassement van Project Cars....
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja dat is logisch. Echt competitief racen is nog geen optie maar je kan het toernooi toch voor de lol afmaken? Beetje omslachtig om er een nieuw topic voor aan te maken maar het zal wel aan mij liggen.
     
  13. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Toernooi mag ook gewoon afgemaakt worden alleen ik beheer zelf de klassementen van FM4/FM5 en Project Cars....
    Deze competitie wordt alleen niet meegeteld omdat het geannuleerd is ;)
     
  14. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    We hadden veel plezier we gaan gewoon door! Gisteren 8 man meegedaan en die vonden het ook leuk! Laat dit topic gewoon open en dan doet Tiktak de rest..
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dat is ook prima....je mag ook gewoon doorgaan alleen het wordt niet meegeteld in het "grote/algemene" klassement
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wist niet dat die klassementen nog een ding waren, is ook al een half jaar niets meer mee gedaan toch? Ach die puntjes kunnen mij eigenlijk niet zoveel schelen, als we maar lekker kunnen racen!
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Klopt ja.
    Die van FM5 moet nog afgemaakt worden door mij. Zit nu in de examenperiode dus zal proberen het tussendoor te doen als ik ff niks wil doen. Zal een nieuw topic voor worden aangemaakt :)
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha ja heeft voor mij geen haast hoor. Wel leuk om de statistieken bij te houden!
     
  19. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Je kan naar die van FM4 kijken. Kan je een beetje zien hoe het in het verleden is gegaan
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Eerst doe ik er alles aan om de competitie door te laten gaan en dan zegt iedereen 'ja voor punten rijden is toch niet leuk, waarom niet gewoon spontaan rijden!'. Dan regel ik dat voor jullie zodat we op een later punt weer goed georganiseerd kunnen racen en dan is het weer niet goed.

    Het maakt verder geen reet meer uit of het vanuit dit topic of ergens anders wordt gedaan. Ik ben het een beetje zat dat, wat ik ook doe, iedereen blijft zeuren en zijn mening wil laten merken. Dit punt bereiken we wel eens vaker waarop ik zeg 'probeer het zelf en open een topic', maar dat doet dan weer bijna niemand. In de tussentijd zijn meerdere mensen een tijd gestopt terwijl ik altijd door ben blijven gaan met het spelen van games die niet 100% werken juist om de groep bij elkaar te houden.

    Daarnaast werden er vorige keer hier ook races van de Formula B of zo besproken, dus daarom zeg ik juist, als jullie wat losser door willen rijden zonder extreem aan regels, post race reports en alles te denken dan kan dat in dat nieuwe topic. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina