1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja erg veel granaten he, maar was 3 tegen 4 dus ik moest wel. O-) Ook steeds op dezelfde plek, waar telkens weer dezelfde erin trapte. _O_ Maar weer erg geslaagd en idd nauwelijks lag. :thumbs:

Ik wil wel helpen, dan doe ik wel casual hoor, want anders is het niet te doen en je zult wel iemand nodig hebben om je keer op keer te reviven. :b:

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Jaja, ik kijk heel vrolijk om het hoekje zie een granaat en schiet er tegen aan. :cool:

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Snap jullie echt niet. Ik heb niet eens mn lancer equiped, hammerburst is véél sterker met gewoon schieten.
    Als jullie zelf chainsaw's ook irritant vinden, waarom equip je hem zelf dan ook? Ik kán niet eens zagen als zou ik willen.

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er hier mensen die GoW 2 regelmatig spelen en ook redelijk goed zijn? Ik heb net drie potjes gespeeld en ben nu alweer moe van die bagger teams :)

5. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn.. krijg je ook al nachtmerries van de chainsaw joh?

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik ook :mad: had net een team waar gelijk weer iemand uit leavde ( ook zo leuk). De tegenstander plakte OVERAL granaten :{. gewoon niet meer leuk ik lag telkens op de grond

7. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij maar toe, sta meestal wel bovenaan van het potje ;)

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    eej is er vanavond nog een party shizzle?

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Eej is dit een chattopic? Shit wissel MSN adressen uit via PM's en ga dat doen ofzo.
    Sowieso; Ga online of check op Xbox.com wie er online zijn.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Boos dat je niet mee mag doen?:):

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    je speelt het spel toch niet meer dus waarom ga je niet lekker weg uit dit topic |:-

Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net nog even MP gedaan, maar vind MP eigenlijk helemaal niet leuk. Die chainsaw kills zijn te zielig voor woorden. Bak er zelf al niet zo veel van, en met die trieste kills is de lol er snel vanaf. Weet zeker dat ik een paar downs had in laatste potje, maar die telt ie niet. Blijkbaar net iemand anders de beslissende kogel afgevuurd.
    Wil enkel nog co-op / campaign doen. Dat is tenminste leuk, evenals Horde.

Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  13. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Downs telt ie wel hoor;) Alleen niet als kills, hebben ze aparte categorie voor. Downs leveren vaak wel ook gewoon meer punten af als het sneaky kill stealen

14. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    net ff wingman en gardiuan gedaan maar ik vind horde nog steeds het vetste. de gameplay schiet er een beetje bij in het leifst wel co-op dus als er mensen zijn die met een vrouw van 35 wil co-oppen graag voeg me maar toe. en oja ik speel wel op de makkelijkste level

15. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoeveel rangen er zijn online ?

16. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    ik zit alweer op de 52.000 kills :D

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat soort beweringen zegt, waarom neem je niet even de tijd om op mn Xbox Live profiel te kijken. :thumbs:

Er zijn 5 rangen, ze werken via het MS True Skill gedoe, google maar even

Wow jij bent echt súpergoed! Jij bent zo'n held! Al minstens 5uur achter elkaar op een brumak rijden.. Damn jij moet wel goed zijn zeg!

18. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    Ja zekers \o/

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja klopt, kills en downs staan apart. Maar in laatste potje van gisteravond had ik op zijn minst een down en eigenlijk een kill, maar die zullen wel net door een ander afgepikt zijn die de beslissende kogels afvoerde en ik op 0/0 bleef staan. Punten had ik iig wel.

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe wat mij betreft volgende keer gewoon weer Horde, voorkomt ergenissen. :+ Of alle wapens veranderen, alleen maar boomshot vond ik in deel 1 altijd wel mooi. Its raining meat halleluja. \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina