1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe je netjes :eek: Ik speel het de afgelopen paar dagen ook split-screen met een maatje, vind het toch wel gruwelijk dat ze die optie er gewoon in hebben gestopt. We zijn gister geloof ik tot Wave 15 ofzo gekomen, op Normal.... :)

Horde is echt gaaf om te doen, zowel off- als online. Andere MP games moet ik nog wat meer voor oefenen, weinig Gears 1 MP gedaan dus mijn skills lopen denk ik een beetje achter hehe. Maarrrr ik vind het in ieder geval vet, dat betekent dat ik het waarschijnlijk wel even zal blijven doen en hopelijk ook wat beter wordt als ik nu ben :D

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    ik had gister toch wel ff een wtf moment.
    ik zat in een party met 5 anderen, we gingen een mtach zoeken.
    we vonden er een komen we in die room, zit de helft van de party ineens in het andere team.:x

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Als je met 5 anderen zoekt moet er sowieso 1 in het andere team, want dan ben je met zen 6'en. Dus is het toch logisch als er 3 naar de ene kant gaan en 3 naar de andere.

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    |:- je kan geen eens games zoeken met 6 man, je snapt neem ik aan wel wat ik bedoel! we zaten met 5 man in een party.

5. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Los van het feit dat die granaten en chainsawbattles even wennen zijn, speel ik deze game NIET. Ik wacht wel even totdat de patch er is geweest, want je wordt helemaal gek van de lag!!

6. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1: Ja, heel vaak in een slecht team, ook het mindere kwa rang. Probeer je druk uit te oefenen op het andere team en door 'coverfire' met jouw hele team het andere team te owneren, maar dan ben jij de enigste die zich in het gevecht stort |:-

2: Vervolg op punt 1. Dus moet je alles zelf doen, maar lukt het niet door de lag. Als jij hun 3x raak schiet dan lijken ze geen schade te krijgen, maar als hun je van dezelfde afstand raken ben jij gelijk vol in het rood. En als je, je lancer gebruikt, zie je de kogels nog lang nadat je gestopt bent met vuren 'weggevuurd' worden bij de bullet count van het wapen.

3: Chainsaws heb ik al wel redelijk geleerd te ontwijken, tis gewoon schieten, wegspringen, schieten, wegspringen.

4: Dat heb ik zelden. Dan komt er gewoon geen kogel uit je wapen als je schiet, loop je die ronde als kanonvoer rond.

5: Connection lost heb ik ook zelden, geen echte klachten daarover.

De lag die je met dit spel krijgt lijkt wel erger te zijn dan met bijv. Halo 3. Ik snap niet dat Epic dat niet beter voor elkaar krijgt.

Ik stuur je wel een FR.

7. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Komt doordat Epic geen eigen servers gebruikt...

Alles wordt op de server van de 'host' gedaan.. En als je nou net iemand hebt die niet zo'n top verbinding heeft en ook uit de VS of Verweghistan komt, dan is dat ook wel lastig.

Ik vind dat ook zwaar irritant. Ik heb Gears 2 pas een week geleden gekocht singelplayer op hardcore uitgespeeld etc. Kan het redelijk goed (tenminste beter dan de overige waar ik bij in kom) maar omdat je door die connectie niet goed kan spelen. Kom je natuurlijk ook nooit hoger!

Edit:

niet zeuren over die granaten aan de muren. Het is een toevoeging en dus even wennen. Je kan ze ook kapot schieten hoor! Dus gewoon beter opletten en ze zelf ook gebruiken...

Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  8. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Als je overal gaat opletten of er ergens een granaat gaat zitten moet je zo sloom lopen als een malle en wordt het zo verschrikkelijk saai dat je beter de lamp van je buren kan gaan verkopen om er een hema-worst van te kopen.

En als je hem ziet moet je nog een heel magazijn leegschieten om die dingen op te blazen, precies genoeg tijd om van achter te worden gechainsawt. Ik snap echt niet hoe Amerikanen op hun ideeen komen. 'Kom Bill we gaan zorgen dat ze granaten aan muren kunnen plakken dat is l4chuh!' 'Ja Hank dat is fet en als je ze dan op wil laten blazen moet je wel een heel magazijn leegschieten want anders is het niet fet.' 'Oh ja dat is wel een toevoeging aan de gameplay'.

Maar misschien ben ik gewoon dom en zal ik nooit begrijpen want er in de hersenen van Amerikanen gebeurt.

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Helemaal mee eens!

Heeft totaal geen toevoeging, leuk voor de gamertjes die er verder niet veel van bakken dat ze ook aan hun kills kunnen komen, maar enkel het chainsawen hiervoor was voldoende geweest.

10. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Gears heeft nooit een Run & Gun shooter willen zijn, dus vind ik de toevoeging van granaten niet zo heel erg kut. Kwestie van anticiperen op dit nieuwe wapen.
    De slimste wint. Dat spreekt mij wel aan.

Maar goed, als ik te greedy iemand wil pakken en ik hem achterna ren om vervolgens opgeblazen te worden door zo'n sneaky granaat, word ik nog steeds pislink :)

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ik kom ook vaak in het mindere team, sta ook meestal wel bovenaan. Maargoed, dat is gewoon pech.

2. Nooit zo erg last van. Wel is de shotgun van afstand effectiever dan in Gears 1. Ik maak bijna al mijn kills met shothun en het werkt nog even goed als in Gears 1.

3. Chainsawen was vooral de eerste 2 weken. Nu begint het wat op te houden, en ik begin er ook beter tegen te worden.

4. Lagg heb ik bijna nooit. Af en toe een potje dat je wel wat merkt dat je schoten iets later aankomen. Maar meestal speelt het gewoon nog goed!

Als je trouwens een keer met mij wil spelen voeg me maar toe.

12. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk niet dat Amerikanen OOIT een spel willen maken met de slimste wint, gewoon omdat ze zelf dan ook wel weten dat ze keihard worden ingemaakt door alles en iedereen :9

13. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het heeft ook wel tactiek. Soms tagg ik er een en dan lok ik ze ernaartoe. En dan BOEM!! 2 kills! Heerlijk _O_

14. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vereist zeker wel wat tactiek. Ik doe het ook soms in Blood Drive in het midden op die pilaren (natuurlijk niet gay in dat kamertje blijven). Mensen die boven staan op mij laten schieten en ze naar beneden lokken.
    Toch word ik nog steeds pislink als het mij overkomt :)

15. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    haha, dat wel. Maar soms kan je het ook goed doen in dat gangetje. Vooral bij execution had ik een geniaal moment.

2 gozers stonden van buiten op me te schieten. Ik ga in hun schot staan. Ze komen op me af rennen en rennen beide langs mijn granaat, beide dood en zo won ik de ronde :) Kreeg in de lobby een hoop complimenten!

16. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, dus toch gay in dat kamertje ;)
    Ach ja, mij overkomt het als ik te graag die kill wil hebben. Zoals die jongens.
    Gewoon inspelen op de hebberigheid van de mens.
    Wie zei nou dat slim zijn niet wordt beloond in Gears 2? ;)

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik las hier net wat over de problemen in MP en daar heb ik ook vaak last van. Soms is het echt gewoon een drama! |:- Zo vaak fokking lagg en andere vage zooi zoals 2 leaders in Guardian, Meatflags die ergens in de lucht hangen, een Suicide van een granaat die ik aan de andere kant van de map heb geplant en ga zo maar door. Het ergste is toch wel dat je gewoon niet kan schieten. Je hoort wel dat je schiet, maar er komt geen kogel uit! :+

Pluspunten (wel vage pluspunten) zijn dat ik bijna altijd de Leader ben in Guardian (sommige hier kunnen daar over meepraten 8)) en dat ik echt serieus "altijd" de 200 punten krijg bij Annex. Het maakt niet uit of ik er in sta, totaal niet in de buurt of er net in spring. Altijd 200 punten kado, echt heel vaag! :lol:

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ja, dat met dat schieten is strontvervelend. Je loopt dan veel sneller, kan schieten wat je wilt, er gaan geen kogels vanaf en je medespelers zien je niet schieten. Je kan een uur achter iemand staan om hem te zagen maar er gebeurt toch niks. :lol:

19. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor hun heb je dan ook geen wapen vast, het is eigenlijk een soort "crabwalk" maar dan zonder opzet en in nadeel voor jou.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    heb soms ook dat een potje begint en ik gewoon crabwalk :confused: dan zegt een vriend van me opeens dat ik dat doe en zie ik ook dat ik zo vaag beweeg.. heel raar en ook gewoon kut

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina