1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had niet op co-op glithes ik had ook gewoon singleplayer glitches die in mijn ogen onaanvaardbaar zijn.

    Ik heb het dan over dat mijn AI partner vast zit in de muur of door de grondheen zakt dat als ik een checkpoint herlaad ik gedowned begin terwijl er geen enemy in de buurt is.

    Online kon ik binne 1/2 minuten een game joinen nu moet ik eerst medespelers zoeken wil ik uberhoud kunne spelen.=(

    De online mappen uit 1 waren veruit superieur elke map was goed uitgedacht en leuk om te spelen.Ok we hebben de flashback mapen maar die zijn totaal verandert en alleen canals is echt leuk om te spelen.

    Nee net als Halo3 is Gow2 een grote teleurstelling.

    Echt als ik deze game speel heb ik het id dat het veel meer had kunnen zijn dan het nu is en ze de game gewoon moesten uitbrengen.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  2. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Fiasco en Cyrax: Ben blij dat er mensen zijn die het precies hetzelfde denken :)
    Tenminste geen mensen die alles maar superkut vinden, maar het goed beargumenteren. En dan ook nog eens dezelfde kritiekpuntjes hebben :)

    Echter vind ik dan wel weer dat Security echt een goede map is. De balans is goed, evenals de lay-out.
    Avalanche vind ik leuk om te spelen, maar het is lang niet zo goed als Security, of de originele Gridlock.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben het er helemaal mee eens dat de multiplayer maps een stuk minder sfeer bezitten als de maps van Gears 1. Zowel kwa omgevingsgeluid als kleuren en bouw.
    Iets teveel simpele rechte hoeken ipv mooie ronde ouderwetse gebouwen etc.

    Op de geweldige cutscene die begint op het moment van de zoektocht naar Maria na, vind ik de oneliners en de rest van de dialogen een stuk cheesyer en simpeler dan de vette gesprekken en schreeuwpartijen richting locust uit deel 1.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    @priest: Ik snap je punt hoor, maar je rekent gow af op het feit dat JIJ pauper connectie hebt. Ik heb nooit last van matches die niet opschieten ofzo. Het gaat allemaal snel genoeg. Die glitches heb ik ook nog nooit gezien (alleen in co-op dat ik een beetje buggy loop). Verder kan je moeilijk beweren dat de campaign niet ziek vet is. Dus dat jij het wat minder vind allemaal, maakt het nog geen teleurstelling voor de rest van de forummers.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  5. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL echt mega lol kzit hier met dikke glasvezel kabel echt ga je mond spoelen voor je je uberhoud met de discussie bemoeit_0/

    Ten 2e heb ik het over de singleplayer weetjewel dat is hetgene wat je doet als je de game niet online speelt echt serieus sommige mensen :confused:

    Overigens spreek ik hier over MIJN ervaringen terwijl jij al beargumenteert dat iedereen de campaign maar ziek vet moet vinden, kvond ehm leuk maar zeker niet hetgene wat ik ervan gehoopt heb.Dit vooral omdat ik de game gewoon niet klaar vind.

    Kweet zeker dat de game een stuk beter uit de verf gekomen was als ze nog 1/2 weekjes hadden gepoetst.
     
  6. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft vanavond/vanmiddag zin om even wat horde waves te beaten? Gewoon normal of hardcore, zien we wel dan.

    Voeg me maar toe
    Gamertag: Cybermaxxx
     
  7. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor het eerst GoW 2 online gespeeld, gelijk met een gezellig team, waar ik ook GoW 1 mee speelde :9. Effe over het spel: De matchmaking zuigt echt aars, maar het spelen vind ik wel bruut, ook al is het wel effe wennen t.o.v GoW 1
     
  8. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Om mezelf maar even te quoten, iemand?
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De nieuwe maps vallen mij ook een beetje tegen. Alleen Pavillion en River gaan wel. Maar gelukkig kan je nog steeds Gridlock, Canals en Subway spelen. Maar ik mis toch een beetje Mausoleum en Bullet Marsh.
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Als het een discussie zou zijn misschien. Maar jij roept gewoon maar dat het kut is enzo. Je zou niet zeggen dat het je eigen ervaring is want je bent wel heel kortaf erover. Je zegt het is een teuleurstelling. Dit is onzin want wat jij vind kan je zeggen maar jij zegt het alsof het een feit is.8)
     
  11. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik vind eerlijk gezegd de nieuwe maps wel meevallen. Blood Drive, Ruins, Avalanche, Pavilion en Security vind ik zelf erg leuke maps. Ik heb dan wel een schijthekel aan Day One, maar ik deeltje 1 vond ik Rooftops ook maar niks. Bovendien zijn de nieuwe maps imo op Tyro (Grauwe roestige buizen WTF!?) en Mansion (Geen regen en nacht in Mansion?) op veel punten verbeterd, bijvoorbeeld door kleine tweaks aan de cover in de map, die het spelen van die map aangenamer maken. Ik vind Canals ongelofelijk veel vetter dan de oude, Subway is niet veel veranderd maar de tweaks in cover maken het imo een betere map, Gridlock is een stuk minder grauw dan in deel 1 door alle plantjes en dus spreekt hij me nu meer aan.
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik de code voor de golden hammerbust kan innen?
    Ik zie niet waar ik de code kan ingeven.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    marketplace tab en dan redeem code?
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik later miljonair ben wil ik ook best 4 euro storten voor de zwartjoekeltjes in Afrika.

    /Mod Doe even normaal. Volgende keer is het een OW. -/- Alonso

    Gears online is egt prutslang wachten .. Behalve met Player's Choice!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2008
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Als jullie het zo kut vinden, wat doen jullie hier dan nog? Ik zie het trouwens bijna bij jullie allemaal als laatst gespeelde game staan dus waar hebben we het eigenlijk over?
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt altijd binnen enkele seconde, tot maximaal 1 a 2 minuten een match. Ik vind online echt een fantastische verbetering op gears 1.

    Vroeger was het vaak alleen shotgunnen, dat is nu niet meer. Veel meer wapens worden gebruikt. Enkel de chainsaw erger ik me soms aan.
    Verder heb je veel nieuwe spelmodes, waardoor de multiplayer zo lang leuk blijft, dat ik deze game zeker nog wel een tijdje blijf spelen.
    Verder zijn de costumgames ook erg leuk, doordat je ook bots erbij kan doen enzo. En NATUURLIJK Horde, echt een geweldige gamemode waarmee ik avonden zoet ben :)

    Gears 2 online is echt vet :)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vind t wel meevallen met dat wachten , gaat sneller dan halo matchmaking bij mij,.. hebben jullie wel open NAT, goeie ports geforward of een DMZ host aangemaakt?

    ik heb ook nooit dat de matchmaking afbreekt en overnieuw begint waar mensen over klagen, of lag dat aan Xbox live vorige week?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    DMZ werkt toch niet bij de 360? Anyway die van mij staat op open, maar moet regelmatig lang wachten.
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat werkt niet, wel die extra maps, maar niet de Golden Hammerbusrt
     
  20. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    moet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina