1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is natuurlijk de leukste manier om 100.000 kills te krijgen. Ga gewoon de game spelen, als je hem echt leuk vind dan heb je die kills uiteindelijk toch wel.
     
  2. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    AAh balen man. Ik heb laatst Fallout 3 gekocht maar ik vind het uiteindelijk een beetje gaar en speel em dus neit meer. Zonde van et geld.
    Toen zag ik Gears 2(wist natuurlijk dat ie kwam!!) En die game is ubertastic! Niet te vergelijken met wat dan ook. Maar nu zoek imand die mijn fallout wilt hebben voor een som geld.

    maarja ik ga Gears2 deze week gewoon halen. Die fallout3 zal nu nog wel aardig verkopen. Ik moet dit spel echt hebben, vooral na het spelen van 1. Van deze games krijg je nooit genoeg:b:
     
  3. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies dat! Hopelijk komt die patch zeeeer snel!:{
     
  4. xFWx FrosTFiRe

    xFWx FrosTFiRe Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=hTAVTkQx72w het beste stuk uit het hele spel, vooral die reactie van baird, en als er niet snel een patch komt verliest epic heel veel hardcore fans, en ze krijgen noobs terug die alleen maar zagen en stun nades gooien.
     
  5. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag echt begonnen in co-op aan insane en kmoet zeggen dat dat niet zo makkelijk is als deel 1 was we zijn bijna door act 3 maar hij is erg vet.
    Af en toe frustrerend maar erg vet.
     
  6. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    het spijt me dat ik andere dingen te doen heb dan gow in tegenstelling tot jou,
    ik moest koken en shit, maar ik kom zo online :p
     
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer wat campagin gespeeld. Wel een verrassend verhaal :eek: Meer ga ik niet zeggen!
     
  8. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geniet nog steeds elke minuut van GoW 2. Heb nu al heel wat achievements gehaald. 42 stuks van de 50. Dus nog een paar makkelijke en dan moeilijke zoals: 100.000 kills, 1999 rondes winnen en 41 COG Tags vinden en niet te vergeten Single Player Insane

    695/1000
     
  9. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    superheldt: ik kan je niet joinen om de een of andere reden :confused:
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    750G :)

    Nu bezig met Capture 10 meatflags. Da's best pittig! Heb er nu 3 :)
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering, echt lang geleden dat ik zo blij was met een spel:) Ben echt weer helemaal verslaafd.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wat is die singeplayer toch vet

    die vis in chapter 3, dat gigantische beest. Wat is dat geweldig gemaakt zeg, nog nooit zoiets moois in een game gezien. Zo gedetailleerd het is echt ongelooflijk
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen online zijn echt té slechte veranderingen..
     
  14. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Nee?
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Niet huilen he, ik speelde GoW 1 ook erg fanatiek en dit is inderdaad even wennen maar een beetje nuteloos om het steeds weer naar boven te halen dat er wat technische moeilijkheden zijn. Dat weten we nu wel.
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Uhm, niet klikken, spoilah:

    Snap, die scene met Dom en Maria is echt saadddd...makes me saadd pannda. :9

    Het is echt heel goed gedaan weer die voice acting en de animaties in de cutscenes. Dat brengt het allemaal veel meer tot leven. Ik vind trouwens ook dat er opvallend meer verhaal in zit dan het vorige deel. Gears 1 was meer knal boem slik weg. In deel 2 zijn meer persoonlijke aspecten van de karakters te zien. Dat vind ik toch wel erg tof om te zien in een game. :)

    Echt een topgame tot nu toe. Binnenkort maar ff door de laatste act heen knallen! :D
     
  17. darkdusk

    darkdusk Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    net de singleplayer op hardcore uitgespeeld!
    het einde was wat minder vond ik meer zeg ik niet voor de mensen die de SP nog moeten doen
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zow net weer horde gedaan, man man wat is dat toch een super mode :D te vet jiiiii
     
  19. JT1608

    JT1608 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap egt niet dat mensen durven te janken om het feit dat de shotgun iet meer zo sterk is . ik vind het ideaal nu komt er teniminste tactiek bij kijken ( waar het spel vanaf deel 1 eiglijk al voor bedoeld was ) en waarom ben je Noob als je veel de Lancer gebruikt? als je goed dekking zoekt moet je er geen last van hebben. ik vind deel 2 online vetter dan deel 1, daar was het every man for himself leek wel. gisteren Single Player uitgespeeld. het ziet er mega uit alleen sommige dingen die moeilijk zouden moeten zijn heb ik met 2 vingers in de neus gehaald ( als je het spel uitspeeld begrijp je denk ik wel waarom )
     
  20. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar die dingen zijn alleen moeilijk als je op Insane speelt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina