Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de nieuwe canals nog niet gedaan, alhoewel hij op het grafische aspect na wel het zelfde zal zijn als de eerste. Ik weet niet in hoeverre het geschikt is voor horde. Zo'n brug is niet erg lang, ik weet niet of je genoeg ruimte hebt om eventueel wat terug te vallen... Verder kom je in tegenstelling tot Avalanche makkelijker gekild worden van buiten de brug ( er voor of erachter).. De verdedigings plek is denk ik te open
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    In de nieuwe Canals ligt sneeuw, daarom :)
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar, omg dat wist ik niet :D, heb sowieso nog maar 3 verschillende maps gedaan ofzo... Echt leuk om te weten dat die map ook een sneeuw thema heeft \o/\o/\o/
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dude, waarom heb jij Lost Planet niet gespeeld :+
     
  5. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je allemaal doen om eindelijk naar lvl 3 te promoten. Ik speel bijna alleen maar Submission, Annex en King of the Hill. Maar ik sta wel top 250 met Submission :D.
     
  6. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    Avelanche (schrijf ik het wel goed? :9) is de vetste map vind ik :) moet nog ff de flashback maps downen :b:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan ik niet gewoon Annex kiezen in MP. Dat is toch een beetje Teamdeath match?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Echt relaxt spel zeg! :D Ook fijn dat je nu 3 saveslots hebt, dus met de een ben ik nu ff solo bezig, en als mijn co-op maat er dan ook is kun je makkelijk verder gaan met de co-op savegame.

    -Hoe zet ik eigenlijk zo'n schild neer?-
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  9. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    heb alweer 29 achievements, en heb campaign nog lang niet uitgespeeld :)

    Level 50 van Horde vannacht ook al gehaald :{

    (Hoard the Horde)

    EDIT: en zit alweer op 1.700 kills O-)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  10. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ik dacht LT indrukken en dan op A? probeer maar ff ;)
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *edit* lama al gevonden
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik dacht ik ga even Horde doen, ben ik nu al een halfuur aan het wachten tot die teammates heeft gevonden. Dit is wel heel jammer van Epic.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gaat vast beter als NXE uit is. Van te voren een party van 5 vrienden maken en knallen maar.
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    heb idd nu het zelfde probleem. Probeer Guardian te spelen, maar hij vindt idd niks..
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zit momenteel in wave 45 met horde, wat is dit geweldig zeg :9

    edit: net horde uitgespeeld, wat een rush zeg jesus:9
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  16. darkdusk

    darkdusk Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    nog mensen die een gow 2 party willen maken? voeg mij toe op XBL : gamer tag: MD92 :)
     
  17. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren Gears gehaald, en ik ging co-op doen bij mn vriend. Ineens kregen we middenin de 2e act te zien: unreadable disc. Dus we wisten wel hoe laat het was, hoor. Zat er een ronde cirkel op mijn disc -.-. Kreeg gelukkig meteen een nieuwe by dynabyte maar mn vriend zit wel een weekje of 2 zonder gow :p
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    kregen jullie het allebei op hetzelfde moment!?

    had ik gister, op Casuel! Geweldig man! Wat een spelmode _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2008
  19. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    The Horde
    Net even Horde gespeeld. Een tijdje op Normal, tot 2 mensen weg gingen (klote voetbal altijd) Gingen we verder vanaf Wave 15 op CasualO-) Nu zitten we op Wave 29 en moest ik helaas stoppen. Ik had net men humptey dumptey owning skills met de Longshot, PePzi NL Boomshot en andere grote wapenskills en de de ander, Ruben, Was in een hokje al die leftovers weg aant knallen. Geweldig het teamwork wat je creƫrt met Horde. Morgen waarschijnlijk weer verder met hopelijk 5 man aan The Horde op normal nog maar. Ooit gaan we Insane Horde Wave 1 t/m 50 zonder te sterven halen (AHUM never AHUM)

    Campaign
    Ben nu in Act 3 met de Campaign. Ook hier heb ik niks slechts te melden. Alleen soms de algemene minpunten van de people die zomaar rushen en sterfen. Ook hebben ze vaak de neiging door je Line of Fire te gaan lopen, ook al zo handig. Ja ja ik heb hem... Ik heb hem midden in mijn vizie..... Godver Dom, nu mis ik die Locust zijn hoofd. Ook heb ik eerlijk gezegd een beetje vastgezeten:9
    Alleen voor Peepz in/voorbij Act 3.1 en 3.2 geloof ik
    Dat stuk dat je rijdt over die 2 ijssloten gingen makkelijk. Daarna zaten er 2 Seeders op die berg. Ze schieten 30 meter voor mijn neus en What The Hell ik ga dood:confused::confused: Ik ging van een afstand ze maar lekker neerschieten:+

    Al met al een geweldig spel
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2008
  20. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, we hadden alletwee een copy gekocht. toen gingen we naar zijn huis toe om co-op te doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina