1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb je toegevoegd, ik ben altijd in voor een paar potjes Gears of War ( 2 ) !! ;)

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    als je lagg hebt dan zie jij wel die kogels in de tegenstander komen, maar de tegenstander ziet je er 10 meter naast schieten. Dus dat wil niks zeggen dat je de kogels ziet aankomen.

3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    wat een bulshit je ziet het bloed gewoon van hem afspatten.
    ach laat ook maar, leef jij maar lekker in je eigen wereldje ik verspil geen posts meer aan jouw!

4. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    tmffirework: en bij deze daaaaaaaan?

Ja lul je hier maar eens uit :)

5. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe het niet om mezelf ergens uit te lullen man. Ik zeg gewoon dat ik dat nooit heb.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :x

7. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Je zei op dat andere filmpje dat de shotgun het niet deed het niet aan het spel lag maar aan de lag, omdat ze liepen enzo en dan kwamen de kogels op hun scherm niet aan.

Maar op dat filmpje staan ze stil, en hoewel jij nog altijd blijft volhouden dat alles aan de lag ligt en niet aan het spel, vroeg ik me wel af hoe je dat zou verklaren.

8. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    het punt is dat je niet overal op hoeft te reageren:b:.
    bij elke post van mij probeer jij er weer overheen te lullen.

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik dat tmffirework blijkbaar een wat minder oplettende gamer is. Misschien is hij niet een van de mensen die gewoon geconcentreerd zit te gamen, die graag op de eerste plaats staat etc. Miss is hij een van die mensen die gewoon vaak onderaan ergens staat. Dat hij zichzelf niet afvraagt of al die schoten die hij net op iemand afvuurde wel aankwamen.
    Tzou zomaar kunnen.

Of hij is heilig, samen met zn pappie van Epic Games die hem een uberhaxor n00bpwnerder l33t verbinding gegeven heeft waardoor hij altijd host is.

10. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    tis gewoon een fanboy, heb geprobeerd nog inhoudelijk op zijn posts in te gaan, hopende dat hij dat ook zou doen. maar dat is tevergeefs. Het is altijd dezelfde post bij hem

" ik snap er niets van ik heb er nooooooooooooooooit last van"

Sterf

11. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta zowat elk potje op de eerste plaats. Ik ben misschien niet zo'n serieuze gamer als jullie maar ik kan niet tegen m'n verlies. Ik wordt ook gek als gezaagd word enzo, maar kan wel geweldig van het spel genieten.

En nu weer ontopic eindelijk.

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier moet ik toch wel even op reageren. Als je gears of war2 zo goed kent, dan zou je moeten weten dat bij de shotgun en boomer de kogels er niet meteen uitkomen zoals bij de rest van de wapens wel het geval is. Bij deze 2 wapens is het hetzelfde als in gears1 Ga het maar testen. Dit gaan ze bij de shotgun trouwens fixen in de patch.

De rest wat je zegt klopt ook niet. Gears2 gebruikt client side hit detection met server side controle. Dat wil zeggen dat als jij op jou scherm iemand raakt, het naar de host wordt gestuurd en die controleert dan of er niet teveel vertraging in zit. Als er langer dan een aantal seconde vertraging in zit krijgt je vijand geen damage, dat doen ze om cheaten te voorkomen. :):

Laatst bewerkt: 16 jan 2009
  13. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    _O_, dat wist ik niet eens, maar ik weet niet waar het aan ligt maar jullie zeggen alsof jullie allleen maar potjes hebben waar lag inzit (zo komt het over) ik geef toe ik heb ook lag, maar quit het potje dan gwn en begin een nieuwe zo simpel is het.

@marruk: die video is al oud hoor, dat gebeurd dus echt niet meer hé.

14. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Oh nee, want dat filmpje wat 2 pagina's terug is gepost is niet gebeurt, maar gephotoshopt door die mensen die Gears of War 2 zo haten terwijl het zo verschrikkelijk perfect is. Man, jammer dat je niet met een spel kan trouwen, anders had ik het zo gedaan. En Epic heeft natuurlijk zo verschrikkelijk hun best gedaan om die shotgun te laten werken, de patches blijven maar binnenstromen.

15. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    gast, heb ik mss gezegd dat het gephotoshopt is, ik geloof wel dat het echt is, maar of het nu nog ook gebeurd dat je 3/4 keer moet schieten op een stilstaand ventje en hij niet eens down gaat, Nee dus

16. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Nop, maar er is geen enkele patch geweest die dat fixt.. Dat was waarsch gewoon weer zo'n té heftig lag potje, wat bij mij denk ik 1/6 gebeurt, waarbij je dan weer quit en opnieuw gaat zoeken (met je hele party.. Pff)

17. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, je zei dat dat niet was gebeurt. Dus ik ging maar eens nadenken HOE KAN DAT DAN. En ik, met mijn domme kop, dacht gelijk aan photoshoppen, maar dat heb jij natuurlijk helemaal niet gezegd, stom van mij hihi. Het is gewoon niet gebeurt, misschien leven we eigenlijk wel allemaal onderwater net als in de Matrix en bestaan er helemaal geen lepels.

18. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op hee,
    Ja er zitten fouten in gears 2 online.
    Maar kap er dan mee als gears er voor jou onspeelbaar door wordt.
    Voor mij is het dat iig nog lang niet.

19. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    idd, en ik zeg nog een laatste keer: "Dat gebeurd dus echt niet meer he" niet dat het niet gebeurd was.

en interpreteer dingen niet verkeerd

20. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn filmpje is een paar maanden oud, dat filmpje een paar dagen. En volgens jou is er in die paar dagen dan één of andere uberpatch gekomen die zorgt dat dat niet meer gebeurt?

Je moet gewoon dingen zeggen waar je totaal geen idee van hebt of ze waar zijn of niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina