Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen problemen met Xbox Live hier. Alleen van de kettingzaag, speel daarom soms de game niet graag online.
     
  2. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind dat ze al hun geld weg moeten geven aan Afrika ofzo, want met zo'n baggerspel zo rijk worden is gewoon niet eerlijk.
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo erg is het weer ook niet...
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Als ze het matchmaking nu even aanpassen en de chainsaw minder krachtig dan is het een geniale game, wat nu nog een fantastische game is :+
     
  5. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF!?
     
  6. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn momenteel wat problemen met Live; ligt niet aan Gears. Het is al weer beter dan gisteravond maar verbindingsproblemen zijn nog niet voorbij.
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof dat de problemen daar zou oplossen. Al die miljarden die o.a. Nederland er de afgelopen decennia heeft heen gestuurd hebben alleen maar voor verspillingen geleid en totaal geen problemen daar opgelost.

    EDIT: Zit nu op 900+ rondes :)
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2008
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Kom jij aandacht tekort ofzo? In het vorige deel had je volgens mij ook al zo'n debiele comment die nergens op sloeg.
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zijn mening, man. Laat hem :+

    Al is het wel een domme opmerking :9
     
  10. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin om zo hordes te doen?
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Die gast is hartstikke verslaafd aan het spel, denk je echt dat ie 't serieus meent. xD
     
  12. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja.

    Nee. Ja. Ik irriteer me helemaal kapot aan het spel.

    Edit: Alleen de multiplayer dan, de singleplayer was wel heel vet. Dus als ze maar de helft van hun geld aan Afrika geven is het ook goed :)

    Jij bent echt een held _O_
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2008
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je ook via een Public match kiezen welke Horde je neemt. Want ik moet vanaf 36 verder gaan, dus ik heb geen zin om bij 1 te gaan beginnen?
     
  14. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ergens zien welke chapters en acts je in co-op heb gespeelt?
     
  15. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik weet niet, maar de beste plek waar je kan kijken lijkt me is bij je War Journal. Ik weet niet of je dat daar kan zien though ..
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx. Kan wel een heel betoog schrijven waarom het sturen van geld naar ontwikkelingslanden bijna compleet nutteloos is. Echter is dit een gameforum, en heb ik daarom gekozen omdat maar niet te doen :)

    Gears 2 moet je gewoon leren spelen. Ik heb Gears 1 zo verschrikkelijk veel gespeeld, bijna elke dag, gedurende 2 jaar. Langzamerhand begin ik dan Gears 2 ook door te krijgen :)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb Gears 1 bijna niet online gespeeld en ik merk dan ook niets van de "mindere" kanten van Gears 2,.. vind t vooral gewoon erg vet :) Met name Horde mode, ik vind die mode zo leuk dat ik m zelfs met randoms speel :+

    Die nieuwe hammerburst mag ik ook wel , ik had in GOW1 altijd t idee dat alleen de sniper en de magnum echt geschikt waren om puur voor de headshot te gaan. De hammerburst vult dat prima aan.

    De matchmaking duurt nog wel wat lang en ik vind t jammer dat als je Horde met randoms speelt je niet de optuie krijgt om als je met zn allen dood gaat nog een potje met tzelfde team te spelen (of doe ik wat verkeerd? )
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Merkt iemand hier dat de shotgun en Torque als enige 2 wapens lag hebben? Met een Hammerburst heb ik dat nooit, ook niet met een sniper.. :mad:
     
  19. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind online gedeelte erg vet, alleen soms een beetje chaotisch bij de "terratories' playlists. De matchmaking variert nog wel van snel nar langzaam. Ik moest alleen erg inkomen, vandaar nog steeds een k/d spread van 0.83. Maar ben wel van plan om em op te krikken komen tijd. En meest mee gekillde wep.: Torquebow :D:D
     
  20. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    @ hybrid: nee in public matches begin je altijd vanaf wave 1. In private matches mag je alles zelf instellen uiteraard.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina