1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook al eerder gehoord ja, bots voor de offline multiplayer, zoals bij UT3. Ik hoop het want soms is het heerlijk om bots af te knallen ;) ( als het online bv kut ging :D)
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister weer een Gears sessie gezet. Was wel fijn maar ik denk idd dat ik flink moet wennen bij GoW2. Het hele gedoe met shotgun vs shotgun komt denk ik amper meer voor..
    Maargoed die Horde mode ziet er zó bruut uit! :b: }:]
    Zin in vrijdag!

    Shit eerst nog 4PW's en een Literatuur gesprek..:cool:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad. _O_ \o/

    Verder niks nuttigs toe te voegen. :+
     
  4. akatsuki

    akatsuki Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    komen er ook bots bij als je met 6 players in een game zit?
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er nou splitscreen in horde? in bovenstaand artikel staat van niet, maar als je de comments leest en het youtube filmpje bekijkt... en vooral het youtube filmpje, lijkt me dan sterk dat ze het er ineens uit hebben gehaald ofzo.
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je krijgt waarschijnlijk een maandgratis xbox live\0/
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg vreemd ja dat IGN gewoon letterlijk zegt;

    IGN: Sadly Gears of War 2 is limited to two-players for all split-screen modes. Horde mode does not support split-screen at all.

    &

    IGN: While you can play with up to five total players on Xbox Live, there is no split-screen mode in Horde.

    Heb dat youtube filmpje nog niet gezien maar het is zeker dat ze Horde spelen daar?


    http://xbox360.ign.com/articles/926/926164p1.html

    Trouwens voor een mooie Q&A met IGN.

    Ha cool Horde scaled down als je met minder spelers speelt (2 bijv).
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat shotgun vs shotgun in de multiplayer van deel 1 vond ik best waardeloos, de lancer gebruikte ik daarom nooit, want een shotgun is veel krachtiger aangezien het veel close combat is. Ben blij dat ze dit aangepakt hebben. Plus de andere aanpassingen die ze hebben gedaan. Daarom heb ik veel zin om de nieuwe multiplayer te spelen. Die van deel 1 heb ik wel gezien.
     
  9. Maximozes

    Maximozes Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik vind het wel jammer eerlijk gezegd. Je gaat, wanneer iedereen aan de shotty is gewend, toch wel weer op elkaar af. Er zijn genoeg andere games waar je tactisch en op afstand met elkaar battled, dus GOW was in die zin iets anders. Jammer dat ze dat nu meer gelijk hebben getrokken....
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een mooie Q&A! Kom je weer veel te weten, zonder spoilers :) :b:
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    De maps zien er wel goed uit , ik heb ook het idee dat het allemaal wat groter is enzo , dus niet altijd van die close combat maps ! en dat vind ik wel vet
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat eigenlijk ook wel leuk zou zijn is dat wapens elke match op andere plaatsen spawnen. Dat moet ondertussen wel mogelijk zijn, dan heb je tenminste niet al die hoeren die meteen naar een Boomshot of Sniper vliegen.
     
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    idd, ik vond GoW 1 de beste multiplayer ooit doordat het niet zo standaard was.
    dat wordt nu gewoon compleet verkracht door stopping power en ubersterke lancers.
    Gaan we straks gezellig met zijn allen campen en op elkaar lanceren(gay dus).
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry? Zeg je nu dat het gebrek aan variatie het spel 'niet zo standaard' maakt?

    Begrijp me niet verkeerd, ik heb me een jaar lang enorm vermaakt met de gow mp maar als elke match hetzelfde verloopt noem ik dat de definitie van standaard.

    En wie zegt dat de shotgun niks meer waard is? Ik neem aan dat het doel van de developers balans is, zodat naast de shotgun de andere wapens ook nuttig zullen zijn.
     
  15. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Het eerste wat ik ga doen is een 1 vs 9 bot match doen met de laagste AI graad van de bots en alleen maar snipers, en dan kijken of ze het geluid van de headshot hebben veranderd.

    En als ze het hebben gedaan verbrand ik het spel gelijk :)
     
  16. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, met z'n 8en verzamelen en vrolijk willekeurig rondschieten met een shotgun, dat is echt vermaak van de bovenste plank
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedzo Marrukje! Maar gelukkig is het headshot geluid nog hetzelfde, al klinkt de sniper zelf wel anders!
    Kzag vanmiddag een hele vette sniper-horde filmpje, maar kon m ff niet vinden.
    Hier wel een andere, snipers op GoW2

    Edit: Mooi horde filmpje:
    Deel 1 en Deel 2.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  18. Maximozes

    Maximozes Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt in elk geval weapons change. Als ik het goed begrepen heb, spanwed er steeds een ander wapen als je dat instelt... geloof ik..

    Snipersound is idd anders.. alle wapens trouwens. Het Locust wapen is trouwens erg verbeterd! Geen single shot meer, gewoon die trigger ingedrukt houden...
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook sniper rifle only matches instellen dan ?
     
  20. Maximozes

    Maximozes Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet. Je begint sowieso met de lancer m(of locust gun) en shotty... wat dat betreft geen verandering...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina