1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Kon het zelf niet beter zeggen _O_

    Maar zitten de destructible enviroments er nog in? Of is dat eruit gesloopt?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  3. JT1608

    JT1608 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    oh shit heb je dat grote watermonste rop het einde van die launch trailer gezien
    die was egt te gaaf gewoon
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wow, wat een launch trailer. Echt, epische shit. Dit keer is het echt oorlog, groter en bruter. Oh wat een game word dit, heb nog steeds kippenvel. Legendarisch _O_

    Woo yeah, bring it on sucker, this my kind of shit. :cool:
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Tering. Een serieuze anti-worm tablet zou niet mis zijn. Wat een trailer! :thumbs:_O_
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tsja, bigger, better and more badass lijkt wel te kloppen. Meer van hetzelfde maar gepolijster, groter van schaal en wellicht iets gevarieerder (qua moves zowieso :D )

    ik heb het idee dat ze hetzelfde idee hebben gehad als Bungie met Halo3, geen rare dingen proberen, doe waar je goed in bent en wat je fans willen maar maak het zo goed en gepolijst mogelijk.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik verder hier boven al aangaf, ik heb ook erg genoten van Gears of War 1. En halo 1 hetzelfde, maar op het moment dat Halo 2 kwam was ik toch wel teleurgesteld ( o.a dual wield) en ik miste de omgevingen van Halo 1. Maarja uiteindelijk heb ik Halo 2 toch uitgespeeld en redelijk wat tijd gestoken in de System link.

    Gears 2 word sowieso spannend omdat 1 mijn favo is en Epic games mij gewoon nooit in de steek laat. Ik geniet steeds weer van de games, dus ik probeer voor mezelf een anti hype te creëren zodat ik straks niet te gehyped ben :p. Ik vind de eerste trailer nog steeds 't leukste ( dat je op zo'n tank ofzoiets zit en een karmak kilt met een mitrailleur en dat dat ook in slow-mo gebeurd).

    Zou leuk zijn als Gears of War 2 eerder te koop is , en niet dat zo streng doen zoals bij Fable 2 :mad:
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En daar is absoluut niks mis mee. Als ik een ander soort game dan GoW1 wil spelen koop ik wel een andere game. 8)
    Of willen mensen dat de Brumak vervangen wordt door My Little Pony? :+

    Anyway, ik wacht met het kijken van de trailer tot ie op de Marketplace staat. Klinkt toch wat beter op mijn surround setje dan op mijn PC boxen. :9
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kijken snel jij! Heb hem nu al 6x gekeken _O_

    Vooral dat stukje dat ze met zijn 4'en ondergronds staan en ze vertellen waar ze voor vechten. Laat meteen zien dat ze de personages meer leven willen brengen. Geweldig.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Last day trailer staat al een tijdje op marketplace ( Europese). :b:
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar Last Day is een andere dan die Delphiki heeft gepost. ;)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ow, gaat het om die. Die heb ik dan al lang gezien.
    Wel vette trailer ja. :9

    Ik dacht dat het om een nieuwe ging; jullie werken echt traag hier in dit topic. :+

    edit: Ja verdorie, wat is het nou 8)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Last Day is CGI, die van Delphiki is de Launch Trailer, met echte gameplay en is een paar miljoen keer beter.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Beloofd echt een heerlijke game te worden! Kijk er zeker naar uit
     
  16. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem al 2 weken ik heb story bijna uitgespeeld kijk maar op me gamertag Rijorst!!!!!!!
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moeten we je nu ophemelen ofzo, je wil zeker geen GOW 3 spelen ofzo?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vind t niet patswaardig dat je te pauper bent om voor je games te betalen :D
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik wacht op 7 november E-Day 2. Kan niet wachten en die lui die het spel al hebben gaan maar lekker door met hun zaakie. Ik koop ze gewoon, anders is de lol er snel van af. :)
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Sukkel, gasten zoals jij verneuken de games industrie. En kom niet aan met "ik download ze en koop ze daarna". Voor je het weet ben je alleen aan het downloaden en koop je niks meer. Gedownloade games speel je even om er vervolgens mee te stoppen.

    Games bedrijven die het verdienen lopen inkomsten mis, men moet meer op de massa spelen en er zal minder innovatie plaats vinden. Echt mensen die zichzelf gamer noemen en games "jatten" ik begrijp dat gewoon niet. En dan voor games als Gears of War 2 notabene.. Dit zijn dé AAA games van de x360 en die download je maar even.

    Ben in elkgeval blij dat mods mensen met omgebouwde x360 goed aanpakken op dit forum. Want ik kan weinig begrip voor deze mensen opbrengen _0/_0/_0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina