1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2

    [​IMG]

    Informatie:
    Platforms
    Xbox 360

    Uitgever
    Microsoft

    Developer
    Epic Games

    Genre
    Derde Persoons Shooter

    Release datum
    Xbox 360
    7 november 2008

    Belangrijke Features
    Coöperatieve Multiplayer
    Online Multiplayer

    Informatie:

    Gears of War 2 speelt zich af zes maanden na de gebeurtenissen in het eerste deel van deze nieuwe sciencefiction trilogie en plaatst de speler wederom in de rol van Marcus Phoenix de held die met zijn team de woeste Locust Horde een zware klap toebedeelde aan het einde van het eerste deel. Maar de Locusts zijn niet uitgeroeid en plannen een nieuw offensief tegen de mensheid, die geveld wordt door een nieuwe ziekte, gecreëerd door de ‘emulsie’ vloeistof uit het binnenste van de planeet Sera. De Locust weten de laatste vestiging van de mensen, op het granieten plateau Jacinto te saboteren en zo lijkt het doek te vallen voor de mensheid. Het enige wat hen kan redden is een razendsnelle aanval van Marcus Phoenix en zijn troepen om het tij wederom te keren. Met zijn maatje Dominic Santiago en aantal nieuwe karakters, zoals Chairman Prescott, Tai Kaliso, Dizzy zal niet alleen de mensheid, maar ook Dominic’s vrouw Maria gered moeten worden.

    Nieuwe gameplay features beperken zich niet tot nieuwe wapens, voertuigen, vijanden en omgevingen, maar een grafische engine met nieuwe mogelijkheden, zoals zachte objecten, vele tientallen Locusts in beeld om mee te vechten en eindelijk de kans om het befaamde Brumak monster uit het eerste deel te vernietigen. Sterker nog, monsters die de Brumak een braaf schoothondje doen lijken staan ook in de planning. De coöperatieve spelmodus is uitgebreid met een reactief moeilijkheidssysteem die het spel toegankelijk maakt voor gamers van verschillende niveau’s en de moeilijkheidsgraad en focus van de vijanden zo aanpast dat beide spelers een uitdagende ervaring hebben terwijl ze samen spelen op verschillende moeilijkheidsgraden. Ook zullen gamers nieuwe executies uit kunnen voeren, vijanden kunnen pakken als levend schild en nieuwe wapens als de Burst Pistol tegenkomen. Natuurlijk keert ook de succesvolle multiplayermodus terug met nieuwe en verbeterde spelmodi.


    XBW Gamepage:
    Gears of War 2 Gamepage

    Nieuws items:

    Screenshots
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes:

    Review
    [GT]42156[/GT]
    TV-Reclame
    [GT]42367[/GT]


    GRAAG ONTOPIC BLIJVEN!
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die andere was toch niet over 1000 post? En het Gears of War 2. ;)
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Titel klopt niet, daar moet nog een 2 achter.
    En ja ik ben een wijsneus :+

    @Hierboven: Na 993 posts lijkt het me wel tijd voor een nieuw deeltje..
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Er staat ook vermeld dat threads 1000 posts moeten hebben en dat er bij een volgend deel dan ook gelijk nieuwe screens kunnen worden toevoegd. Maar ik heb er de laatste tijd al veel te vaak wat van gezegd. Maar volgende keer ook even wat extra dingen toevoegen als je toch een nieuw deel maakt ;)
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Uitgespeeld! :D Geweldig spel.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel heel veel horde, en dan vooral s'avonds. Als ik eenmaal begonnen ben wil ik in een serieus spelend team tot 50 ofzo. Ik doe private matches :) En mijn favo maps voor Horde zijn : Avalanche ( hier kan je aan de buitenkant van de map bij het special weapon zitten, er zijn 2 toegangs trappen) en Gridlock ( gewoon in één van de twee towers zitten) en wat schilden bij de trappen er naar toe doen..

    Wie wilt kan me toevoegen :)
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Pavillion, en dan in het midden in het hokje gaan zitten paar schilden plaatsen en dan kun je de grote lui zo dood schieten. Het is alleen kut als er Boomers of gifgas granaten komen.
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ook man volgens mij tegelijk met jou. Die laatste act is echt geniaal.
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik speel horde altijd op day one, twee schilden voor de trap en gaan :D
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik heb een vette glitch gevonden in de campaign. Ik kan uitstappen in dat level waarbij je met die auto rijdt :eek:

    Maakt het allemaal een stuk makkelijker (A)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  11. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    wij spelen altijd horde op river, in een huisje chillen.
     
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    yup daar speel ik em hem ook meestal. Gewoon shields zetten bij de ingang of anders 1 shield bij het trappetje omhoog. Alleen oppassen voor boomers, die kunnen wel lastig zijn als je met zen alle daar op een hoopje zit :D
     
  13. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ik speel hem vaak op blood drive :)
    misschien niet de beste map :9 want ik kom maar net over de 25 ronden xD
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren voor 26euro op London Heathrow zien liggen. Toch maar de verleiding weten te weerstaan.. :+
     
  15. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    zonde! had je met dikke winst door kunnen verkopen
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen 26 pond? Niet dat het veel duurder is dan maar ik had er toch echt 10 gekocht en hier doorverkocht.
     
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Heeft iemand al enig zicht op wanneer de eerste patch komt? Want daar zit ik eigenlijk wel op te wachten..
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We weten geeneens of er een patch komt. ;)
     
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Epic is nou ook niet echt reageer graag op hun eigen forum op de negatieve reacties van o.a. geen stopping power op de shotgun, de chainsaw massacre (zoals het daar genoemd wordt).

    Overigens zoek ik nog mensen om Horde vandaag, en het liefst nu/zometeen mee uit te spelen, van wave 1-50 op normal.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    32 pond. Dat is ongeveer 26euro. Was in een taxfree winkel vandaar dat hij zo goedkoop was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina