1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm idd net gezien.. Duidelijk dat er dus Gears 3 komt ;) Maarjah dat zat er wel aan te komen..
    Iemand zin om flink te multiplayeren? Kmoet alle nieuwe features even flink onder handen nemen :D
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tuurlijk. Een melkoe geeft ook meerdere maanden melk. Heb liever dat Epic met een hele nieuwe (niet 3rd person) game komt.
     
  3. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oh Epic toch. Wat heb je met Gears of War gedaan? De multiplayer is echt naar de klote. Eerst dat domme matchmaking systeem waar ik bij Halo 3 al een hekel aan had en nu is naar mijn idee het hele wapen balans weg! Shotgun is echt underpowered, Lancer is net iets te sterk, chainsaw what the fuck mensen mogen voortaan doorlopen met hun chainsaw aan, op ze schieten heeft meestal geen effect en what the neuk doet een flamethrower in een game als deze. Wat is dat een kutwapen zeg vergt totaal geen skill gewoon met dat ding sprayen en huppa die diegene is binnen 2 sec. dood, er valt niks tegen te doen. Die nieuwe smoke/stun nades slaan ook helemaal nergens op. Ik wil spelen niet 5 sec. kijken hoe mijn man aan het opstaan is van zo'n kut nade. Het was beter geweest als die nades los in de map lagen ipv standaard in het arsenaal.

    Door dat matchmaking systeem heb je nu dus ook geen private matches meer. Geen toffe 2 vs 2 clanmatches meer omdat mensen nu altijd kunnen joinen. Tof hoor Epic! Verder wil ik een gametype spelen die ik zelf kies en niet een gametype die door anderen word gekozen, hier had ik bij Halo 3 ook een gruwelijke hekel aan.

    Ik heb het idee dat Epic teveel naar Halo 3 heeft gekeken (Act 3 The Flood, alleen dan in een worm yeah baby!), naar mijn idee is dit Gears of War niet meer. Wapen balans is totaal weg. Als ik op iemand schiet met mijn shotgun die met zijn chainsaw aan op mij af loopt verwacht ik dat hij stunned raakt, maar nee. In GoW 1 zag je dan ook niemand meer de chainsaw gebruiken maar in GoW 2 weer iedereen, wat een newbwapen is dat weer geworden zeg.

    Beste Epic,
    Haal de flamethrower uit het spel. Haal die smoke/stun nades uit het standaard arsenaal en stop ze los in de map. Maak de shotgun iets sneller. Lancer mag iets gedowntuned worden. And for fucks sake doe wat aan die chainsaw. Anders word deze game straks maar 3 maanden gespeeld ipv 2 jaar.
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gokje, ze lezen dit niet.
    Maar kan me idd wel in je verhaal vinden.
    Ik zie het ook niet als Gears of War, maar als Gears of War 2 ;) En nog steeds geen Host/leave iets.. Dat is egt verneukt, als de host leaved is iedereen weer een tijd aan het zoeken.
    Hopelijk fixen ze een hoop kleine dingetjes en gaat het binnenkort een stuk sneller.
    Tot die tijd: Voeg me please toe want khad me friendlist opgeschoont. Nu maar 3 mensen die Gears2 hebben! :9
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    niet zeuren maar spelen!
     
  6. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Podverdorie ik heb nu heel vaak een probleem als ik online aan het spelen ben.
    In het begin geen last van gehad maar nu vrijwel elk potje.
    Hier het probleem: Het spel loopt "vast" als ik online aan het spelen ben (sp heeft dit probleem niet) behalve dat het niet echt vastlopen is omdat ik nog wel kan bewegen, rondlopen etc. Maar alle tegenstanders lopen gewoon dom tegen muurtjes op en ik hoor ook geen voicechat meer. Het lijkt er een beetje op dat ik niet meer connected ben maar dat ik er niet uit word gegooid (wat dus eigenlijk zou moeten gebeuren) heel raar en ik denk dat het aan het spel ligt want ik ben nog wel verbonden met Xbox live, ik zal proberen er een filmpje van te maken als het weer voorkomt.:{
    Iemand anders die dit probleem ook heeft?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik zit een beetje vast. Ik zit nu op een verhoging waar ik net twee bestjes naar beneden heb geschoten voor die worm. Het betreft de act ondergronds waar ik op de verhoging sta. Er is een deur en een hendel, maar ik kan die hendel niet overhalen. Iemand een idee wat ik nu moet doen? Wachten tot het vuurgevecht beneden over is of aanzien dat dit weer een bug is. Heb Dom net ook al in de lucht zien zweven namelijk. Dus als iemand mij van dit probleem af kan helpen graag.
     
  8. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan leaved de host het spel. Dan loopt iedereen door en kan jij gewoon doorlopen. Na een minuut ongeveer ga je weer terug naar Main Menu.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    idd, of de host gaat weg , of jij raakt je verbinding met de host kwijt. Denk dat je niet bang hoeft te zijn dat je spel stuk is, als het al aan jou ligt dan is het enkel je interverbinding die een beetje loopt te klapperen
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Even totaal by-the-way... we betalen goed geld voor xbox live maar toch zijn we afhankelijk van elkaar om de games te hosten, wat met de crappy connecties af en toe niet soepel loopt :mad:
     
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan wel private match opstarten en met 1vs 1 of 2vs 2 ect spelen.
    Onder het eerste balk kan je kiezen tussen public, private of local...(of zo iets)
     
  12. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Public is nu 'ranked' geworden en private is 'unranked' maar verder wel voor iedereen joinable. Je kunt iig geen matches meer hosten waar de host kan bepalen of er mensen kunnen joinen of juist niet kunnen joinen.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen die vanavond met mij Horde willen gaan doen op Normal?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: ook geen "friends only"?
     
  15. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij toch wel, zo maar even kijken.
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de reacties.:thumbs: Ik trek morgen wel even een kabeltje naar mijn XBox 360, kijken of het probleem dan verholpen is (ik speel nu wireless)
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk.
    En again, iedereen die Horde wil doen voeg mij maar toe.
    <-- gewoon op toevoegen klikken en klaar.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Toegevoegd :) Ik ga zo een potje opstarten.
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet precies doen wat het objective is, ik zat hier ook even raar te kijken. Je moet dus al die fruitdingen naar beneden knallen, er zit er ook eentje zeg maar rechts van die deur/hendel. Als je die naar beneden knalt, kan je opeens wel die hendel omgooien.
     
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed spel, gebalanceerde wapens. Alleen het doorkunnen lopen met de chainsaw, en het langzamer maken van de shotgun is erg jammer.

    Met de shotgun heb ik nu echt moeite, om te hanteren. Echt te veel Gears 1 gespeeld. Daar ik kon ik letterlijk de shotgun en de sniper met mijn ogen dicht perfect reloaden :9:emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina