1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Chainsaw is inderdaad irritant, zoals in gears 1 was het goed. Dat je zaag weer weggaat als je beschoten word.

    En de lange laad/zoektijden zijn ook irritant|:- Eigenlijk de enige reden waarom ik nog niet echt aan het multiplayeren ben. Ik heb geen zin om minimaal 3 min. te wachten op een potje.

    Maargoed, wat een schitterende singleplayer, wat een omgevingen_O_
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen die Horde willen doen mogen mij ook toevoegen :)
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een achtbaan die game , ik zit nu midden Act 4 , en word nu echt gekkehuiss

    Pfff morgen maar weer verder spelen , even op adem komen :+
     
  4. Don Juan NL

    Don Juan NL '-'

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik de achievement: Pound of Flesh

    moet halen? ik pak de hele tijd mensen op maar ik krijg hem maar niet :confused:
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Aparte username heb je daar.
     
  6. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Heb hem net uitgespeeld op Hardcore, wat een campaign! En een mooi gesloten doch open einde.
     
  7. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies dat!!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je hebt helemaal gelijk. Ik zag hem net na dat ik het bericht had geplaatst.

    Ik denk dat de game over het algemeen, als je alles bekijkt, makkelijker is dan deel I. Speel eerst op casual, heb nog ff geen live, maar ik kan wel zeggen dat ik het nog helemaal niet zo moeilijk vind. Nog maar een keer dood gegaan omdat ik zelf niet achter om keek. ;):x Iemand het met mee eens?
     
  9. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet veel wingman spelen (en winnen) zo ga je veel ranks naar boven.
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens, ik loop er echt zonder moeite doorheen. Had eigenlijk op Hardcore moeten beginnen denk ik.

    En telt alleen wingman mee aan je rank? Dat zou nergens op slaan. Speel nu Warzone met Madoperator, wel droog de hele tijd met die artillerie:)
     
  11. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    hoefde je nu eigenlijk niet te vertellen je spoilt het wel een beetje vind ik.
     
  12. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik zeg niet dat alleen wingman meetelt maar ik speelde maar 1 potje (en won) en was direct een rank hoger, ik zeg dat dat het beste is om hogere ranks te krijgen

    en ook alle mensen waarmee ik wingman gespeeld heb hadden hoge ranks.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  13. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de campaign vet! Geen moment zonder actie! Gruwelijk gewoon, zoals de hele game is 8)!
     
  14. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gave game!
    Vandaag de hele dag gespeeld, echt supervette singeplayer!(Y)
    Welgeteld 1 potje online(public) gespeeld en daar baal ik wel van zeg.
    Het vinden van een match duurt eeuwen, zeker langer dan 5 minuten en dat vind ik erg jammer.
    Gears of war 2 gekocht omdat ik veel verwacht(te) van de multiplayer maar dit is erg teleurstellend moet ik zeggen.

    Heb geen moeite met de nieuwe wapens, vind het wel een toevoeging moet ik zeggen, en ook de horde mode is erg gaaf!

    Achievements voor multiplayer lijken me wat makkelijker dan die van deel 1, maar we moeten maar eens zien.

    Overigens heb ik alsnog mijn code voor gouden Hammerburst ontvangen van Xboxhome! Bedankt daarvoor(Y)
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stoor me alleen aan de kettingzaag. De rest valt toch goed mee. Er zullen wel updates komen ;)
     
  16. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Woohoo. Dit weekend een boel gespeeld. Alleen maar Singleplayer aangezien ik een tijdje ben afgesloten van L!ve. (Gelukkig komt daar dinsdag verandering in) Zit nu in Act 4, chapter 3 en ik moet echt even bijkomen. Zoals iedereen al zegt is het een geniaal spel. Het sleurt je mee en laat je niet meer los totdat je moet stoppen. Ik speel op Hardcore en vind een aantal stukken toch best wel redelijk pittig. Enige minpuntje tot nu toe is dat Dom nog steeds dom is. :D
     
  17. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik dacht al dat jij die gast was. Maar wist het niet zeker, heb je geen mic meer?
     
  18. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een rare vraag, maar kun je ook ergens checken in welke act je speelt?
     
  19. akatsuki

    akatsuki Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar minpunten:

    Matchmaking systeem is gay, gow 1 multiplayer was vet omdat je zelf kon kiezen....
    Zaag is gay, Ik gebruik me shotgun niet eens meer omdat je toch weer gezaagd word...
    En het duurt way to long om online te kunnen, ik wacht 10 min voor een potje game...
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    In welke modi kan je rank omhoog gaan??? Niet in Private zeker??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina