1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij is dat niet zo. Ik denk dat het aan het kleurgebruik ligt. In Gears of War overheersen grijs en bruintinten, hier en daar wat groen. In Gears of War 2 zie ik echter fel wit of rood. De contrasten zijn groter. Ik denk dat het daarom ook een veel scherpere game is/lijkt. Want zeg nou zelf, welke game op de Xbox 360 is scherper of mooier dan Gears of War (kijkend naar 1080p in mijn geval).

    Meeste maps lijken precies hetzelfde, maar met mooier jasje. Ach, niet dat ik dat erg vind. Vette maps! Vooral Canals en Mansion veel gespeeld.
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind het wel eens apart dat het zo licht is:eek:
     
  3. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Tyro station hadden ze er niet in hoeven te doen, ik vind die map geen zak aan en volgens mij ben ik niet de enige -.-
     
  4. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop dat je op de Canals map niet door blijft glijden op het ijs ofzo, dat lijkt me heel irritant.
     
  5. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Als ik dit spel heb, eerste wat ik doe is naar beneden gaan met mijn xbox en spelen op HD :D

    Cant wait :)
     
  7. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop wel dat ze er ook een groot aantal nieuwe maps erin hebben gedaan anders zit je gewoon opgepoetste maps van deel 1 te spelen!!
     
  8. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkel die 5 maps komen van GoW 1, al de rest zijn nieuwe.

    _O__O_
     
  9. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    OK bedankt voor het goede nieuws :thumbs::thumbs:
     
  10. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    10 nieuwe maps
    5 oude maps
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zonde dat ze clocktower niet remake vond ik zo'n geniaale map.

    Overigens vind ik het wel tof dat ze oude maps er ook in doen alleen hoefde ze tyro station en subway niet te doen.
     
  12. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden ipv Tyro Station War Machine erin moeten doen imo.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja bijvoorbeeld, ach zonde. Ze hadden op gametrailers ook zo'n top 5 gears of war maps, was het eigenlijk ook helemaal niet eens met die list =/.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Avalanche: Een gebied met bergen en veel sneeuw. Tijdens het spelen kan er een lawine plaatsvinden.

    Blood Drive: Een enorm gebied waar je met een sniper flink kunt huishouden.
    Day One:Een verwoeste stad bezaaid met Locust. Geen grote map, maar je kunt je goed verschuilen achter de autowrakken.

    Hail: Pas op voor de hevige hagelbuien in dit level. De hagel snijdt zo door je pak heen, blijf dus binnen totdat de buien zijn afgelopen.

    Jacinto: De laatste grote stad van mensheid die nog overeind staat. Een zeer groot level.

    Pavilion: Een sfeervolle map rondom een groot paviljoen.
    River: Zoals de naam al doet vermoeden, wordt deze map opgesplitst door een rivier. Een oversteek is mogelijk dankzij een brug over het water.

    Security: Een map vol met valstrikken en laserstralen. Als het alarm afgaat, berg je dan maar.

    Ruins: De Locust hebben voor het eerst hun eigen map.

    Stasis: Een level met containers. Speelt tevens een belangrijke rol in de singleplayer.
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zo fuckkkkkkkkkkkkkking veel zin in Gears of War 2, Gears of War 1 is nog steeds mijn favo x360 game. Epic Games FTW!!!! Gears ownd hard
     
  16. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me nu dus af hoe de multiplayer in elkaar zit? De multiplayer van gears of war vond ik namelijk te sloom gaan. Is dit nu anders en zijn er ook nog andere aanpassingen en/of veranderingen?
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is nu 5 vs 5 i.p.v 4 vs 4. En eigenlijk zijn er wat kleine dingen aangepast coversysteem (perfectioneert etc...) voor de rest nieuwe executions etc...
     
  18. JT1608

    JT1608 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0




    Super vet!!! ik heb er egt zin in

    heb al vrij op 7 november
     
  19. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Zouden sommigen winkels net als bij GTAIV al om 12uur s'nachts opengaan? Niet dat het me veel uitmaakt, ik moet toch die dag naar school.
     
  20. JT1608

    JT1608 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat zo is dan kan ik op donderdagavond vanuit de korenmarkt arnhem zo naar de Next Level rollen :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina