1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    umm heb gow2 bij bartsmit bebsteld, krijg nu geen hammer burst gold code? :mad: zullen deze codes maar 1x bruikbaar zijn, of ala die Brothers in arms LE codes, die iedereen gebruiken kon??
    Mocht iemand een code hebben pm me graag :)
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Zag dat iemand op een ander forum de limited edition via console shop al binnen had. Gek genoeg was de normale versie nog niet op voorraad.
     
  3. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt he, hopelijk fucked bart smit het neit op. Ik heb de mijne ook daar besteld.
     
  4. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    bij consoleshop is hij al op voorraad
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoop eigenlijk stiekem dat ik hem morgen krijg van de Free Record Shop. Heb de game gekocht op de Firstlook event. Heeft iemand hier deze ook daar gekocht ??
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Is er aanstaande donderdag geen nacht launch?
     
  7. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet in NL, tenzij er een locale gameshop ofzo een eigen initiatief onderneemt :D




    klik
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  8. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen bij de normale versie.. Echt belachelijk ik betaal 10 euro meer of zo en dan krijgt de normale versie een golden hammerburst extra :') Goedzo!
     
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren netjes GoW2 besteld bij FRS:) Ik zit nu met een mooie beanie op m'n hoofd achter de comp en ik krijg een gouden Lancer voor multiplayer:DVrijdag kan ik het spel de gehele dag ophalen:D

    hoop dat het klopt van FRS
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag maar weer dit topiQue in de gaten houden :)
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Yup, ik. :) Hoop eigenlijk ook dat ik 'm vandaag krijg :9
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb deze game besteld bij gamehubs maar krijg ik hier ook een code bij voor die golden lancer ? Want bij Far Cry 2 kreeg je ook een code met extra missies. Ik hoop het zo !!
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik krijg het spel hoogst waarschijnlijk vandaag al :D
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dan breken ze hun embargo met Microsoft ( Epic ). Geen enkele Gears of War 2 game mag verkocht worden zonder dat Microsoft hier van weet.

    Ze mogen wel verkocht worden op het moment dat Microsoft het tijd vind om de game eerder te releasen. Anyway, bijna 7 november :) Als hij eerder in de winkel ligt cancel ik m'n order bij BOL dus ECHT wel :lol:
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nope. Sniper, Torque Bow, Boomshot hadden ook zeker invloed op het spel. Maar als je 1 op 1 speelde was het altijd shotgun(korte afstand).

    Desondanks toch genoten van de multiplayer en van de game opzich. Alleen als de multiplayer weer zoveel shotgun battles inhouden zou het me wel eerder gaan vervelen. Beetje hoppen van muur naar muur zonder dat je weet wat je precies doet en een beetje rondschieten(shotgun battle). Natuurlijk had je er wel skills voor nodig, maar toch.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nieuwe dag, nieuwe kansen! Nog niet gekeken hier in Eindhoven waar ik werk maar ben benieuwd of ze misschien vandaag TOCH gaan beginnen met het verkopen van de game.

    Mij maakt het niet zozeer uit. Ben donderdag / vrijdag toch vrij en BOL leverd ALTIJD op de release dag, althans, dat is mij verteld.


    Houd jullie oogskes in d'un gatuh kinders, want wie wit!
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kga vanmiddag wel even kijken bij FRS en MediaMarkt (al houd deze laatste zich altijd keurig aan de release's volgens mij)..
    Ga de gewone versie halen, dat golden gedoe heb geen zin om daar 20eu extra voor te betalen ;)
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah! De normale versie komt er bij mij gewoon in. Hoef geen Limited Edition :)


    De MediaMarkt en zich aan release datums houden? *kuch* Mario Kart *kuch* Nintendo Wii *kuch* Gears of War *kuch* Halo 3 *kuch*

    En zo kan ik nog wel even door hoesten.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij ons in Ede zijn ze echter wel zo :mad:

    Ik heb meestal succes bij Dixons, al ze hem binnen hebben dan geven ze hem meestal wel mee! Helaas kan ik niet lopen dus kan ik ook niet op games jacht :mad:
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Je hebt je eigen toch niet geblesseerd tijdens het spelen van FIFA he? ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina