1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    hipfire werkt wel hoor, ik heb aardig vaak dat ik gewoon iemand uit elkaar knal in een shotgun duel. Maar nu mik ik meestal en dat gaat nog beter, dus laat hipfire gewoon. Bij COD loop je toch ook niet heletijd te schieten zonder in te zoomen

2. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ga jij in het echt maar met een shotgun schiete zonder te mikke.

en als je hipfire wil ga je tog halo spelen?

3. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen worden wel aardig opgefokt van dit spelletje...

4. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat er gewoon teveel bullshit in voorkomt, mensen die zeggen dat de shotgun goed werkt bij hipfire moeten echt even wakker geschudt worden. De kogels vallen bijna altijd op de grond tenzij je 1 meter van iemand afstaat. Deze game is gewoon ongeloofelijk frustrerend omdat er zoveel factoren zijn die het meestal verpesten, dan de lag, dan de chainsaw, dan de smokenades, dan het slaan en in meeste gevallen de mensen die leave.

5. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    hipfire lukt inderdaad meestal wel. Als je gewoon een goede conncetie heeft dan doe ik dat altijd!

En als je deze game zo bagger vind, speel hem dan niet. Ik heb er ongelooflijk veel plezier aan, en zal hem zeker nog wel een tijdje spelen!

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    idd, hipfire werkt alleen als je de host bent of in het team van de host zit.
    en het lijkt wel of er hier altijd een vertraging in de shotty zit.

7. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bulletlag hebt bij de Shotty ben je ook vaak de lul. Ik heb eens gehad dat de kogels pas 2 seconde later aankwamen. Dat is balen, private matchen zijn wel goed te doen.

8. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Als je in het echt een shotgun zonder mikken schiet, je minstens het IQ hebt van een schaap en je houdt het ding gewoon naar voren (zoals ze het bij Gears of War ook standaard doen), schiet je er niet je poten af (zoals je dat bij Gears of War zou doen als je niet zo stoer was als Marcus Fenix met zn stoere stem).

En als er één spel niks met hipfire te maken heeft is het Halo of Viva Pinata wel...

9. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    bij halo wel iets, als je een turret vast hebt, dan heb je hipfire ;) Maargoed. Ontopic :+

10. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    nou je vindt het spel niks hij kan niet nog veder onder de grond je kan je schop opbergen.

ondertussen ben je al 2 maanden aan het zijken , nou ik zou als ik jou was ergens anders mee bezig houden, na al die magische worden van jou verandert er echt niks..

en strak is het zo verandert dan zijn de mensen die zo lopen te zijken over 1 maand tog weer halo aan het spelen.........

(normale zaak dat je AIMT)

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  11. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik hebnergens l;ast van gehad tot nu toe kheb niet egt online matches gespeeld 2 of 3 maar speel meestal horde maar deze game vind ik tog egt wel vet hoor en zal hem zeker nog een tijd blijven spelen maar eerst moet me xdoos terug komen uit duitsland xD

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zitten de haters zo te huilen over lag, dat was in Gears 1 exact hetzelfde of zelfs erger. Ik speel beide spellen best veel ranked, maar Gears 1 heb ik uiteindelijk gewoon opgegeven ivm leavers/lag.

13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Het mag een onsje nederlandserter.

Lag heb ik zelf niet erg veel, al had ik het gisteravond 3 potjes achter elkaar. Toen zijn we ook allemaal maar geleaved en nieuwe match begonnen.

Maargoed, een forum is om meningen uit te wisselen en daarom is het niet echt verbazend als er negatieve meningen worden geuit over een poepspel. :): Of dacht je dat het hier alleen maar bedoeld was voor mensen die het spel de hemel inprijzen?
    Dan krijg je lekker objectief beeld van games man, als in elk topic alleen maar positieve berichten staan. _0/

Valt me trouwens wel op; Bij Gears 1 had je vét veel 'Lovers', mensen die echt gewoon posten: Shitt deze game is te gruwelijk iedereen móet hem kopen!
    Dat ben k bij GoW2 eigenlijk nog níet tegen gekomen..

En volgens mij bedoel je dat Marruk zn game moet weggooien? Heeft ie laatst gedaan, en daarna nog een flinke schop gegeven.
    Ohja.. Hij doet het nu niet meer :cool:

14. -SlaYeR^

-SlaYeR^ New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ik heb zelf af en toe ook last van lag en joinen van games maar het is toch wel veel minder geworden sinds de release heb ik opgemerkt dus tjah waarom niet :D gears OWNT

15. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar heb Cliffy nog horen zeggen: ''yeah we're are definitly gonna fix the lag problem''. Plus wrm zou het feit dat het probleem al in gow1 bestond een argument zijn om het niet te verhelpen in de sequal. Maarja ik ga officieel ophouden met het posten van hoe vervelend/frustrerend de problemen in gow2 zijn. Speel de game nog regelmatig en de ervaring is meestal heel afwisselend, soms geniet ik van een game waarna ik ongeloofelijk pist ben tijdens de volgende. Voor de mensen die gezegend zijn tijdens het spelen van het spel en geen last hebben van de problemen, veel plezier. De mensen die minder geluk hebben vanwege een rede die tot op heden nog niet bekend is, succes.

16. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0

ja ik weet het ik heb maar vmbo gedaan dus ik ben dom..

zonde van het geld en het spel, straks is de update er en dan is het naar wens , kan je weer 60 euro uitgeven, je hebt aleen jezelf er mee:):

17. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Straks na de update? Ik heb zonder de update er ook vet veel plezier aan hoor. Het is echt niet zo dat iedereen deze game verschrikkelijk vind. Dat zijn gewoon een aantal mensen hier op het forum die alles afkraken. Maar dit is nog steeds een van de meest gespeelde shooters online :) En dan zal het nog wel even blijven!

18. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    juist en de klagende mensen hoor je altijd meer dan de mensen die tevreden zijn.

19. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb gears 2 op 1000 uitgespeeld
    ik vond het spel echt geweldig
    oke online is niet goed maar ik heb eigenlijk niet veel lag gehad
    en heb dus gewoon lekker kunnen spelen

maar als alternatief kun je ook met hoop vrienden eigen game aan maken en dan is deze game echt geweldig!

dus ik zou deze game echt aan iedereen aanraden ;)

20. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zat niet te zeiken op het spel, ik zei alleen dat wat jij zei totaal nergens op sloeg, dat heet een discussie.

En ik hou me er ook totaal niet mee bezig, vind het alleen leuk om discussie te voeren met mensen die ik totaal niet begrijp, altijd een uitdaging om uit te vogelen wat ze precies bedoelen.

Nouuuu, tmffirework telt wel voor 50 mensen he :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina