[XOne] Gears 5

Discussie in 'Games' gestart door Makkabeer, 11 jun 2018.

1. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Ik had hem vandaag ineens uitgespeeld, vond het zeer abrupt. Kreeg ook mijn achievement niet dat ik het uitgespeeld had. Verder een zeer dikke campaign inderdaad.

2. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    511
    Moet zeggen dat ik tot nu toe aangenaam verrast ben door deze game (recensies op Steam lopen behoorlijk uiteen). De gameplay voelt gelijk zo vertrouwd aan en het draait allemaal heerlijk soepel. Laatste keer dat ik Gears heb gespeeld zal ongeveer 6 jaar geleden zijn geweest, Judgement. Tempo ligt iets hoger nu voor mijn gevoel en de vijanden zijn agressiever en diverser dan ooit. Campaign eerste hoofdstuk nu doorgespeeld en bevalt goed, al word de game soms wel al best hectisch, dat beloofd dus wat voor de voor de aankomende levels...

Ondanks dat de algehele stijl van de game nog maar weinig meer lijkt op het origineel deden mijn eerste potjes online mij toch direct aan de glorie dagen van Xbox Live terug denken met Gears of War. Voelt momenteel dus wel allemaal vrij nostalgisch aan, heerlijk zoiets! :thumbs:

Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    30
    Wanneer komen er nou oude karakters terug in de game?

4. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    511
    De performance online is echt insane bij deze game.. _O_
    Een zeer constante framerate die schommelt rond de 120fps (ultra settings) en bijna altijd een ping van 3ms of minder. Super smooth!

De playerbase lijkt wel niet heel erg groot te zijn en een modes als Execution word haast niet meer gespeeld. Al lijk het niveau bij de mensen die het wel nog online spelen echt hoog te liggen in mijn beleving, word sommige potjes echt keihard ingemaakt, maar dit is wel genieten hoor.

Komt niet vaak voor dat ik een SP-campaign zo snel inwissel voor een multiplayer.
    De mode Escape, als ik tenminste medespelers kan vinden, bevalt ook erg goed. Lekker snelle 'instant action' en niet zo tijdrovend als Horde, al blijft die mode by-far mijn favoriet met een leuk team.

Geen idee.. Maar eerlijk gezegd mis ik er niet direct ofzo, kan zelfs al best wel wennen aan bepaalde nieuwe menselijke characters. Alleen die robots hadden voor mij niet gehoeven.

Deel Deze Pagina