1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Net act 3 uitgespeeld en de eerste achievement van act 4 gehaald. Tering ik kan me niet herinneren dat een game zo vet kon zijn. Briljante eindbaas van act 3 zeg :eek:

    Eerste achievement van act 4 spoiler
    dat maria zo vernachelt was vond ik echt sneu voor Dom nu is ie pissed dus ik zal morgen zien waar dat op uitdraait
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Denk niet dat hij het zomaar zal acepteren :+ of toch wel, blijft een zachtaardige knul!
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    xD

    Weet iemand trouwens of je een gamerpicture krijgt bij seriously of 1000 gs?
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel uitgespeeld
    Spel nu uitgespeeld met een maat op co-op op hardcore, en ik vond het echt een super vet spel. Ik heb GOW 1 iets van drie keer op insane uitgespeeld maar ik zie er een beetje tegen op om GOW 2 op insane te doen. Dit wordt echt super moeilijk... Ik ben er wel blij mee dat GOW 2 lekker lang was..

    Je werd goed betrokken bij de characters en het is één lange en toffe achtbaan rit. Over het verhaal, tja ik vind het nog steeds wel appart dat het ene moment de locust Jacinto wilden vernietigen en het andere moment wordt alles onder water gezet. Waar moeten de mensen nu naar toe? Jacinto was de laatste stad? En de vader van Marcus wat is daar mee aan de hand? Waar zit hij dan?
    En mijn recensie
    http://www.gamer.nl/doc.php/48647?&cc=1#comment991013
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  5. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet echt even mn frustratie kwijt over de singeplayer... Jammer dat deze bol staat van de cliché's... Zelfs een lovestory, kom op zeg, daarvoor speel ik gear niet. Net als een puzzel level (in de buik van die worm) welke alleen maar frustrerend is en nog eens onduidelijk ook (acid pools).... al met al flinke afknappers voor me....
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [viddler]http://www.viddler.com/player/6607270e[/viddler]​
    Gisteren heb ik voor het eerst een aantal Multi-player games gespeeld tijdens de 86ste Oldskool NL Gameavond. We hebben naast de Execution ook een aantal nieuwe modes gespeeld. Submission is een nieuwe multi-player optie bij Gears of War 2. Het is capture the flag in een Gears of War 2 sausje. Je moet hier de meat flag naar jouw capture point brengen. De meat flag is een outcast die je eerst moet neerschieten en vervolgen moet weg slepen. De meat flag kan zelf ook terug vechten. Ik ben zelfs een aantal keer door de meat flag afgeslacht. Na submission hebben we Wingman gespeeld. Met wingman speel je in een team van 2 en het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk executions maakt. Geweldig spel! Ik kan niet wachten op de volgende Gameavond waar Gears of War 2 op het menu staat. Tevens ben ik benieuwd naar de foto's welke tijdens het gamen zijn gemaakt.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Je verwachtte toch niet serieus een diepgaand verhaal ofzo? Ik vind het juist leuk dat er wat persoonlijke dingen in zijn gedaan. Niet teveel maar ook niet te weinig, de actie is het belangrijkste. En de buik van de worm is nou niet echt puzzelen, eerder een reeks van minigames en ook leuk ter afwisseling :b:
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Achjah wat is cliché, alles is wel eens verteld en gedaan. Persoonlijk vind ik Gears een goed en redelijk orgineel verhaal hebben. En die persoonlijke verhalen die ze er nu in hebben verwerkt vind ik best vet.

    En in die worm puzzelen? Ik moest alleen door rennen, door rennen een vliesje hier en daar doorzagen en af en toe een paar kleine beestjes afknallen. Die showers kan ik ook niet puzzelen noemen, schieten en rennen. Dan zou ik eerder de securitiesystem in meen Act 3 als puzzel zien. Hoewel dat ook geen puzzelen is.

    Heb Gears nu 2 keer rond en het blijf fucking dope. Maar goed das misschien persoonlijk!
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met submisson 35kills met de shotgun allemaal de chainsaw kids afgemaakt.En dan daarna een laggy game en de chainsaw kids kunnen dan hun gang gaan
     
  10. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gisteren gow 2 uitgespeeld. vond het einde een beetje aan de slappe kankt vergeleken met gow 1. maar het was wel weer dope.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat maakt het spel juist zo gaaf! Het is testosteron, cheesy cliché's, debiele oneliners, compleet over de top-actie. Heerlijk!

    Het is Johny Bravo meets Terminator meets Rambo meets Duke Numem on the Titanic :cool:

    Gisteren bij act 5 gekomen in de singleplayer en het wordt alleen maar gaver!
    Helaas nog niet uitgespeeld, maar wat ik echt super vond (act vier of vijf geloof ik):

    Die achervolging op de reavers! :eek: Heftig, intens en heerlijk om te spelen. Daarna zie je hoe Jacinto er bij ligt, die graphics, bizar
     
  12. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is zo verslavend dat ik straks mijn aardrijkskunde tentamen ga verneuken:mad:
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Het heeft toch ook zijn charmes? :) Ik zit ook al 3 dagen achter elkaar zwaar vertieft op mijn werk door gears :D te master :p
     
  14. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn code voor de gouden hammerburst ingevuld maar ik zie nog helemaal niks gouds dus nou weet ik eigenlijk niet eens welk wapen de hammerburst is:emo:
    Is dat dat andere wapen dat je kan kiezen als je online begint, dus niet de lancer maar die andere?
    Als het die is dan heeft het niet gewerkt volgens mij, want hij is niet goud.
    Zal alles vanmiddag ff nakijken!
     
  15. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja klopt dat is hem.
     
  16. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Pakte hem net op van een locust, daarom zal die wel niet goud zijn.
    Zal vanmiddag hem even kiezen als beginwapen, dan zal hij wel goud zijn.

    Bedankt iig!:b:
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als het goed is moet je dan gewoon in het begin een zwarte of gouden kunnen kiezen. Maar je hebt er niks aan, dat ding verraad je alleen maar, veelste opzichtig.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Maar hij heeft wel gelijk. Die chainsaw zorgt ervoor dat ik ook loop te schelden dat de tegenstander een noob is omdat hij me doormidden zaagt en dat bij iedereen al 6 potjes lang probeert. Maar het zit gewoon in het spel dus mag het gewoon. Natuurlijk is het veel moeilijker om de shotgun te masteren dan om met die zaag rond te lopen. Om de shotgun te masteren moet je toch wel wat skills hebben.

    In GoW 2 kan ik nog geen reet met die shotgun, daar zal ik heel erg aan moeten wennen. Maar dat maakt het niet minder leuk eigenlijk. In GoW pakte ik direct mijn shotgun om die vervolgens niet meer te vervangen (behalve door de sniper dan). Nu probeer ik alle wapens uit en moet ik opnieuw leren spelen. Helaas heb ik niet zoveel tijd om dat spel heel veel te spelen dus gaat het bij mij weer lang duren voordat ik op een goed niveau zit met GoW2 :D Dat wordt weer veel geslacht worden en dan na een lange tijd wraak nemen :+
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Je moet die "chainsawers" gewoon niet dichtbij laten komen. Sterker nog, als hun de Chainsaw activeren kan jij met 1 schot van je Pistol dat ding gewoon uitschieten, bij wijze van. Momenteel nog geen last van gehad. Online is trouwens wel erg simpel, sta continu bovenaan behalve bij dat "Leader" type gameplay. Erg irritante spelvariant.

    Vanavond maar eens proberen Wave 50 te halen met m'n vaste GOW2 Squad. _O_ Zit nu op 46, gisteren gestopt omdat ik toch maar moest werken vandaag.


    Singleplayer gisteren uitgespeeld op Casual om zo de beginning-achievements te halen. Hierna op INSANE spelen en dan op co-op. Heerlijk dat verhaal alhoewel sommige dingen wel cheesy waren. :) Hopelijk haal ik dit voor vrijdag zodat ik vrijdag met COD:WaW kan beginnen }:]


    Over die goude wapens, gisteren had ik er 2. Allebei opgepikt van iemand die ik had neergeschoten. Leuk zo'n goud-ding, maar je valt gewoon op in donkere mappen als je moet recoveren.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had gister nog iets moois op Warzone. Ik was als enige over van mijn team en er was nog een andere gast over van het andere team. Na een beetje zoeken naar elkaar vonden we elkaar maar we stonden redelijk ver van elkaar maar heel toevallig besloten we tegelijk te gaan rennen met de Chainsaw aan naar 5 sec rennen kwam er een mooi chainsaw duel, en die won ik natuurlijk (iets teveel Sydney 2000 gespeeld)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina