1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Iemand draait door hier :+

    Ik moet deze game nog even bestellen, hoop dat me xbox binnenkort binnen komt.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    8) Ik moet deze game nog even bestellen zegt ie dan ook nog. Hoe heet dat spel ook alweer 8)

    Ik weet gewoon bijna niks van GoW2, nu pas ga ik echt kijken. Dit is het enige spel waar ik echt niet meer bij kan wachten. Vroeger had ik dat met PES games, maar de laatste paar jaren had ik daar geen last meer van. De MP van Gow2 gaat gewoon kont schoppen, wel voor mij persoonlijk natuurlijk. De SP is op zich alleen echt bijzonder omdat je het samen met een maat online kunt doen. Natuurlijk is de SP wel van ongekend hoog niveau, maar daar kan je je toch echt geen 2 jaar mee bezig houden lijkt me zo.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hhaa ja :9 Nou heb hem net besteld dus zal wel goed komen :+ Enige game waar ik nooit op kon wachten was PGR, die game is pro
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    haha cyrax die door draait en volkomen terecht!

    I CANT FUCKING WAAAAAAIT
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook echt zin in deze tittel hopelijk vinden we het een beetje vroeger dan vrijdag.
    Het is GOW TIME
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor de waves mode kunnen mensen mij toevoegen ^^
     
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    IK KAN OOK NIET WACHTEN 8) VOORAL NU IK JULLIE OOK WEER ALLEMAAL HOOR :9!
     
  8. akatsuki

    akatsuki Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net school gebeld en gezegd dat ik een bruiloft heb op 7 november.

    Ik heb vooral zin om de "Van crotch to top" zaag actie bij iemand te doen
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Lequero is net langs de MM gegaan hier in de buurt en er zijn alweer embargos enzo. Reken er dus maar niet op dat je hem voor vrijdag kan spelen :mad:
     
  10. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet klagen, die van mij is nog wel een tijdje vanuit Maleisiƫ onderweg. ;)
    Far Cry 2 en Dead Space moeten me dan maar ff de tijd laten doorkomen tot Mirror's Edge en Gears of War 2 uitkomen. ;)
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik ga gewoon vrijdag ochtend naar de winkel dan naar school (Niet gaan spijbelen Ronald! :cool:) en dan Gears de xbox in!
     
  12. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    want jij download geen muziek of films?
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik niet, die mensen zijn er ook ;)
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    is vaak zo bij games, en (behalve bij gta IV) krijg je ze altijd wel eerder mee.
     
  15. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Heilig boontje..O-)
    Maargoed, gears gaat echt vet worden.
    Hoop dat ze wat tegen de lag gedaan hebben. Dus geen host voordeel en missers meer..
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Even ter info:
    Films en muziek downloaden zijn niet illegaal (valt onder thuiskopie), daarintegen sofware en games weer wel.

    Het verspreiden (uploaden) van muziek, films, games en software is wel allemaal illegaal.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  17. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    En als je bv met zijn 3en het bestand downloadt en later weer samenvoegt is dat dan ook illegaal? Want dan hebben ze alle 3 eigenlijk een onbruikbaar bestand gedownload.

    Ik kan ook niet wachten op gow2. Het slechte nieuws is dan ook dat ik op vrijdag alleen s'avonds kan spelen en zaterdag ook alleen s'avonds g*tverd*mme en nog eens g*tverd*mme :mad::mad:
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  18. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij mag ik gewoon games en software downloaden netals films en muziek.
    Maargoed, allemaal dikke koeie ... want dat zijn de mooie regeltjes van nederland.
    Uiteindelijk ben je gewoon de piraat aan het uithangen (waar naar mening niets op tegen is).
    Maar nog 3 weken en de bans vliegen weer in het rond en de nette kindertjes van de klas mogen dan weer op de voorste rij.

    Zijn er btw meer mensen die gestopt zijn met gears 1 vanwege die lag (zodra je ranked ging spelen?)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    t mag allemaal niet,.. films en muziek ook niet.
     
  20. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was idd altijd zo, tot een paar maanden geleden toen het veranderd was na een uitspraak van een of andere rechter. Op tweakers zal je het artikel wel kunnen vinden.

    Maarja boeie, blijf downloaden (doe ik ook). Maar die praat van "illigaal is nep" of whatever slaat eigenlijk nergens op als we allemaal van alles en nog wat downloaden. Puur omdat dit een gameforum is.....
    ik ken nog zon andere jongen die echt HARDCORE tegen piraterij is. Jullie hebben ten minste recht van spreken lol.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina