1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik moet ook nog maar met een wapen iemand killen, alles gehad volgens mij. Of die gif granaat moet je meetellen. En kwa executions weet ik niet hoeveel ik er heb, het is gewoon een keer 'Y' een keer 'X' en de andere keren met alle wapens slaan hé ?

    Hammer Of Dawn ligt op de map 'Day One' of iets in die richting dacht ik.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar die zijn te uitgebreid, ik wil korte tips/antwoorden zodat ik het gevoel heb dat ik toch alles zelf heb gedaan. :+
    X is een trap voor zijn kop geven en B is slaan. Y is de 'unieke' execution dacht ik.
    Ik zal vandaag dan maar eens Day One checken.
    Voor die collectibles zal ik btw wel een tutorial nodig hebben, ik heb er nog geen 20 aan het eind van de game. 8)

    Nog 1 vraag: Wat is de beste map voor Horde? Ik speel nu iedere keer @ Mansion, en dan ga ik bovenaan die trappen staan.
    Iemand iets beters? :9

    (ik zou ook naar www.xbox360achievements.org kunnen gaan bedenk ik me net. Ach ja, jullie zullen het vast niet erg vinden dat ik hier eens wat vragen stel? :p)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik weet niet wat de beste map is maar ik heb t vaakst op River gespeeld en die is wel te doen. je hebt 2 huisjes die goed te verdedigen zijn als je eenmaal een paar schilden te pakken hebt die je in de deur kunt planten
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @Dulle: Rivers en Security zijn zeer goed. Als je nou een headset had dan had ik je wel willen helpen -_-
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Is bij mij ook zo ik vind de mp zeker niet slecht maar ik wacht niet graag 10minuten voor ik kan spelen.Ik speel ongeveer 1 wedstrijd per dag en daarna ben ik het wachten beu .Hopelijk komt er snel een update van nu speel ik wel de sp en hou ik het bij 1 wedstrijdje per dag
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Helpen? Nu suggereer je gelijk dat ik slecht ben! :mad:
    Headset is voor pussies, echte mannen spelen in splitscreen. :cool:
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die tentakels komen elke keer naast de kistjes hoor. Dus als je gewoon tussen de kistjes gaat staan, is er niets aan het handje.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik, maar vertel dat mijn zusje die het toch voor elkaar kreeg om geplet te worden. :+
    Ben benieuwd hoe dat stuk zal gaan @ Insane. :9 Zoals gezegd; Hardcore is die naam iig niet waardig. Zo simpel, en dus nauwelijks afgegaan.
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik speel zulke games vaak in co-op waardoor je dingen krijgt van "Ik ben eerder bij die vetzak om hem te chainsawen als jou".... Dan ren je dus samen het hele veld over en word je van 16,8 kanten beschoten en dan blijkt dat je een boomer niet kunt chainsawen. Op zulke momenten wil ik nog wel eens dood gaan, maar voor de rest is het vrij gemakkelijk inderdaad. (Nu vind ik momenteel vrijwel geen enkele game moeilijk, zo lang het niet het hoogste niveau is, maar dat terzijde).

    Ps. Hoe oud is je zusje (H)?
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eeeeh nee. Je mist de helft van het beeld. Doodzonde ;)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Helft van het beeld weg, maar wel een ervaring die 10 x zo leuk is.
    Het is toch veel leuker om samen met iemand anders op de bank te kunnen lachen en vloeken dan door zo een krakkemikkig headsetje? :)

    XBL Gold is gewoon om zo nu en dan tegen random mensen Deathmatch te spelen. Team varianten zie je me dus ook nooit doen. :cool:
     
  12. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2

    Ongelovelijk man............... ik had de game speciaal voor de MP gekocht en had er echt zin. Gisteren uren gedaan.................ik bedoel uren in de lobby gezeten en 25 minuten gespeeld :{

    Vind het Halo matchmaking systeem ideaal, maar dan moet het verdomme wel werken :mad:
     
  13. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF is er met gow2 gebeurd sinds de update??

    Het lijkt of sinds de nieuwe dashboard GOW2 nogslomer is geworden :confused: Voel echt heel anders aan opeens, ik heb hem op de drive gienstalleerd, maar vriendne online die dat zelfs niet gedaan hebben klagen ook! :confused:

    Meer mensen die merken dat het slechter draait? /slomer?
     
  14. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    't zal ook wel opgelost worden hoor.

    Ik heb er in ieder geval geen last van! :+\o/
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nu in Act 5, WOW. 8)

    De actie is echt zwaar dik, en Cole is een idioot. _O_
    Dat stuk dat hij ging zingen in die microfoon _O_
     
  16. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Online is echt bizar laggy?! Of ligt dat aan mij? Bij horde had ik er overigens geen last van maar al speel ik warzone of iets dergelijks dan kan ik werkelijk gewoon niemand killen.
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol, net zat ik binnen 5 seconden opeens in een potje dus ik hopen dat het eindelijk gefixt was(het lange wachten), maar nee hoor de volgend keer moest ik weer 2min wachten ofzo:9 Hoewel dat eigenlijk ook al kort is vergeleken met de 5 min die ik meestal moet wachtten.

    Ik heb geen last van lag overigens.
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik moet af en toe wel eens 20min wachten en wanneer ik join heb ik lag waar je u tegen zegt.
     
  19. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met die Collectibles. Even een run op easy dus. Heb ze nu bijna allemaal voor Act 1 :D
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, hier heb ik me ook echt kapot om gelachen :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina