1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    als je een granaat op de muur plakt, hoe laat je hem dan afgaan?
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Automatisch als tegenstander er langs loopt /in de buurt is, of je kan er ook op schieten zelf.
     
  3. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat vanzelf af wanneer een tegenstander erlangs loopt. Zeg maar net als claymore bij call of duty 4.
     
  4. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    aja ik zie het en je plakt ze met B.
    godsamme speel nu in Stasis maar die boomer is echt godsgruwelijk sterk. t lijkt er op dat ie sterker is dan in gow 1
     
  5. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em ook gister besteld en heb tzelfde. Heb het toen in de chat gevraagd, maar alleen mensen die hem VOOR 6 november hadden besteld, zouden ze op 8 november versturen ofzo, iedereen die vanaf 6 november bestelde versturen ze em vanaf de 14de. Ik denk dat er de 14de een 2de lading bij hen binnenkomt ofzo, dus nog ff wachten :p
     
  6. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Ik heb voor je geteld, als je normal uitspeeld heb je qua story achievements 245 GS, als je dan verschillende wapens gebruikt, active reload en aantal collectibles vindt kan dat makkelijk oplopen tot de 300 misschien 400. Dit spel is eigenlijk naar mijn mening bedoelt voor co-op gameplay en online, dus als je co-op haalt met een vriend van je op bijvoorbeeld insane zit je al gauw op de 560 en dan heb ik het alleen over Storyline achievements.

    Achievement:cool:hoertje
     
  7. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij word jullie exemplaar gewoon verzonden wanneer gamehubs de 2de lading binnen krijgt. Als het met registerd mail word verzonden duurd het ong 5 dagen.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Voor Gamehubs mensen nog een keer:

    Voor 5 November besteld dan worden ze vandaag/morgen verzonden. Mocht je nog geen tracking hebben, dan is het mogelijk dat je game al is verzonden. Alleen is het zo dat de Admin van GH alles naar iedereen moet mailen, dit duurt even. Raak dus niet in paniek ofzo, mensen die na 5 November hebben besteld die moeten wachten tot 14 November. ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  9. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hem ook bij gamehubs besteld. extra :9 voor 5 november, dan komt ie dus al heel snel binnen, als het klopt wat je zegt over 8 november ;)

    Yes ik heb geen tracking nummer :)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  10. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen servers joinen. Hij blijft maar zoeken! Heb nog nooit problemen gehad met connecceten dus ligt het niet aan mijn firewall etc... Hoe kan dit!
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn een hoop problemen online. Op andere fora lees ik het ook.
    Bij mij duurt het lang voordat ie een match vindt en vaak is er ook nog lagg. Ik hoop echt dat ze dat snel gaan fixen.
    Plus dat matchmaking systeem kan veel beter.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  12. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    had ook net dat ie iets langer zocht dan normaal, eerst stond er dat ik een zwakke firewall had ofzo :confused: en daarna kon ik toch joinen. vaag
    nog geen last gehad van lagg, oja 1 x van de 10 games ofzo :)
     
  13. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was gisteravond ook met cod5/halo3 online :\, ligt dus denk ik aan live en niet aan GoW2 ;)
     
  14. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Word vanzelf wel beter, meestal zijn er bij elk grote game wat problemen online in het begin
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het spel zeer leuk. Vooral dat je Franklin moet gijzelen alleen de Lagg is enorm. Soms valt er niet eens te spelen dan moet je helemaal je xbox uit doen aangezien je niet op: Leave Game kan drukken...En ik weet ook niet hoeveel punten ik nog nodig heb om te promoten en wat je daar het beste voor kan doen, dus beetje vaag allemaal nog...

    Maar het ziet er veel prima uit :)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Grote worm

    Ik ben nu bij die grote worm, en ik moet voorbij die tanden komen, die eerste lukken nog wel maar daarna kom ik bij hele snelle ik ga daar steeds dood, kan je tussendoor bij die snelle tanden nog stoppen, of moet je gewoon in een ruk door ? Me teammates lopen er gewoon doorheen met een roadierun?


    Edit: Al gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  17. Stepp1n Raz0r

    Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me L.E. eindelijk binnen van xboxhome met beanie \o/
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Godver @$!(*^@$(*^!@(*$^!@ (*@^$(*!^$ (^!%%@&*(!(@& BOL!

    Nog steeds mijn 2e exemplaar niet binnen. Als'k die vandaag niet krijg heb ik een probleem...


    Maar, jongens ( en dames ), als BOL mij gisteren een mail stuurd dat hij verzonden is zal'tie toch vandaag wel binnen komen?
     
  19. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gezien wel ja.
     
  20. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    bedoel je de

    Rockworm?

    ik kom daar net aan en ik heb hem eten gegeven lolz :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina