1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het rank systeem slaat echt nergens op :lol:

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik word schijtziek van die matchmaking! Je 9 van de 10 ook niet joinen als iemand anders je invite echt irritant.

3. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    duurt het bij jullie ook zo lang voordat je een match vind? ik zit vaak 5 minuten te wachten voordat ik eens kan spelen :mad:

4. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik denk ook wel dat er een vervolg komt mede omdat het een "open einde" is.

bv: de queen is nog niet dood, marcus z'n vader( alhoewel die mss wel al dood kan zijn), etc.

/Mod Spoiler tags toegevoegd -/- Alonso

btw: fantastisch spel (beste spel tot nu toe) en diegene die zeggen dat je lang moet w8en op een spel, dat hangt gwn af van je connectie en wat je speelt (bv bij wingman moet je het meest w8en (toch bij mij dan))

ps: kan iemand mij vertellen hoe het ranking systeem werkt ? (hoeveel kills/punten je nodig hebt om hoger te geraken)

Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  5. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe gewoon players choice :'-(

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Jongens, pas aub een beetje op met spoilen. Nog niet iedereen heeft de game uitgespeeld, dus gebruik aub spoiler tags.

7. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

ja sorry daarvoor zal ik volgende keer zeker doen.

je moet ook wel public spelen natuurlijk e, wingman kost zoveel tijd omdat er ook genoeg spelers moeten zijn om tegen te spelen e wat bv bij ( meer dan 2) teamspelletjes niet zo lang duurt (bij mij dan toch)

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2008
  8. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ook public en dan players choice.. ik heb nog niet alle lvls gespeeld maar vond die levels bij deel 1 leuker eigelijk

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wingman is echt super bruut! Vooral als je met iemand uit je clan/friendslist speelt die een beetje goed is own je meestal hard.:)

10. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

ik vind sommige hier wel leuker dan sommige in 1 maar dat lvl "Hail" zuigt
    hard.

maar echt wingman is echt wel Very Nice, voel je dat teamgevoel echt wel (kan je ook wel makkelijker "cheaten" gwn in private chat gaan en dan als je dood of je vriend kan je met de ghost cam. zeggen waar de vijanden zijn).

11. JeePee

JeePee Guest

Ik speel de hele tijd wingman en hoef niet langer dan 30 seconden te wachten :eek:

12. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik wel bij wingman het meest maar hangt ook af van waneer je speelt

EDIT: ik bedoel niet dat ik 5-10 min. moeten w8en maar 1-1,5 min. (max)

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef ook niet lang te wachten. Vanmiddag redelijk wat gespeeld en ben tot de conclusie gekomen dat de shotgun niet underpowered is. Als je active reload hebt schiet je iemand nog steeds in 1/2 schoten kapot. En de Chainsaw is ook zo erg niet, alleen werkt het niet meer dat als je met een chainsaw geraakt word dat tie uitvalt. Daarom is hij nu zo sterk.

Dat ze dat even fixen dan is het top !

14. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

de shotgun is niet underpowered maar hij voelt gwn anders aan dan in gears 1, voor de rest is dit wel een top game en van die chainsaw, soms stoppen ze wel hoor als je op ze schiet

ps: in een chainsaw battle; als je de B button ingedrukt houd werkt dat dan ook of niet ? en hoe hoe werkt het ranking systeem (hoeveel kills/punten heb je nodig voor ranking-up)

15. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    werkt niet. zo vaak mogelijk inklikken ;)

16. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap heus wel waarom epic de shotgun veranderd heeft. Het klopt dat deze in deel 1 erg vaak gebruikt werd. Ook door mijzelf heel veel. Daarom moet ik nu ook zo gigantisch hard wennen aan de nieuwe shotgun.

Echter denk ik dat epic het niet echt leuk vindt, als iedereen hetzelfde wapen gebruikt. Bedoel het spel biedt veel meer dan shotgun-battles! Tevens wordt de Lancer ook neergezet als main wapen uit de Gears-serie. Er is geen ander wapen in Gears dat zo kenmerkend is voor de games. Lijkt me logisch als epic er dan voor zorgt dat het meer online gebruikt wordt!

Dit wil niet zeggen dat ik soms niet ontzettend hard zit te vloeken, als ik weer gezaagd word, terwijl ik vol met de shotgun op hem schiet. De wapens zijn niet uit balans gehaald, er is echter een nieuw balans gecreeerd door epic.

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    NIET underpowered? Kerel ga een eind fietsen, terugkomen, laat je moeder je neus snuiten en stop dan Gears 1 er even in.

Je moet iemand 3-4x van up close schieten voordat hij dood/down is.. Verder komen blindfires vaak níet aan. Slaat nergens op hoe ze dit verneukt hebben.

Misschien het ergste is dat álle snelheid uit de game is, het was juist een beetje een 'hardcore' game en nu juist zó mainstream.. Bleah!

Ook het feit dat je alleen maar ranked kan spelen met 5-to-win is bullshit.
    Ik speelde juist bijna altijd 19 ronde's ranked, waardoor je na een tijdje echt je tegenstander een beetje leerde kennen.. Zo kan je je tactiek aanpassen op hun speelstijl. Nu boeit het gewoon geen ene fak, gewoon snel naar de beste wapens en hopen dat je wat lucky kills oppakt.

18. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is jouwmening, no problem. Ik ben er van overtuigd dat er echt wel wat te doen is aan de zagers, echter moet je opnieuw leren omgaan met de shotgun.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap je heus wel :)

Dat vertragen, wann. je geraakt wordt slaat nergens op. En het laatste punt wat je noemt ben ik volledig met je eens. En het MM-systeem is ook niet echt leuk. (IMO)

19. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik eerst gears 2 hard zat te verdedigen maar begin het meer met de klagers eens te zijn nu. MAAR, gears1 was echt geen 'hardcore' spel, het was de definitie van mainstream.
    zo was gears1 ook totdat mensen de nuances van die wapens begonnen te begrijpen.

20. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gevonden hoe het ranking systeem werkt:

alhoewel dit mss niet juist kan zijn om dat ik al op rank drie zit (3 gouden streepjes) en ik heb volgens mij toch geen 20 spelletjes op rij gwnnnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina