1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hier ging online gisteren ook briljant. Vandaag weer lag. Hopelijk is die update er snel!

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had pas geleden ook heel veel last van lag! Ik schoot drie keer met mijn shotgun op een kruipend iemand 1meter voor me en hij ging niet dood:mad:

3. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen toch niet bij de pakken neerzitten! een prachtige game wordt nu echt verpest :'-(. Hopelijk komt het goed met deze 2e patch, maar als dat niet zo is moeten we petities gaan openen, epic werkenmers dood spammen met mail ect!

Werkt echt btw, heb een keer oude 'internet bekende' gemailed die aan gow2 werkte, dat ze de range van lancer moesten verbeteren met hele uitleg erbij dat gow1 altijd ontaarde in shotgun battles door gebrek aan een mid/long ranged wapen en dit had ie nog doorgespeeld in het team zelfs, al waren ze inmiddels daar zelf ook al achter gekomen :p

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    waarom kan je niet gewoon een game quitten? Ik ga echt geen game spelen die zo hard lagt dat ik niet eens normaal kan schieten. Moet ik meteen naar dashboard, tja dan gaat GoW er uit frustratie ook meteen uit -_-

5. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe dat dan gewoon nog een keer?

6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Bizar had niet verwacht dat deze game het zo slecht zal doen online , ik dacht gisteren ff een potje wingman spelen , dat leek me wel leuk , ik had tot nu toe alleen nog maar Private Horde gespeeld , maar Damnn wat een lagg niet normaal , en dan kan je niet eens naar het hoofdmenu ? WTF is dat voor iets raars ?

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Heb de game ook ondertussen bijna een week niet meer aangeraakt. Multiplayer van GoW1 vond ik echt sterk, zo niet de beste Multiplayer die ik heb gespeeld. Maar dit vind ik echt slecht, ik zie dan ook weinig mensen nog deze game online spelen. Iedereen speelt CoD WAW, maar daar heb ik geen trek in.

Hopelijk lukt het Epic door patches de Multiplayer te verbeteren want dit vind ik erg jammer. Beter gezegd, zonde.

8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan zo slecht? ik zie het alleen maar als een perfectie van de multiplayer van Gears 1. Matchmaking is veel sneller dan dat vorige systeem, meer wapens en meer maps en wat kleine aanpassingen. Perfect.

9. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog niuet heel veel online gespeeld maar mijn enige punt van kritiek vind ik dat het vaak lang duurt voordat je een match speelt.. voor de rest vermaak ik me er erg goed mee!!

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Ik vind t geweldig.
    HORDE FTWW!!!! :D

11. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog mensen die co-op willen spelen? als ik host co-op game doe dan komt er nooit iemand bij zoals ik gears 1...

add me als je samen multiplayer wilt spelen!

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik help je wel met CO-OP. ;)

13. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    23800 kills nu. :D Van 15000 naar 23800 kills gegaan in minder dan een uur. Lekker makkelijk zo. :+

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoe de fok heb je dat zo snel klaargespeeld? Ik heb de hele game plus een aantal potjes online maar iets van 1000/2000 kills gemaakt en daar zit 15 uur werk in ofzo. Doet Horde het hem misschien? Explain yourself! ;):eek:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Brumak. ;)

16. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    't Eerste stukje van de Brumak. Gewoon even de 2 troepen locust op de grond afknallen en reloaden. ;)

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat gaat dus net zoals de statsachievements bij Mass Effect. Je kon die ook op dezelfde manier doen. Niet handig met echte wapens, wel met biotics zoals A.I. Hacking. ;):)

18. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    kun je me even vertellen tussendoor hoe je dat in Mass Effect doet?

Trouwens. Vanavond of morgen ga ik weer spelen. Had het even druk met school maar deze game is echt vet! Dus ik probeer zo veel mogelijk te spelen!

19. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo ik heb even de Epic forums bekeken, want ik d8 ben ik nou de enige die pissed off is. Dat hele forum staat vol met klachten. Lijkt me grappig om te google hoevaak het woord epic fail voorkomt op dat forum. Ik schat zon paar duizend :p
    Mare ik las dus dat er ook topics en posts van mensen verwijderd wordne en gebanned :/, what happend to Epic man. Zijn ze te commercieel geworden?

20. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Omdat Epic zelf ook weet dat het niet slecht is. Mensen zitten gewoon te zeiken omdat ze niet meer overpowered zijn en niet meer kunnen spelen zoals het spel eigenlijk nooit bedoelt was.

Gears 2 zorgt er gewoon voor dat je samen moet spelen, je moet overzicht houden en de tegenstander op afstand houden. En dat je het gezaag niet kan uitschieten is totale onzin want ik knal die dingen met gemak af met de shotgun.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina