1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Gears 1:
    Je had player matches en ranked matches, geen matchmaking.
    Dus je maakte gewoon zelf een room en stelt alles in (execution/bleedout).

Als je niet de host was kon je via een filter naar matches zoeken, dus je joined niet zomaar een random room. Daar stond bij hoe vol die al zat en of het een goeie connectie was, veel beter dus dan al die lag van gears 2, want je koos zelf de connectie en je wist zeker dat je ging spelen wat je wou spelen en niet dat domme stemmen van nu.

Ook was de ballans van de wapens totaal anders dan in gears 2.
    Gears of war 1 had geen n00bwapens zoals de flametrower, morter en grinder.
    de pistol was veel sterker en daar kon je echt mee ownen, alle goeie spelers speelden ook met de pistol. er zaten daardoor ook minder kogels in.
    De chainsaw kon gestopt worden, hammerburst was anders. De boomshot had maar twee kogels wat veel beter was. De sniper was perfect, je kon er heerlijk mee hip-firen en het was ook een behoorlijk skilled wapen. Torqeubow was meer skilled, je moest echt raken en niet in de grond schieten (of natuurlijk 2 keer naast hem).
    De Shotgun heerste, Perfect te handelen je schoot er sneller mee, kortere reload en de hip-fire werkte. en het belangrijkste de smokes stunde niet waardoor je een heerlijke arcade gameplay kreeg!
    Altijd supersnelle gameplay waar ik persoonlijk veel van hou. En niet afwachten met je nades en je smokes, maar lekker rushen!

2. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer je zegt gvd altijd hetzelfde, en blijkbaar ook bijna 95 keer per deel, dude nogmaals stfu.

En hammer, kom je uit een ei?

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Speel dan lekker Gears 1. :{

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lag is voor mij in ieder geval gewoon minder in Gears 2, wat je zegt over betere connectie omdat je zelf kon kiezen is onzin. Daarbij was het namelijk altijd zo dat je een game joinde als er bijv. 2/8 players stond, en dan had je een mooi groen balkje, maar dat kleurtje veranderde (zonder dat je het kon zien) stiekem echt wel, als er uiteindelijk 8 spelers waren gejoined.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook veel beter dat spelers zelf kunnen kiezen wat ze spelen, maar qua connectie werkt voor mij in ieder geval dit systeem wel beter.

En wat noobwapens betrefd... Volgens mij is dit het Halo CE vs Halo 2 verhaal all over again... Kamp 1 speelt liever pr00 kick4ss en vind Gears 2 voor losers/noobs/homo's maar blijft het toch spelen en bekritiseren, Kamp 2 geeft toe dat er wat dingen misschien anders zijn geworden, maar geeft gewoon toe dat ze het nog steeds een topgame vinden.

5. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    naja het was net genoeg weer bizar slecht, een team van 5 tegen.... niemand. LACHEN! daarna 5v5 binnen een ronde warzone naar 5v2 daarna een ongelooflijk slecht execution potje door lag, wederom na één ronde 5v2, kan zeggen wat je wil maar dit is gewoon ruk online.

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het over Gears 1 of Gears 2? O wacht, 5 spelers, laat maar...

7. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    genomineerd voor meest onzinnige post in dit deel...

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Sonneberrug

Sonneberrug Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje ik ben sindskort gow2 gaan spelen, maar had de limited edition van het spel al gepre-orderd. nu kreeg ik later van de dixons een mail met een code voor een gouden hammerburst naast de gouden lancer die bij mijn lim. ed. zat. ik heb dus nu beide wapers in blingbling maar dit heeft niemand anders?,, weten julie hier wat over?

10. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    mss hebben die andere mensen waar jij mee hebt gespeeld hem niet gepre-orderd

11. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    waarom altijd de standaard reactie, probeer is een keer wat argumenten te gebruiken! als je niks te melden hebt zeg dan gewoon niks=(

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was het een redelijke reactie. Jij vergelijkt de beide Gears delen, om vervolgens G2 af te kraken en G1 te verhemelijken. Nou, als je 2 zo kut vindt, ga je toch 1 spelen?

Er zijn altijd wel wat dingen in een game-serie die in elk deel verschillen. Lekker boeiend.

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer een heerlijk potje KOTH!

Kills 21
    Deaths 9

Echt vet die potjes, gewoon in de hill zitten en iedereen shotgunnen! Vooral heerlijk als ze met een zaag aan komen rennen en ze dan hard een headshot te geven!

14. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    doe je het weer he.
    probeer dan in ieder geval mijn punten te weerleggen, o nee dat kan niet:+.

15. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat zijn altijd vette potjes ja speel ook het liefst koth

16. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Guardian is anders mijn favoriet denk ik. Als je een beetje oke speler hebt als leider dan anders word het frustrerend;)

17. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net gears 2 uitgespeeld, vond maar beetje maf einde.

je hoort niks meer over waar die locust queen is en hoe dat nou zit met sire shit.
    alles blijft zo open. zal dan wel in gow 3 opgehelderd worden ofz ..

ps: hoe zit dat nou met dat lambent-gedoe, ze zeggen dat die ontploffende wretches in gow 1 lambent zijn, maar wrm werkten die dan samen met locust :confused:?

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lol @ al die reacties hier...gaat nergens over.

@vraptor: werd mij ook niet helemaal duidelijk. Ook ontploffen ze niet meer (tenminste de grunts niet, wretches heb ik niet meer teruggezien). Ook geen idee waar die queen is gebleven? Mss een romance tussen de queen en Marcus, Dom hebben we al gehad nml. =(

Zijn er nog mensen die willen helpen met de laatste levels Horde? Moet vanaf wave 38 nog. :)

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe quote even maat van me met wie ik vandaag voor het eerst Gears 2 speelde;

Ja jij rent elke keer vet hard weg, ik ren er dan gewoon keihard achteraan.
    Maar dan struikel ik en dan ben ik gewoon weer de lul.
    Noujah struikel, dan loop ik tegen die kut muurtjes op en dan zit ik gelijk in cover enzo.

Wat een kutspel zeg.

Hehehe ik zei m al dat ie gewoon vol moest houden dan komen dr vast wel leuke momenten. En vooral B ingedrukt houden bij zn lancer, zo kreeg ie dan ook al zn kills ;)

20. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Neeh, Marcus vindt Anya leuk. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina