1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Geannuleerd] Caterham 300R Challenge [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat is een leuk idee maar mag wel aan nemen dat je dat in teams wil rijden Weet niet of dat een mogelijkheid is 24 uur is wel lang om in je 1tje te doen
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik denk dat hij doelt op een 24 uurs race versneld naar een uur, wat zeker op de planning staat voor een GT cup, samen met een versnelde 24 uur van spa. :)
     
  3. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    24 uur in een uur stoppen is wel iets kort doe dan 3 uurtjes :) ben je wel gesloopt na de race maar goed
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nah een uur of anderhalf is echt zat. We hebben nu een stuk of 8 van die races gedaan van 1 uur en dat was altijd lang zat (wel Forza, dus is iets statischer zonder weer en zo). Er kunnen maar 16 man in een lobby ook dus je rijd snel alleen en dat 3 uur lang is snel saai. als er 24 of 32 in een lobby konden was 2 of 3 uur wel leuk geweest.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  5. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    2,4 uur staat veel toffer! :+

    Maar inderdaad, vaak is de race na een uur wel echt beslist. Kunnen hier wel als het zover is een poll voor starten om te kijken wat mensen het leukste lijkt. Ik kijk wel weer uit naar endurance races! :)
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben wel up voor een 2.4 uurs race hoor, is meer dat ik vaak hoorde dat mensen een uur al lang vonden met Forza. Maar als iedereen graag 2.4 uur wilt doen wil ik het best inplannen voor de le mans rit. We zouden dat weer kunnen doen zoals we dat met de V8 Supercars en Nascar deden met Forza 4. Toen hadden we een klassement voor de V8, een voor de Nascar en een gecombineerd. Zo kunnen we een GT3 sprintrace klassement, een GT3 enduro klassement en een gecombineerd klassement doen. Maar dat zien we tegen die tijd wel.
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Endurance Competitie heb ik altijd al zien zitten, met forza was dat gewoon niets omdat het niet dynamisch genoeg was.

    Wil best eens kijken om wat op te zetten en dan meer met 'events' te werken ipv met een strakke kalender elke week. Bijv 1x per 1/2 maanden :)

    Lijkt mij beter om een eventuele discussie te verplaatsen naar het ideeën topic, anders vervuilen we dit zo :+

    PS. Nog wel een vraagje over de competitie! Moet ik mij nog gaan verdiepen in tuning of mogen we dat niet doen?
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik weet niet of je de tuning op slot kan zetten?

    PM! ^
     
  9. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Dan meld ik me ook maar aan! Ga vanavond even de auto testen, hopelijk ga ik het allemaal een beetje begrijpen met al die instellingen en je auto afstellen ben ik niet zo goed mee xD
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb dat nog niet in de instellingen van de lobby gezien.
    Ik vermoed dat de tuning gewoon vrij is gegeven en de game zo is bedoeld.
    Elke auto kan trouwens met een bepaalde FFB instelling speciaal voor een circuit in tuning gedeelte worden ingesteld afgezien van de technische tuning instellingen van de auto zelf zoals camber/suspension/gear-ratio etc.
    Het is dus ondoenlijk om zonder tuning te rijden als dit niet gecontroleerd of ingesteld kan worden in de lobby.
    Trouwens iedereen stelt zijn stuur anders in biuj het calibreer gedeelte en daardoor zal iedereen in het voertuig-menu bij de tuningsettings voor de FFB andere settings gebruiken en dus tuning gebruiken.
    In mijn visie kan je dus zowiezo tuning niet locken als dit mogelijk geweest zou zijn.


    Ik ben nu de geheimen van alle instellingen aan het ontrafelen om mijn stuurwiel perfect in te stellen als basis, en dan bij de meest gebruikte auto's in het tuning gedeelte de FFB instellingen en voertuig-settings een snelle tune te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2015
  11. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Online werkte niet zo heel goed, hoop dat volgende test avondje beter werkt!

    Werd ook weer naar dashboard gegooid dus was er klaar mee. Morgen weer een dag :)
     
  12. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Is de race lijn toegestaan in deze cup ik reed vanmiddag met loyallronin en toen vroegen we ons dit af dit scheelt nog al in de ronde tijden
     
  13. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Wat is een racelijn. :eek:
     
    Racerblade01 en pim_smeets vinden dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik ben tegen de racelijn. Misschien is het een beetje egoïstisch maar ik vind het leuk zonder. Een keer te laat remmen of te laat een bocht aansnijden hoort bij het racen. Als ik tegen iemand rijd die een lijn volgt zodat hij altijd weet waar hij moet remmen of insturen ben ben ik altijd in het nadeel. Voor de competitie vind ik het dus leuker dat iedereen met dezelfde omstandigheden rijdt.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Bij deze cup laat ik het wel vrij aangezien het de 1e cup is en velen nog moeite met controls hebben.

    Ik zet zo een sessie open (half 7/7 uur) kunnen we weer knallen. :)
     
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Een racelijn hoort naar mijn mening niet bij racen. En al helemaal niet bij eventuele nachtraces.
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha ja... Als er een nachtrace is en mensen mogen met racelijn rijden dan moet je hem ook sowieso aanzetten anders ben jij bij voorbaat kansloos.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Mee eens, maar het blijft een nieuwe game en zonder patch voor controls lastig genoeg. Na de zomer komt de eerst grote competitie met pitstops en alles, dan zal het allemaal wat meer lijken op het echte werk.
     
  19. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Yó ben er bij! :)
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als iedereen ff de stekker uit het stopcontact haalt voor het opstarten dan werkt alles perfect. Gister 3 gamecrashes in 10 minuten voor ik dat deed. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina