umm heb gow2 bij bartsmit bebsteld, krijg nu geen hammer burst gold code? zullen deze codes maar 1x bruikbaar zijn, of ala die Brothers in arms LE codes, die iedereen gebruiken kon?? Mocht iemand een code hebben pm me graag
Zag dat iemand op een ander forum de limited edition via console shop al binnen had. Gek genoeg was de normale versie nog niet op voorraad.
Hoop eigenlijk stiekem dat ik hem morgen krijg van de Free Record Shop. Heb de game gekocht op de Firstlook event. Heeft iemand hier deze ook daar gekocht ??
Alleen bij de normale versie.. Echt belachelijk ik betaal 10 euro meer of zo en dan krijgt de normale versie een golden hammerburst extra :') Goedzo!
Gisteren netjes GoW2 besteld bij FRS Ik zit nu met een mooie beanie op m'n hoofd achter de comp en ik krijg een gouden Lancer voor multiplayerVrijdag kan ik het spel de gehele dag ophalen hoop dat het klopt van FRS
Ik heb deze game besteld bij gamehubs maar krijg ik hier ook een code bij voor die golden lancer ? Want bij Far Cry 2 kreeg je ook een code met extra missies. Ik hoop het zo !!
Dan breken ze hun embargo met Microsoft ( Epic ). Geen enkele Gears of War 2 game mag verkocht worden zonder dat Microsoft hier van weet. Ze mogen wel verkocht worden op het moment dat Microsoft het tijd vind om de game eerder te releasen. Anyway, bijna 7 november Als hij eerder in de winkel ligt cancel ik m'n order bij BOL dus ECHT wel
Nope. Sniper, Torque Bow, Boomshot hadden ook zeker invloed op het spel. Maar als je 1 op 1 speelde was het altijd shotgun(korte afstand). Desondanks toch genoten van de multiplayer en van de game opzich. Alleen als de multiplayer weer zoveel shotgun battles inhouden zou het me wel eerder gaan vervelen. Beetje hoppen van muur naar muur zonder dat je weet wat je precies doet en een beetje rondschieten(shotgun battle). Natuurlijk had je er wel skills voor nodig, maar toch.
Nieuwe dag, nieuwe kansen! Nog niet gekeken hier in Eindhoven waar ik werk maar ben benieuwd of ze misschien vandaag TOCH gaan beginnen met het verkopen van de game. Mij maakt het niet zozeer uit. Ben donderdag / vrijdag toch vrij en BOL leverd ALTIJD op de release dag, althans, dat is mij verteld. Houd jullie oogskes in d'un gatuh kinders, want wie wit!
Kga vanmiddag wel even kijken bij FRS en MediaMarkt (al houd deze laatste zich altijd keurig aan de release's volgens mij).. Ga de gewone versie halen, dat golden gedoe heb geen zin om daar 20eu extra voor te betalen
Mwah! De normale versie komt er bij mij gewoon in. Hoef geen Limited Edition De MediaMarkt en zich aan release datums houden? *kuch* Mario Kart *kuch* Nintendo Wii *kuch* Gears of War *kuch* Halo 3 *kuch* En zo kan ik nog wel even door hoesten.
Bij ons in Ede zijn ze echter wel zo Ik heb meestal succes bij Dixons, al ze hem binnen hebben dan geven ze hem meestal wel mee! Helaas kan ik niet lopen dus kan ik ook niet op games jacht