1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :{ godsamme zeg.. is het de nieuwste rage ofzo om te leaven als je 1 keer bent gekillt wat een flikkers zeg. Telkens zit ik ook in het team met de mongolen die te zielig zijn om te blijven =( net ook weer was ik met 1 iemand anders tegen 5. wat wil je dan nog doen..

2. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    dan ben je niet terug gegaan naar het main menu maar heb je hem gewoon uitgezet of de disk er uit gehaald

dan is er een kans dat ie gereset word
    zo was ik 50.000 kils kwijt ;)

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ga janken over de lagg:x

4. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ga janken over je rank

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Simpele vraag, geen gezeik of wat dan ook:
    Klopt het dat het spel niet registreert dat je rolt, wanneer de rolanimatie nog bezig is?

Zegmaar, wanneer je wegrolt van een zaag en de rolanimatie is nog bezig..
    Dan zaagt hij je alsnog, alsof je nog staat op de plaats waar je rol begon. Je wordt als het ware 'teruggezogen' naar de plaats waar je je rol begon.
    Hetzelfde geld voor granaten, deze raken je alsof je op de plaats staat waar je je rol begon.

Noujah, ik nu nog 2 weekjes wachten totdat mn PW week voorbij is en dan mag ik weer lekker gamen. Mirrors Edge, Skate 2 en Fifa 09. Boem. Klaar met die gears.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    valt wel mee, ik rol juist altijd weg van de chainsaw. Gewoon naar achteren en dan schieten met de shotgun. Zijn ze dan niet dood nog een keer terug rollen (als hij op je afkomt ermee) en nog een keer schieten.

7. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    jup, dat heb ik ook zitten oefenen en nu ga ik er weinig meer door dood. behalve als je zo in de Hill staat ofzo, maar het hoort er gewoon een beetje bij. En het maakt het er niet zoveel slechter op:)

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Klopt, zelf ga ik af en toe dood door een kettingzaag. Het is nu ongeveer net zo irritant als een shotgun kill is. Gisteren de hele middag een beetje Gears gespeeld en maar één potje lag gehad. In de avond nog twee, verder speelde het lekker en lekker veel kills gemaakt met de shotgun! :)

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam dr ééntje tegen die had weer 8 kills met chainsaw. Ging even op zn profiel kijken, had ie gewoon 968 chainsaw kills!! WAT DE FOK!
    Ik heb dr zelf 18..

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    kijk dan ook niet op zijn profiel :+ wat niet weet wat niet deert..

11. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoi allemaal
    beetje een rare vraag maar wat is een heavy mortar in gow 2 wil graag die achievement halen

12. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Als je de single player hebt gespeeld moet je het eigenlijk weten.
    Mortar=Mortier , dat ding dus wat je neer zet en een mortier mee de lucht inschiet.

[Edit] een dame aan Gears, Hulde!

Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  13. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oja had nog een vraag zijn er ook gow 2 toernooien lijkt me wel leuk om aan mee te doen. en zo ja waar kan ik het vinden

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat is volgens mij die mortar launcher. Op sommige punten liggen in de campaign die op de grond. Vaak op momenten voordat Brumaks bijvoorbeeld komen.

15. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt ook op de map River enzo, in King of the Hill heb je er makkelijk veel kills mee

16. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    zijn er wel, je kan bijvoorbeeld kijken op http://www.gamebattles.com of gewoon random sites, LAN's zijn er niet zoveel maar http://www.fariko.nl geeft er eens in de zoveel tijd eentje. en als je een beetje zoekt vind je nog een paar anderen. Xboxworld had eerst zelf ook een toernooi, mooie tijden xboxworld 3.0 (64 teams).
    Alleen zijn de meeste toernooien in teamverband dus moet je eerst een team hebben.

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hey kijk voor alle informatie over eSport in dit topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121806 Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel :)

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben sinds twee dagen Gears of War 2 online aan het spelen. Ik heb het spel al een tijdje maar ik ben er eigenlijk nu pas echt mee begonnen (multiplayer). Ik vond de shotgun eerst zo zwak en had het idee dat ik geen hond kon raken. Maar gisteren bleek wel dat dat met de connectie of iets dergelijks te maken had. Het ging allemaal behoorlijk lekker. Ik vind het spel nu daarom ook best leuk.

Al zijn er zat dingen waar ik niet echt vrolijk van word:

- Teams die niets doen, of niet eens aanwezig zijn.
    - Glitchers (met de shotgun een schild vast houden)
    - Noob teams
    - Wanneer ik een goed potje heb en het einde naderd word ik soms zomaar gedisconnect.

Maar ik denk dat ik het spel nu met regelmaat ga spelen, ik vind me er nu wel redelijk in. Wanneer komt die update ookalweer? Ergens in Januari toch nog?

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, nog in januari komt de update. En de dingen die jij zegt zijn zeker waar, al heb ik nog geen last gehad van glitchers.

Shotgun is inderdaad goed bij goeie connectie helemaal. Headshots maken met shotgun is zo vet :cool: Ik kijk bij de spawn gelijk of de connectie goed is, dan schiet ik in de muur en als de kogels er dan direct in zitten weet ik genoeg. Heb ik gelijk een active reload en dan maar de shotgun gebruiken. Ik denk ook dat je moet leren de shotgun te gebruiken. Hipfire werkt inderdaad voor geen meter, maar even snel aimen is al genoeg!

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net uitgespeeld samen met broer in co-op, en de game is ECHT badass maar...

Die eindbaas........wtf was dat? Hoe kort kan een eindbaas zijn zeg. RAAM was veel langer en uitdagender...jammer jammer. Ik had echt verwacht dat die chopper down ging...en dat het gevecht zich op de grond zou voortzetten.....naja.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina