1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eigenlijk pas 1 of 2 potjes met lag gehad. Verder altijd geweldig kunnen spelen :)

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, net ook een paar potjes gespeeld en ging super. Nergens last van.

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Edit:
    Ik zit bij gedeelte in de tunnel van Chapter 3 - Ascension
    Ik val van zo'n berg licht gaat uit en er staan 3 beesten voor me, ik schiet op die middelste en ben meteen daarna dood. Filmje gekeken op youtube en die gast schiet wel gewoon dat beest kapot.
    Meerdere keren geprobeerd maar geen succes.

Tips/hints?

Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Je moet wachten tot hij zijn poten heeft opgetilt dan moet je schieten, als je dat nog niet wist ;)

5. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je had het me ook gewoon op msn kunnen vragen;). Maar aangezien je de optie hebt om heel je friendlist te inviten wat iedereen vaak doet heb je altijd nog wel wat invites in je inbox staan. Verwijder die niet maar gebruik ze om te leaven:b:

6. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga vanmiddag proberen om horde te halen. Als er mensen zijn die willen meedoen voeg me dan maar toe. Ik wil rond 14:00 beginnen

7. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Count me in!!
    Ik kwam gister met 'n random group niet verder dan 19, best jammer het ging eigenlijk vrij goed. Ik wil die achievement van wave 50 maar al te graag.

8. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

als ik gow2 online doe dan ken je ja kiezen execution etc, en dan ga ik zoeken naar medespelers online, en soms vind die snel mensen en dan begint het spel snel maar soms na 3 tot 4 min nog niks
    weet iemand hoe dit ken?

mvg arno

9. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm bij mij gaat et meestal tog best wel snel hoor. In je 1tje en met zn 4en duurt de matchmaking het langst volgens Epic. Maar meestal ben ik alleen, gaat het best snel en vaak lagloos of bijna lagloos. Eindelijk Tai vrijgespeelt, wat een beer!!_O_

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hebben meer mensen last van, Epic Games is bezig met een patch om dit te verhelpen. Soms duurt het zelfs 20 minuten.

11. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja is echt langzaam haha, heb toenet weer tien minuten en langer gewacht breek het liefste het spel over, mja dan kan ik helemaal nietmeer gow2 spelen :+
    dankjevoor je hulp

Groet arno

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel 1wedstrijdje gow2 en dan daarna moet ik opnieuw 10min wachten voor die tegenstanders vindt maar zo lang wacht ik nu niet meer ik steek cod5 in de lade en ben vertrokken voor een mooie avond mp zonder te wachten.

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    zo grappig dat iederene dat heeft. Ik heb maximaal 1 minuut en vaak al na 10 seconde een match.

14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de shotgun is geglitched! Ik heb het gister uit zitten te zoeken. Het blijkt namelijk als je niet bij de host hoort, of niet de host bent, dat blindfiring niks doet. Echter als je richt komen de kogels wel aan. Heel apart om het een beetje fatsoenlijk uit te leggen, maar probeer maar een in een co-opcampaign. Degene die host kan wel blindfire shots doen. De andere niet.

15. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt dus niet, althans helemaal. Ik had gister nog private match met een maat die joinde via xboxlive. Gingen we samen met en tegen bots KoTH spelen. En hij deed blindfires met shotgun en slaagde er zelfs in om een headshot op die manier te maken.

16. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe/waar heb je het uit zitten zoeken.. En wie waren het ook allemaal NIET mee eens dat dat war kon zijn?
    Ik zat dat de hele tijd al te beweren, dat blindfires gewoon soms niet aankomen...
    Kreeg je van die leuke reacties als 'Kerel wat voor verbinding heb jij' etc..

Edit: Hm..

Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ben samen met een vriend Insane in co-op aan het uitspelen.
    Maar voor me gevoel was Gears of War één makkelijker moeilijker.

Al met al is het wel erg tof. :cool:

Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb juist het gevoel dat GoW1 moeilijker was.
    Op Hardcore had ik dat gevoel, en nu op Insane ook weer.

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, dat bedoelde ik ook. 8)
    Was twee dingen tegelijkertijd aan het doen..

20. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door het filmpje van Marruk begon ik te twijfelen. Echter heb ik er zelf niet zo verschrikkelijk veel last van gehad. Komt omdat ik snel mijn speelwijze mbt gebruik van de shotgun snel had aangepast.

Echter ben ik het zelf dus tegengekomen en gaan onderzoeken in de campaign. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina