1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Yeah right... Hoe haal jij dat dan??:+

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Net kreeg ik een pop-up dat ik op 4300 zit :+

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Heb er nu rond 2200, zie me ook niet die achievment gaan halen. Ik speel gewoon Multiplayer voor plezier, ga niet +10 uur boosten voor een pauper achievement.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja precies het zelfde hier, gewoon 1x singpleplayer uitgespeeld en soms ff multiplayer. Ga dus echt niet boosten of de brumak ride 267562x overnieuw doen

5. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    9000 per uur???!!!
    Halleluja, hoe doe jij dat

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    De laatste missie steeds doen.
    Brumak rijden dus

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hou het maar bij 5000/6000 per uur max.

En nee de Brumak is niet het snelste! Wel leuker, maar absoluut langzamer dan het eerste stukje van het rijden op die grote derek met die machine gun, omdat daar een checkpoint erg goed zit. Kan 3x per minuut checkpoint reloaden en steeds ongeveer 40 kills maken, dus zo'n dikke 100 per minuut met wachten en alles inbegrepen.

Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja ik kom hier niet meer zo vaak:9
    Van de sint krijg ik niks, alleen van de kerstman, maar ik hoef geen Live meer, afentoe een 48 hour kaart is genoeg;)

9. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dubbelpost..:eek:

Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  10. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je dan af en toe aan een 48 hours kaart?
    Online is toch wel een must met dit spel ik ga dan niet als een gier alleen 48 H kaartjes gebruiken speelt het dagelijks.m:+

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    k heb je toegevoegd op mijn Friendslist.

Wat blijft shotgunnen toch geweldig in deze game. Kan nergens zo van genieten als de stukken vlees die om je oren vliegen als je iemand dwars doormidden knalt!

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Van games en van vrienden die ze niet gebruiken.
    En ja afentoe noem ik een keer in de 3 maanden ongeveer;)

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Toch jammer die mp je moet echt geen skills hebben om een kill te halen dat is bijzonder jammer

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb vandaag voor het eerst online gespeeld en ik vind het niet echt beter geworden. Met name die chainsaw duels en die granaten die overal aan de muur hangen zijn waardeloos. Zoiets is leuk voor een SP maar niet voor een MP.

MP deel 1 was beter dan deel 2, single player juist andersom.

Vandaag nog met paar man horde gedaan en ik zit nu op horde 40. We waren met z'n 3en maar lukte echte niet meer:9

15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dat vind ik dus HELEMAAAL niet. Je kan er leuke tactieken bij bedenken :b:
    De granaten vind ik een van de leukere dingen online net zoals de sniper

Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren de 50 waves overleefd

Hoard the Horde 30 [​IMG]
    Team survived all 50 Horde waves

Misschien 'maar' op Casual, maar het was wel met maar 2 man in splitscreen.
    Ben er dus toch wel blij mee. :)

17. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ergens aan een muur hangen en wachten totdat er iemand doorheen loopt |:-

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik geen tactiek hoor net zoals die smoke grenades waarmee je omvalt

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is er in godsnaam aan de hand met dit spel. De multiplayer had echt vet kunnen zijn. Gisteren en eergisteren werdt ik gewoon zwaar agressief om dit spel. Alleen al omdat dingen gewoon totaal niet kloppen.

- Ik kom ALTIJD in het noob team. Van de 20 matches die ik gespeeld heb heb ik er denk ik een gewonnen. (dan ben ik niet eens zo heel slecht).
    - Iedereen kan mij van 10 meter afstand in een schot down of dood schieten met de shotgun, andersom is dit onmogelijk dan schiet ik 2 keer goed raak van 2 meter gebeurd er niets.
    - En dus chainsawwen ze mij ookal had ik ze 2 a 3 goede shotgun headshots verkocht.
    - Gisteren zo'n dikke lag online dat je niets kon doen. Lopen ging niet eens goed.
    - Wanneer ik eindelijk in een goed potje ben aangekomen en aan het winnen ben is de connectie opeens verbroken. Serieus het was 4-4 en we hadden 2 man over hun ook. Ik dacht dit gaan we nog mooi winnen. Plop connection lost. WTF! kut spel.

Wat is er aan de hand. Ik heb niet zo vaak last van lag en de matches zijn vaak leuk en spannend maar dan komt er zo'n connection lost einde aan. Dan kan ik echt de controller door de TV gooien als ik zin heb. Gelukkig kan ik me inhouden maar ik wordt er wel very agressive van.

Hebben jullie hier ook last van?
    En als je een beetje goed bent en regelmatig online speelt, voeg me a.u.b. toe ik word ziek van die noobteams.

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Heeft niks met tactieken te maken, zoiets bevorderd alleen maar het campen. Je gaat bijvoorbeeld op een brug zitten en plakt aan beide kanten granaten. Al ben je zo scheef als wat met een normale gun, dan nog kun je op zulke manieren winnen.

Ten tweede vind ik het echt niet leuk dat bij online matches wordt gezocht naar mensen van "hetzelfde"niveau.
    Ik heb dan wel maar rank 1 op dit spel, komt puur omdat ik bijna nooit online speel, ik heb akl genoeg gow1 uren erop zitten, maar ik kom dus ook echt alleen bij de meest irritante noobs in een game, of bij mensen die niet serieus spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina