Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Gears is een shooter waar je echt voor moet oefenen. Merk bij mezelf ook dat ik nu met die Shottie niet veel voorstel, in Gears 1 knalde ik blind gewoon iedereen neer, nu lukt het me bijna niet meer. Tevens ben ik ook niet echt een buttonbasher, als ik een chainsaw duel heb verlies ik bijna altijd :+

Lag kan wel stront vervelend zijn, net Warzone gespeeld met een klein beetje lag maar had 2 rondes dat ik kon schieten en zagen wat ik wou, ik raakte de tegenstander toch niet. Had ik gisteren ook toen ik met Tommy en nog wat gasten aan het spelen was.

2. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    De lag in Gears 2 verpest het wel helemaal. Van de hele erge lag dat je schoten niet aankomen of je gewoon teleport heb ik niets gemerkt. De lag waardoor je schoten een halve seconde later aankomen, die lag is kut.

Is het trouwens echt zo moeilijk om iets te coden net als Halo 3 zodat er net zoveel lag is? (Bijna geen lag dus)

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik gewoon ámper mn chainsaw. In totaal ook nog maar 1x zo'n dual gehad online.
    Vind het véél te kansloos hoe sommige mensen spelen met die zaag. Staan beetje hele match te wachten achter een muurtje, nou whoehoe wat ben jij goed! Vooral bij KotH en Annex is het chainsaw gehalte af en toe gewoon beláchelijk.

4. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het vandaag dus even uitgeprobeerd dat chainsawen. Als ik de host niet was, ging ik chainsawen. 50+ kills met de chainsaw gehaald in 1 King of the Hill potje van 13 minuten ofzo.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Gears of war is al wennen voor een consolegamer als je het nooit eerder hebt gedaan, laat staan voor een PC gamer.
    Dit spel speelt heel anders dan andere shooters.
    Toen ik begon met gears of war 1 bakte ik in het begin ook vrij weinig van, ik was games als call of duty gewend.
    Als je het vaak genoeg speelt krijg je het echt onder de vingers zelfs voor een pc gamer;)

En als je deel 1 al veel hebt gespeeld is aan deel 2 inderdaad niks moeilijks.
    Had wel een niveau bovenop insane gemogen:D

6. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb nooit gears 1 online gespeeld 1 keer voor die achievement
    maar gears 2 own ik echt hard ik ben continu de 1ste van dit spel
    of ik ben een natuurtalent of hier heb je niet echt skills voor nodig

7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Wees gerust, dat laatste.

8. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    ik dacht al :eek:

trouwens net een dikke glitch met gaurdian het andere team had 2 leaders en als je de ene vermoorde dan kwam die gewoon weer tot leven. en de andere leader hetzelfde verhaal dus we moesten de ene leader down en de andere snel vermoorden
    heb er even een foto van gemaakt die zal ik straks uploade dus edit deze post wel later;)

Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon door blijven bikkelen met shotgun/snipe, is echt 10x leuker dan dat geouwehoer met de Chainsaw. Chainsaw kills die ik heb zijn er ook best veel die ik gehaald heb in games met teveel lag, dan is dat eigenlijk nog de enige echte optie om nog wat puntjes te pakken...

WEAPON: Gnasher Shotgun
    Weapon Details
    Kills 419 (29%)
    Deaths 205 (25%)

WEAPON: Longshot
    Weapon Details
    Kills 92 (6%)
    Deaths 2 (0%)

Chainsaw Deaths 232
    Chainsaw Kills 95

Snipen is echt zo mooi in dit spel, echt tyfusmoeilijk, maar wel echt heel bruut als je een headshot geeft.

10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Most Kills Gnasher Shotgun
    Chainsaw Deaths 165
    Chainsaw Kills 61

Kills 781
    Deaths 690
    Kill/Death Ratio 1.13

Kill Death is redelijk. Aangezien mijn broertje ook af en toe speelt (gaat het behoorlijk omlaag). Maar kan nog wel flink omhoog. Goede potjes haal ik makkelijk 2.0

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    net echt een te droog potje wingman , iedereen was marcus ondanks dat er maar 1 Marcus team was :+ chaos was dat zeg

12. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik al een aantal keer gehad.. Gelukkig herken je je eigen Wingman mooi makkelijk. Wingman is gewoon alles raggen wat je tegenkomt, niet zo moeilijk. :D

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Tja als je public matches speelt niet nee.

14. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kwam gisteren iemand tegen die de Seriously 2.0 achievement al had. Kon het niet laten om hem een bericht te sturen met 'theres a whole world out there to explore'. Niks teruggehad...

15. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    Geweldig maar stuur je priest ook even een berichje want die heeft hemn ook al

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Stoer man, als je gamen zo leuk vind laat ze lekker. Er zijn ook zat mensen die de hele dag andere dingen aan een stuk doet. TV kijken, fietsen, sporten, fappen en andere dingen. Je kon ook zeggen dat jij iets anders kon gaan exploren dan nutteloze berichtjes versturen.

Laatste tijd toen mijn 360 het nog deed, eigenlijk heel weinig Gears gespeeld. Veel meer Halo, CoD 4 en Fifa. Weet niet waar het aan ligt, maar soms heb je van die periodes 8)

17. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha vet ik kijk echt tegen je op nu _O_

:{

18. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Eh, wat?

Maar ik was Gears 2 aan het doen, en dat is meestal zo saai dat ik soms zin heb nutteloze berichtjes te versturen.

19. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41

gast stop dan met gears doen en ga iets doen wat je niet saai vind
    je gamed toch omdat je het leuk vind niet omdat je het saai vind|:-

1300 rondes gespeeld trouwens :)

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk problemen bij xbox live .Ik geraak niet meer binnen en ook niet op xbox.com

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina