1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef alleen de game!

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ook hoor, het spel word er niet slechter van :+ Nog iets minder dan een maand :D

3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Komt LE dan ook later uit? Nee toch?!

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nee, dat lijkt me niet. Gewoon tegelijk op 7 november.

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga denk ik vanavond de LE edition kopen bij de MediaMarkt. LE is inderdaad wel cool! Vooral een gouden Lancer vind ik wel cool!

6. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem voor de pre-order kit bestelt bij xboxhome en krijg een mailtje dat ik de pre-order kit krijg mee geleverd bij de game. En ze zeiden ook dat ze hem 6 november gaan versturen zo dat ik hem de dag van de release in huis heb. Dus ja de LE komt tegelijk uit met de normale versie :D

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bah! Dat domme GameKings, zijn een stel seniele zeikerds. Tuurlijk kan je het zien als Gears of War V1.5 omdat je nog steeds tegen de Locust vecht. Het gaat echter om de VERBETERINGEN in zo'n game.

Over Halo 3 waren ze wel één-en-al lof. Laat ze daar maar is mee kappen. Halo 1 was leuk, vernieuwend. Maar 2 en 3 waren gewoon veel minder. Ik heb 3 in mijn bezit, 1 keer gespeeld and thats it. Betere graphics... gewoon belachelijk.

Gears of War 2 bied grotendeel verbeteringen zoals de fans het graag hadden gezien. Nieuwe modes, nieuwe enemies, nieuwe wapens, verbeterde graphics, betere engine... Do you want to know more?

8. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad dom. Dan mogen ze ook Killzone 2 zo behandelen. Daar zit je al voor de 3de keer tegen helgast te vechten.... Terwijl je in Gears Of War wel een hele hoop soorten hebt van Locusts.

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gamekings is het meest domme games programma wat ik ooit gezien heb. Soort Power Unlimited maar dan op tv; kinderachtig, zogenaamd hip en belachelijk taalgebruik.

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Even om verdere misverstanden te voorkomen: dat nieuwsbericht stond op gamekings.nl Zelf hebben ze die uitspraken niet gedaan dat was gamespy.

Het is ineens nog maar minder dan een maand wachten :eek: Hij is er gewoon echt al bijna! :D

11. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
  12. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weetje wat ik me afvraag.. krijgen we weer dat winkels hem eerder gaan verkopen? :) Vorigjaar kwam daarom die normal edition een dag eerder uti toch, omdat iedereen hem opeens verkocht?

13. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net weer eens een paar potten Gears 1 gespeeld, vond het weer helemaal top.
    Ik was host en dat was wel weer overduidelijk, hoop toch echt dat ze gears 2toch echt aangepast hebben.

Dat je een klein beetje voordeel hebt als host is normaal maar in Gears is het zeer abnormaal..

14. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  15. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Holy...
    8)8)8)

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Die gast is een lucky bastard :p. Nou die zal dan ook wel snel worden uitgelekt ben ik bang

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Waaah, ik wil ook! Ik wacht wel netjes tot 7 november 8) Maar dat hij hem een kleine maand van te voren heeft, is dat niet een beetje overdreven?

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Laatst bewerkt: 11 okt 2008
  19. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal wel bij zo'n drukkerij werken en hem daarvan daan meegenomen, ik hoop dat hij gepakt word_0/

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina